ja nee ja nee, ik draai niet rond de potquote:Op maandag 6 juni 2005 21:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kenny
Heb je sex gehad met Rowena?
.. Of .. ik sex .. gehad .. heb met Rowena ?
Ik denk dat ze hem wel aanpakt, maar niet echt zoals Kelly dat gaat doen met Kenny.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Terrence gaat het ook zwaar krijgen, afmaken die lul, alleen ben ik bang dat Carlijn daar teveel een onschuldige doos voor is...
Of ze komt nu opeens fel uit de hoekquote:Op maandag 6 juni 2005 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Terrence gaat het ook zwaar krijgen, afmaken die lul, alleen ben ik bang dat Carlijn daar teveel een onschuldige doos voor is...
Carlijn ging toch aardig 'tekeer' bij dat kampvuur tegen Terrence (in de vooruitblik).quote:Op maandag 6 juni 2005 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Dat zou wel über zijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf hoop houden op de ultieme uitsmijter. Onze lispelende neger die in de fout is gegaan met Olivier en bij het kampvuur de rekening krijgt gepresenteerd...
daarom juist, vind ik erg vreemd dus dat wordt de finalequote:Op maandag 6 juni 2005 21:53 schreef Znoopy het volgende:
We hebben die beelden van Olivier die de slaapkamer van Dennis binnensluipt nooit meer teruggezien trouwens....?
Ik geloof er niet in, misschien tegen beter weten inquote:Op maandag 6 juni 2005 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf hoop houden op de ultieme uitsmijter. Onze lispelende neger die in de fout is gegaan met Olivier en bij het kampvuur de rekening krijgt gepresenteerd...
Kelly heeft d'r gevoelens flink laten gaan, mede door Kenny's actie. Kenny heeft dan wel z'n avontuurtje gehad maar heeft zich verder netjes gedragen en duidelijk gemaakt Kelly echt niet kwijt te willen. Ik vind ze aardig gelijk staan momenteel.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:50 schreef juss het volgende:
[..]Kelly heeft Kenny geloof ik helemaal tuk daar bij het kampvuur, gaat ie ook nog vragen wat seks voor haar is, de beelden zeggen genoeg dunkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |