abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 mei 2005 @ 16:43:01 #181
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_27517806
oi
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  dinsdag 31 mei 2005 @ 16:44:27 #182
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27517850
Afijn, ik ga maar weer eens actief aan de slag!

Het was fijn hier, wie weet kom ik hier in de toekomst wel vaker. POL/NWS ligt toch al op z'n gat, door het bannen van een groot aantal users met uitgesproken meningen .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  dinsdag 31 mei 2005 @ 16:47:28 #183
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27517941
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 16:44 schreef Lemmeb het volgende:
Afijn, ik ga maar weer eens actief aan de slag!
Succes!
quote:
Het was fijn hier, wie weet kom ik hier in de toekomst wel vaker. POL/NWS ligt toch al op z'n gat, door het bannen van een groot aantal users met uitgesproken meningen .
Zijn er zoveel bans gevallen daar de laatste tijd?
  dinsdag 31 mei 2005 @ 17:09:26 #184
66825 Reya
Fier Wallon
pi_27518600
Ik ben echt kapot
  dinsdag 31 mei 2005 @ 17:12:48 #185
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27518661
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 17:09 schreef Reya het volgende:
Ik ben echt kapot
Hoe ging het?
  dinsdag 31 mei 2005 @ 17:14:05 #186
66825 Reya
Fier Wallon
pi_27518697
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 17:12 schreef Alicey het volgende:

[..]

Hoe ging het?
Hartstikke slecht...
  dinsdag 31 mei 2005 @ 17:14:35 #187
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27518714
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 17:14 schreef Reya het volgende:

[..]

Hartstikke slecht...
Aw..

Hoeveel heb je nodig?
  dinsdag 31 mei 2005 @ 17:16:52 #188
66825 Reya
Fier Wallon
pi_27518779
Een 4,4... en eventueel een 2,4
  dinsdag 31 mei 2005 @ 17:17:26 #189
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27518797
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 17:16 schreef Reya het volgende:
Een 4,4... en eventueel een 2,4
Ok... Dat haal je toch wel?
  dinsdag 31 mei 2005 @ 17:18:41 #190
66825 Reya
Fier Wallon
pi_27518827
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 17:17 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ok... Dat haal je toch wel?
Ik hoop het
  dinsdag 31 mei 2005 @ 17:24:53 #191
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_27518995
met z'n allen duimen voor Reya!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_27519230
Hallo! En Dag! Ik ga eten bij mijn pleegzus en haar vriend. In ruil voor het oplossen van hun computerprobleem.
  Moderator dinsdag 31 mei 2005 @ 18:15:10 #193
5428 crew  miss_sly
pi_27520349
En thuis!
De Elsevier ligt hier met een artikel over waarom 'nee' beter zou zijn dan 'ja', morgen. Zometeen even lezen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 31 mei 2005 @ 18:21:07 #194
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_27520486
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 18:15 schreef miss_sly het volgende:
En thuis!
De Elsevier ligt hier met een artikel over waarom 'nee' beter zou zijn dan 'ja', morgen. Zometeen even lezen.
De Elsevier is tegen indd. NRC, Volkskrant, ND, Groene Amsterdammer en Telegraaf zijn voor.

Uit de Volkskrant, vandaag:

Een beter Europa of een superstaat?
Marc Peeperkorn

Morgen kunnen twaalf miljoen kiesgerechtigde Nederlanders zich uitspreken over de Europese Grondwet. De belangrijkste argumenten voor en tegen.

Voor:

Europa wordt democratischer

Het Europees Parlement – het enige rechtstreeks gekozen orgaan in de EU – krijgt meer macht. Het mag onder meer meebeslissen over de landbouwuitgaven (bijna de helft van het EU-budget). (Kanttekening: of de europarlementariërs die macht weten te gebruiken, valt nog te bezien. Tot nog toe is er geen sprake van een echt parlement met sterk opererende fracties.)

Nationale parlementen kunnen een gele kaart opsteken tegen een voorstel van de Europese Commissie. Als minimaal negen parlementen dat doen, moet de Commissie haar plan heroverwegen. (Zij kan het protest naast zich neerleggen.)

Eén miljoen burgers uit verschillende landen kunnen de Commissie vragen iets te agenderen. De vergaderingen van de Europese ministers worden deels openbaar, zodat beter is te controleren hoe zij stemmen. (De werkgroepen waarin de besluiten worden voorbereid, blijven achter gesloten deuren vergaderen.)

Europa wordt veiliger

De samenwerking tussen de nationale politie- en justitiediensten wordt versterkt om grensoverschrijdende criminaliteit en terrorisme te bestrijden. Daartoe worden onder meer de bevoegdheden van Europol en Eurojust uitgebreid. (Onzeker is of nationale inlichtingendiensten bereid zijn hun informatie te delen.)

Europa krijgt één asielbeleid

Het veto van de lidstaten op asiel-en immigratieterrein verdwijnt. Een uniform asielbeleid maakt een eind aan het asielshoppen, waarbij afgewezen asielzoekers in steeds een andere lidstaat om verblijf vragen. Ook moet het de wedloop om het strengste toelatingsbeleid tussen de lidstaten beëindigen. (Het risico bestaat dat Europa de strengste norm tot standaard maakt.)

Europa wordt socialer

Het Handvest Grondrechten is integraal opgenomen in de Grondwet. Dat verankert het recht op ontslagbescherming en gelijke behandeling van mannen en vrouwen. Voor Nederland is dit niet zo belangrijk, voor sommige nieuwe lidstaten des te meer. Verder wordt het belang van de sociale partners op Europees niveau onderkend (polderen in Europa). De vereisten voor het lidmaatschap zijn scherper geformuleerd, wat het voor landen als Kroatië en Turkije moeilijker maakt binnen te komen.

Europa wordt sterker

Er komt een minister van Buitenlandse Zaken die de positie van de EU op internationaal niveau moet versterken. Een diplomatieke dienst zal hem ondersteunen. (Deze ‘euro-Bot’ begint met één hand op de rug gebonden: het veto over buitenlands beleid blijft immers bestaan.)

De EU-landen worden verplicht op militair terrein samen te werken. (Er komt echter geen Europees leger en het uitzenden van troepen blijft een nationaal besluit.)

Tegen

Europa wordt een superstaat

En Nederland een provincie van Europa. Verwezen wordt naar de Europese vlag, het ‘volkslied’ (Ode an die Freude, Beethoven), de feestdag (9 mei, Dag van Europa), de munt, het parlement en nu ook nog een Grondwet en een president. (Ondanks alle vermeende supranationale inmenging zijn de koningin, Koninginnedag en het Wilhelmus niet verdwenen. De Grondwet bakent voor het eerst helder af waar Brussel zich wel en niet mee mag bemoeien. Ieder land beschikt over een veto tegen verdere machtsoverdracht.)

Grote landen krijgen de macht

De nieuwe stemprocedure schrijft voor dat een besluit door minimaal 65 procent van de Europese bevolking gesteund moet worden. Dat is in het voordeel van de grotere lidstaten. (De kleinere lidstaten profiteren van de tweede voorwaarde voor een besluit, namelijk dat tenminste 55 procent van de lidstaten - met een minimum van vijftien - akkoord moet zijn. Dus geen beslissingen zonder steun van de ‘kleintjes’. Voor een blokkerende minderheid zijn vier lidstaten nodig. Nederland verliest enige invloed.)

Nederland raakt zijn eurocommissaris kwijt

De Grondwet bepaalt dat vanaf 2014 álle lidstaten periodiek geen eigen man of vrouw in de Europese Commissie hebben. In de praktijk betekent dit tien jaar wel een commissaris en dan vijf jaar niet. Bij de rotatie worden alle landen gelijk behandeld. Een kleinere Commissie moet de slagvaardigheid van de EU ten goede komen.

Europa maakt een eind aan de coffeeshops, het abortus- en euthanasiebeleid en de sociale zekerheid.

Het afschaffen van de verschillende veto’s veroorzaakt een erosie van typische Nederlandse verworvenheden. (De Grondwet bepaalt dat deze zaken nationale aangelegenheden zijn. Hoogte van uitkeringen alsook de beschikbaarheid van joints, blijven in Den Haag vastgesteld. Elke lidstaat beschikt over een noodrem – een verkapt veto – om onwelgevallige voorstellen te blokkeren.)

Europa wordt ondemocratischer

Nieuwe bevoegdheden gaan naar Brussel zonder dat de Europese instituties democratischer worden. De ‘gele kaart’ voor nationale parlementen is een doekje voor het bloeden nu de lidstaten de ‘rode kaart’ (veto) hebben ingeleverd. Het burgerinitiatief (1 miljoen handtekeningen om iets aan te kaarten) is een fopspeen. (Greenpeace, vakbonden en antiglobalisten lijken zeer wel in staat om 1 miljoen handtekeningen te organiseren, GroenLinks is er al mee bezig. Zonder Grondwet hebben burgers en nationale parlementen helemaal geen wapen in Brussel .)
'Nuff said
  Moderator dinsdag 31 mei 2005 @ 18:29:36 #195
5428 crew  miss_sly
pi_27520696
Europa maakt een eind aan de coffeeshops, het abortus- en euthanasiebeleid en de sociale zekerheid.

Het afschaffen van de verschillende veto’s veroorzaakt een erosie van typische Nederlandse verworvenheden. (De Grondwet bepaalt dat deze zaken nationale aangelegenheden zijn. Hoogte van uitkeringen alsook de beschikbaarheid van joints, blijven in Den Haag vastgesteld. Elke lidstaat beschikt over een noodrem – een verkapt veto – om onwelgevallige voorstellen te blokkeren.)

Ik snap deze 'tegen' niet helemaal. Ze zeggen dat er een eind komt aan, maar ze zeggen ook dat het nationale aangelegenheden blijven; hoe zit het nou?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 31 mei 2005 @ 18:34:10 #196
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_27520829
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 18:29 schreef miss_sly het volgende:

Ik snap deze 'tegen' niet helemaal. Ze zeggen dat er een eind komt aan, maar ze zeggen ook dat het nationale aangelegenheden blijven; hoe zit het nou?
Er komt geen einde aan, maar er zijn tegenstanders die zeggen dat dat wel zo is. Dat argument klopt dus niet.
'Nuff said
  dinsdag 31 mei 2005 @ 18:53:38 #197
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_27521322
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 18:21 schreef Doffy het volgende:
Europa wordt democratischer
Eén miljoen burgers uit verschillende landen kunnen de Commissie vragen iets te agenderen. De vergaderingen van de Europese ministers worden deels openbaar, zodat beter is te controleren hoe zij stemmen. (De werkgroepen waarin de besluiten worden voorbereid, blijven achter gesloten deuren vergaderen.)
Fopspeen idd. Verder is het leuk om iets op de agenda te zetten als ze er niks mee hoeven te doen. Schijndemocratie Sowieso komen er andere landen bij dus we zullen hoe dan ook met het aantal mensen dat we hebben invloed inleveren.
quote:
De samenwerking tussen de nationale politie- en justitiediensten wordt versterkt om grensoverschrijdende criminaliteit en terrorisme te bestrijden. Daartoe worden onder meer de bevoegdheden van Europol en Eurojust uitgebreid. (Onzeker is of nationale inlichtingendiensten bereid zijn hun informatie te delen.)
Goed punt. Apart regelen. Heb je geen grondwet voor nodig.
quote:
Het veto van de lidstaten op asiel-en immigratieterrein verdwijnt. Een uniform asielbeleid maakt een eind aan het asielshoppen, waarbij afgewezen asielzoekers in steeds een andere lidstaat om verblijf vragen. Ook moet het de wedloop om het strengste toelatingsbeleid tussen de lidstaten beëindigen. (Het risico bestaat dat Europa de strengste norm tot standaard maakt.)
Dus gaan ze naar het land met de meest relaxte regels om vervolgens alsnog naar ons te hoppen. Wij hebben immers de gunstigste sociale voorwaarden.
quote:
Het Handvest Grondrechten is integraal opgenomen in de Grondwet. Dat verankert het recht op ontslagbescherming en gelijke behandeling van mannen en vrouwen. Voor Nederland is dit niet zo belangrijk, voor sommige nieuwe lidstaten des te meer. Verder wordt het belang van de sociale partners op Europees niveau onderkend (polderen in Europa). De vereisten voor het lidmaatschap zijn scherper geformuleerd, wat het voor landen als Kroatië en Turkije moeilijker maakt binnen te komen.
Voor ons niet zinnig. Verder moet ik nog zien hoe ze die wet op gelijke behandeling willen gaan controleren. Mensen niet kunnen ontslaan vind ik in dit land te streng. Een contract voor onbepaalde tijd is al zeldzamer geworden.
quote:
Er komt een minister van Buitenlandse Zaken die de positie van de EU op internationaal niveau moet versterken. Een diplomatieke dienst zal hem ondersteunen. (Deze ‘euro-Bot’ begint met één hand op de rug gebonden: het veto over buitenlands beleid blijft immers bestaan.)
Goed plan. Vooral los regelen.
quote:
De EU-landen worden verplicht op militair terrein samen te werken. (Er komt echter geen Europees leger en het uitzenden van troepen blijft een nationaal besluit.)
Meer geld voor het leger Weggegooid in mijn ogen want we kunnen toch niet met Amerika concurreren op dit gebied.
quote:
Europa wordt een superstaat

En Nederland een provincie van Europa. Verwezen wordt naar de Europese vlag, het ‘volkslied’ (Ode an die Freude, Beethoven), de feestdag (9 mei, Dag van Europa), de munt, het parlement en nu ook nog een Grondwet en een president. (Ondanks alle vermeende supranationale inmenging zijn de koningin, Koninginnedag en het Wilhelmus niet verdwenen. De Grondwet bakent voor het eerst helder af waar Brussel zich wel en niet mee mag bemoeien. Ieder land beschikt over een veto tegen verdere machtsoverdracht.)
Het bakent het helder af? Hebben die lui ooit de grondwet gelezen? Ze kunnen theoretisch over de hoogte van onze uitkeringen beslissen.
quote:
Nederland verliest enige invloed.
Dat nog minder wordt als er meer lidstaten bijkomen.
quote:
Nederland raakt zijn eurocommissaris kwijt
quote:
De Grondwet bepaalt dat deze zaken nationale aangelegenheden zijn. Hoogte van uitkeringen alsook de beschikbaarheid van joints, blijven in Den Haag vastgesteld. Elke lidstaat beschikt over een noodrem – een verkapt veto – om onwelgevallige voorstellen te blokkeren.
Welke noodrem. En die hoogte kan 2/3 van Europa voor ons keihard afdwingen. Dit bleek bij Buitenhof waar JP uiteraard geen antwoord op had.
quote:
Greenpeace, vakbonden en antiglobalisten lijken zeer wel in staat om 1 miljoen handtekeningen te organiseren, GroenLinks is er al mee bezig.
Maar ze hoeven er niks mee te doen. Of erger, ze bespreken het en verwerpen het dan. Weg geld en tijd.
quote:
Zonder Grondwet hebben burgers en nationale parlementen helemaal geen wapen in Brussel.
Verzin dan iets dat wel nuttig is.

Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 19:20:07 #198
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27521958
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 18:53 schreef livEliveD het volgende:
--knip--
Eensch met bijzonder veel van je punten . Veel concreter kan een mens het toch niet brengen.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 19:29:33 #199
66825 Reya
Fier Wallon
pi_27522270
Bijzonder sterk, liv
  dinsdag 31 mei 2005 @ 20:09:08 #200
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27523343
Was ik weer
  dinsdag 31 mei 2005 @ 20:09:51 #201
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27523369
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 17:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hallo! En Dag! Ik ga eten bij mijn pleegzus en haar vriend. In ruil voor het oplossen van hun computerprobleem.
Succes.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 20:10:36 #202
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27523397
Ik hoorde daarnet op de radio wat interviews over de grondwet, en het niveau van argumentatie was - aan beide zijden - bedroevend laag.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 20:11:32 #203
66825 Reya
Fier Wallon
pi_27523419
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 20:10 schreef Alicey het volgende:
Ik hoorde daarnet op de radio wat interviews over de grondwet, en het niveau van argumentatie was - aan beide zijden - bedroevend laag.
Herkenbaar
  dinsdag 31 mei 2005 @ 20:18:24 #204
66825 Reya
Fier Wallon
pi_27523600
* Reya gaat maar even een avond goed uitrusten

Overigens nog niet slapen, maar een beetje TV kijken, krant lezen, misschien nog wat gedichten schrijven...
  dinsdag 31 mei 2005 @ 20:19:15 #205
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27523618
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 20:18 schreef Reya het volgende:
* Reya gaat maar even een avond goed uitrusten

Overigens nog niet slapen, maar een beetje TV kijken, krant lezen, misschien nog wat gedichten schrijven...
Have fun Reya!
  dinsdag 31 mei 2005 @ 21:57:16 #206
64288 Bensel
Ladderzat
pi_27526603
AU! vanavond ging m'n oor ineens opspelen. ineens zat hij vol, en sindsdien jeukt hij, en doet aardig pijn..
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_27526644
Hallo.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:00:01 #208
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27526692
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hallo.
Hoi weer!

Alles gelukt en lekker gegeten?
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:00:32 #209
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27526707
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 21:57 schreef Bensel het volgende:
AU! vanavond ging m'n oor ineens opspelen. ineens zat hij vol, en sindsdien jeukt hij, en doet aardig pijn..
Wordt het niet tijd voor een dokter?
pi_27526904
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:00 schreef Alicey het volgende:
Hoi weer!

Alles gelukt en lekker gegeten?
Niet alles gelukt, maar dat lag niet aan mij. Eten was prima.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:10:36 #211
64288 Bensel
Ladderzat
pi_27527059
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:00 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wordt het niet tijd voor een dokter?
Neuh. ik red me wel.. ben een sterke man (met een zacht hart )

het is idd wel iets wat ik niet snel heb.. dat ik meerdere dagen ziek ben.. meestal is het met een dag of 2 wel over.. maar heb vorig jaar ook al een rare ziektes ervaring gehad.. dat ik ineens een ontzettende buikgriep kreeg.. Blijkbaar ben ik iets vatbaarder geworden voor zulke dingen.. ik ben niet echt snel ziek..
Twitch.tv/bensel15
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:13:53 #212
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27527181
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Niet alles gelukt, maar dat lag niet aan mij. Eten was prima.
Mooizo.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:15:15 #213
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27527220
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:10 schreef Bensel het volgende:

[..]

Neuh. ik red me wel.. ben een sterke man (met een zacht hart )

het is idd wel iets wat ik niet snel heb.. dat ik meerdere dagen ziek ben.. meestal is het met een dag of 2 wel over.. maar heb vorig jaar ook al een rare ziektes ervaring gehad.. dat ik ineens een ontzettende buikgriep kreeg.. Blijkbaar ben ik iets vatbaarder geworden voor zulke dingen.. ik ben niet echt snel ziek..
Ik vroeg het vooral omdat je er steeds meer bij lijkt te krijgen.. Ikzelf ben eigenlijk ook nooit ziek, en als er iets is is het meestal in een paar dagen over. Hoewel ik wel een tijdje terug wat keelpijn etc. had wat toch wel enige tijd aanhield..
pi_27527253
Ik heb zo'n zin in de meet.

Bedenk me net pas dat ik de maandag erop een tentamen heb. Maar ik snap alles, dus dat komt wel goed.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:17:01 #215
64288 Bensel
Ladderzat
pi_27527292
ja, keelpijn blijft ook bij mij relatief lang hangen.. Ach.. het is ook een leerervaring.. (nee niet dat soort) Ik weet nu tenminste wat een progressief ziektebeeld is
Twitch.tv/bensel15
pi_27527443
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Bedenk me net pas dat ik de maandag erop een tentamen heb. Maar ik snap alles, dus dat komt wel goed.
Kom ik er eindelijk achter wie dat nymfomaantje achter dat avatartje is
pi_27527485
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:21 schreef Haushofer het volgende:
Kom ik er eindelijk achter wie dat nymfomaantje achter dat avatartje is
Nu ineens een stuk minder zin.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:28:31 #218
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27527678
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Zomaar vergeten?

* Alicey heeft ook wel zin aan de meet.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:28:56 #219
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27527694
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:17 schreef Bensel het volgende:
ja, keelpijn blijft ook bij mij relatief lang hangen.. Ach.. het is ook een leerervaring.. (nee niet dat soort) Ik weet nu tenminste wat een progressief ziektebeeld is
Daar wordt je vast blij van.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:29:43 #220
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27527723
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nu ineens een stuk minder zin.
Als Haus lastig wordt kunnen we hem met zijn tweeen vast wel aan.
pi_27528078
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:28 schreef Alicey het volgende:
Zomaar vergeten?
Niet vergeten, ik had me alleen nog niet volledig gerealiseerd dat de meet het weekend direct voor de tentamenweken plaatsvond.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:40:03 #222
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27528097
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Niet vergeten, ik had me alleen nog niet volledig gerealiseerd dat de meet het weekend direct voor de tentamenweken plaatsvond.
Oh, je hebt het over de maandag na de meet.

Op die manier. Dat is wel iets om aan te denken dan ja.
pi_27528173
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:29 schreef Alicey het volgende:
Als Haus lastig wordt kunnen we hem met zijn tweeen vast wel aan.
Een triootje zie ik toch minder zitten hoor...
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:43:44 #224
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27528235
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik dacht daar nog niet eens aan.
pi_27528288
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:43 schreef Alicey het volgende:
Ik dacht daar nog niet eens aan.
Dat zal wel weer niet. Nee, jij bent het kuise meisje, jij denkt nooit aan seks. Ha!
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:46:29 #226
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27528323
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat zal wel weer niet. Nee, jij bent het kuise meisje, jij denkt nooit aan seks. Ha!
Ik denk best wel aan sex, maar dan doe ik daar niet dubbelzinnig over.
pi_27528356
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

mag ik daar ook nog iets over zeggen....?
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:48:45 #228
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27528406
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:47 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Hangt er van af hoe sterk je bent.
pi_27528437
Ik ben chagrijnig. Valt er nog ergens wat te rellen?
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:50:34 #230
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27528475
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je bent tegen mij anders al aardig bezig.. Maar da's zeker niet leuk genoeg?
pi_27528478
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:47 schreef Haushofer het volgende:
Ik wil het best, onder één voorwaarde. Dat de derde deelnemende persoon een grote, ingeoliede neger is.
pi_27528491
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:50 schreef Alicey het volgende:
Je bent tegen mij anders al aardig bezig.. Maar da's zeker niet leuk genoeg?
Nee, want jij laat je niet echt opnaaien.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:51:19 #233
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27528499
quote:
Jahoor. Hier.
pi_27528501
quote:
Ik ben chagrijnig.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:51:59 #235
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27528523
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nee, want jij laat je niet echt opnaaien.
Dat zou je als een uitdaging kunnen zien.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:52:21 #236
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27528537
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:51 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jahoor. Hier.
Je roept rellen en wie antwoordt er binnen een paar tellen.
pi_27528583
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:51 schreef het_fokschaap het volgende:
[afbeelding]
Nee, schat. Dat was vorige week.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:55:21 #238
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27528643
Zaterdag zitten we trouwens zonder fok.
pi_27528676
quote: