Ondanks In Flames heb ik toch een goeie tijd gehad gisteravond. Ik heb me kapotgelachen toen er 4 mensen werden afgevoerd na de pit op War Ensemble
![]()
Maargoed, de erste band, Thine Eyes Bleed, was opzich best vet, maar niet heel erg strak ofzo, het klonk meer als een muur geluid met een drummer erachter.
Daarna Children of Bodom. Niet veel verschillend van vorige keren dat ik ze live zag, CoB zet altijd een belachelijk strakke show neer. Het geluid was nog steeds niet over naar huis te schrijven, al die kleine details die CoB in hun muziek gooit vielen weg.
Bij in Flames ben ik op de tribunes gaan zitten, ik vind In Flames helemaal niets, veels te 'lief'. Ik heb er ook niet veel over te zeggen, de show was best gaaf, alleen ik ergerde me kapot aan die lichtbalken naast de drummer.
Slayer was helemaal te gek vond ik. Beginnend met South of Heaven en daarna War Ensemble. Wat een belachelijke pit was dat! De rest van de setlist viel wat tegen, behalve Raining Blood, Disciple en Angel of Death, die waren dan weer super gaaf.
Ik ben in ieder geval bont en blauw en ik heb nekpijn, dus dat is wel een goed optreden geweest