Voor iedereen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:41 schreef Copycat het volgende:
Voor wie had Sven een gedichtje geschreven en wat was globaal de inhoud?
ja, een als vraag verkapte tvp.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:48 schreef NiNi het volgende:
Voor iedereen.
Die van Dennis was iets van:
Een steen van zilver, een hart van goud.
Eeuwige vriendschap en weet dat ik van je houdt.
Ofzo.
Mee eens, vond hem ook niet geweldig. En ik blijf erbij dat het 'slippertje' van Sven (quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:59 schreef avotar het volgende:
vond het een beetje zwakke aflevering...
De keuzes voor de dreamdates waren allemaal van te voren al duidelijk lijkt me. Nee, deze aflevering voegt niet al te veel toe, buiten dan het "slippertje" van Sven die het meisje bedroog met wie hij zijn meisje bedroog.
Maar toegeven.. ben ontzettend benieuwd naar volgende week....
En kijken hoe zielig Sven zal zijn...
Oh, gaat ie op de slime & whine toer?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:15 schreef woeshie het volgende:
Sven is een grote loser, ik kan al niet wachten tot volgende week !![]()
"please sally please please .. ik heb je nodig .. please"![]()
Ik ga morgen de herhaling (dat bewuste stukje) nog eens even bekijken. Nu wil ik het weten ook!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:30 schreef Ferdi81 het volgende:
Toch zegt iedereen dat Dennis, Sven belachelijk zat te maken met het gedichtje maar Dennis bedankte hem toch wel erg hartelijk.
Die fotoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:18 schreef ruby het volgende:
Jeetje, volgens mij is Sven echt psychotisch. Heel eng hoe ie zo duivels lacht.
[afbeelding]
Hoebedoelu?quote:
Net als de geruchten denk ik dat ze al ruim voor de opnames uit elkaar waren maar voor de entertainement waarde in TI zijn gezet en dus een groot toneelsuk neerzetten.quote:
Verbaasd me nix. Ze zijn beide verre van dom en ik geloof niet dat ze vreemd zijn gegaan.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:46 schreef Boxkeeper het volgende:
Die Dennis en z'n huidige chick zijn gewoon nog bij elkaar.. een vriend van me kwam ze vorige week in Turkije tegen![]()
dat weet toch iedereen, ze zeggen toch ook dat ze uit elkaar zijnquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:56 schreef Yorout het volgende:
[..]
Net als de geruchten denk ik dat ze al ruim voor de opnames uit elkaar waren maar voor de entertainement waarde in TI zijn gezet en dus een groot toneelsuk neerzetten.
En de relatie dus al over en sluiten ende voorbij was VOOR TI.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat weet toch iedereen, ze zeggen toch ook dat ze uit elkaar zijn, echt lang kan het niet zijn aangezien ze samen aan the block hebben meegedaan als koppel.
Juist, dit zijn de roddels die we horen willen!quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:46 schreef Boxkeeper het volgende:
Die Dennis en z'n huidige chick zijn gewoon nog bij elkaar.. een vriend van me kwam ze vorige week in Turkije tegen![]()
En ik zie regelmatig die architect met die bril lopen bij mij in de Baarsjes.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:03 schreef Staps.nl het volgende:
[..]
Juist, dit zijn de roddels die we horen willen!
Ik zag overigens Michon (die van Lieke) met een nieuwe vriendin bij de Ikea laatst. Hmm, dat was een ander programma geloof ik
ja, ze waren uit elkaar voor TI, dat is toch nooit een geheim geweest ...quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:56 schreef Yorout het volgende:
En de relatie dus al over en sluiten ende voorbij was VOOR TI.![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:29 schreef berenboot het volgende:
En ik zie regelmatig die architect met die bril lopen bij mij in de Baarsjes.
Er is een verschil tussen een rustpauze ingelast hebben, zoals dus gezegd werd en klaar zijn met een relatie. Dat eerste werd gezegd en het 2e is mi het geval. Dat ze al uit elkaar waren voor TI heeft hier niet zo veel mee te maken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja, ze waren uit elkaar voor TI, dat is toch nooit een geheim geweest ...
Hmm.. ik heb wat anders gehoord. Het schijnt dat ze alleen nog goede vrienden zijn. Nou goed, leuk voor ze ( als ze nog samen zijn)quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:46 schreef Boxkeeper het volgende:
In de HMHquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:03 schreef Hilzillah het volgende:
Er komt ook een temptation feestje ergens in de stad (rotterdam) wie gaat er mee TT Josti's spotten
Hollywood Music Hall Rotterdam is het : http://www.hollywoodmusichall.nl/quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:03 schreef Mikkie het volgende:
HMH is altijd de Heineken Music Hall volgens mij. Van de Hollywood Music Hall heb ik ook nog nooit gehoord
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:52 schreef berenboot het volgende:
Heineken Music Hall.
In Rotterdam.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:03 schreef Mikkie het volgende:
HMH is altijd de Heineken Music Hall volgens mij. Van de Hollywood Music Hall heb ik ook nog nooit gehoord
We were on a break!quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:41 schreef Yorout het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een rustpauze ingelast hebben, zoals dus gezegd werd en klaar zijn met een relatie.
http://www.hmh.nlquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:14 schreef amaranta het volgende:
HMH = HEINEKEN MUSIC HALL= opzichzelfstaand feit
Op zichzelfstaand feit? Het is dus in de Hollywood Music Hall en notabene het domein www.hmh.nl verwijst naar het snollenwoud in Rotterdam.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:14 schreef amaranta het volgende:
HMH = HEINEKEN MUSIC HALL= opzichzelfstaand feit
Whehe, perfecte plaats voor wat TI-vrijgezelletjes dus.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:55 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Op zichzelfstaand feit? Het is dus in de Hollywood Music Hall en notabene het domein www.hmh.nl verwijst naar het snollenwoud in Rotterdam.
Welke scheur?quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:56 schreef DUSHI82 het volgende:
Als Rowena haar scheur opentrekt...BRRRR![]()
D'r mond denk ik, die andere scheur zal ondertussen wel een groot gat zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Welke scheur?
Maar hoe komt Sven eigenlijk bij Sally? Bedoel, dat is toch niet de bedoeling voor het finale kampvuur?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:18 schreef Hilzillah het volgende:
Kan echt bijna niet wachten tot maandag!! Dat smeken van sven... hoe verlagend !!
Neej... ze hadden het over een voortijdig einde van de dreamdates van 2 kandidaten...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:24 schreef Copycat het volgende:
Een collega van me zei gisteren dat er op het einde van de afgelopen aflevering iets werd gezegd in de trant van 'Voor twee deelnemers is TI ten einde' Dat heb ik echter niet meegekregen...
Ah okay... Maar dan nog snap ik niet hoe Sven bij Sally komt...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:28 schreef avotar het volgende:
Neej... ze hadden het over een voortijdig einde van de dreamdates van 2 kandidaten...
Nou... ze lieten toch al zien dat Gaby erachter gekomen was dat Sven wat bij iedereen had geprobeerd die avond dat ze vroeg naar bed gegaan was.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay... Maar dan nog snap ik niet hoe Sven bij Sally komt...
Maandag gelukkig geen cursus dus ik hoef niet op de herhaling te wachten...
Dat was Expedition Robinson met die mocro chick.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:37 schreef BVO het volgende:
Sally blijkt onverwacht zwanger te zijn?!.
Was toch eerder ook al een keer?.
Misschien een idee: een videorecorder kost 30 euro.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maandag gelukkig geen cursus dus ik hoef niet op de herhaling te wachten...
Mijn videorecorder neemt niet (meer) automatisch opquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:30 schreef berenboot het volgende:
Misschien een idee: een videorecorder kost 30 euro.![]()
Ja, die ook, maar vorig jaar of het jaar ervoor was het ook bij TI.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:30 schreef berenboot het volgende:
[..]
Dat was Expedition Robinson met die mocro chick.
Ja, bij de amerikaanse TIquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:37 schreef BVO het volgende:
Sally blijkt onverwacht zwanger te zijn?!.
Was toch eerder ook al een keer?.
Ja, staat me ook wat van bij.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:32 schreef BVO het volgende:
Ja, die ook, maar vorig jaar of het jaar ervoor was het ook bij TI.
Met die Belg.. ben z'n naam kwijt...
Koop je een....andere??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn videorecorder neemt niet (meer) automatisch op.
Neuh... voor de weinige keren dat ik iets wil opnemen is dat de moeite niet. Dan investeer ik tzt liever in een dvdrecorder. Maar da's allemaal wel erg offtopicquote:
Cindy & James (is volgens de geruchten zwanger van alweer 2e kind)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, die ook, maar vorig jaar of het jaar ervoor was het ook bij TI.
Met die Belg.. ben z'n naam kwijt...
Hopelijk net zo sexy als die zebraslip van z'n stripactquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:15 schreef Hilzillah het volgende:
Misschien heeft hij de stoute zwembroek (ipv schoenen) angetrokken, en is hij na gedumpt te zijn op de dream date sally op gaan zoeken.
James was toch die sukkelige semi hiphop loser?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:43 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Cindy & James (is volgens de geruchten zwanger van alweer 2e kind)
Aargh Die was echt verschrikkelijk fout!! Wat een josti is het ook eigenlijk zeg!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hopelijk net zo sexy als die zebraslip van z'n stripact.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |