quote:[offtopic]johan die had je toch ook?? ah jij heb wel meer van die mazzeltjes slet
Op maandag 14 juli 2003 17:38 schreef R_h_A het volgende:
Hey, kent iemand toevallig de 'Live Intrusion' single? Dat moet de meest rotte Slayer live-opname ooit zijn. Het is tenenkrommend om Araya IEDERE NOOT vanaf de helft van 'Divine Intervetion' te horen missen.
de best blijft trouwens diabolus en God hates us all alhoewel seasons ook erg goed is
Slayer - Point
draaien, zo agressief, niet normaal! Meneer Tom is inmisbaar. Als iemand nu nog durft te beweren dat alle hardste nummers van Reign in Blood komen heeft het compleet mis!!! Ook op God Hates us All staan nog superharde nummers, Disciple bijvoorbeeld. Echt om de rillingen van de krijgen, dat schreeuwen uit zoveel agressie, veel pakkender dan al dat stoere gegrunt
Dat is het mooie van Slayer, op elke cd staan wel weer oldschool nummers en die blijven het goed doen, zorgt ook voor meer afwisseling. De productie van Diabolus in Musica is trouwens ook beter dan die van God Hates us All, Divine Intervention en Undisputed Attitude
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 15-07-2003 12:40]
Voor echte agressiviteit moet je God hates Us All lekker aan zetten
quote:Doe ik ook
Op dinsdag 15 juli 2003 12:38 schreef R_h_A het volgende:
Diabolus in Musica heeft wel z'n momenten, natuurlijk staan er gave nummers op, en incidenteel lijkt het ook nog eens op een echt ragnummer... Maar het ding was niet zo sterk. Ik heb het ding altijd laten liggen in de uitverkoopbakken.Voor echte agressiviteit moet je God hates Us All lekker aan zetten
'Do unto others as they've done to you, but what the hell is this world coming to?'
Ik moet zeggen dat GHUS tot de CDs behoort die ik het laatste jaar het meest gedraaid heb. Nummers als "Exile" en "deviance"... Fantatisch...
Heb ze nu drie keer live gezien waarvan de eerste keer 1990 of zo...
quote:En Kerry werkt bij de plantsoenendienst in Nieuw Vennep en en Jeff is pastoraal medewerker in Bovenkarspel...
Op dinsdag 15 juli 2003 12:46 schreef R2cksson het volgende:
De zanger van slayer werkt trouwens hier in Echt, in een "discotheek"...
quote:Was Ride the Lightning dat voor jou?
Op dinsdag 15 juli 2003 12:46 schreef R_h_A het volgende:
Ah, je eerste echte plaat... Da's altijd wat speciaals...'Do unto others as they've done to you, but what the hell is this world coming to?'
quote:
Op dinsdag 2 mei 2000 14:25 schreef Ulx het volgende:
en jullie?
quote:Slayer Tribute- [1995] - Slatanic Slaughter I
Op vrijdag 18 juli 2003 00:55 schreef Theeboon het volgende:
Concord Dawn - Raining Blood
Û 01 : Dissection Anti Christ 02:47 Û
Û 02 : Hypocrisy Black Magic 03:26 Û
Û 03 : Merciless Cryonics 03:36 Û
Û 04 : At The Gates Captor Of Sin 03:22 Û
Û 05 : Invocator Altar Of Sacrifice 02:55 Û
Û 06 : Enslaved Jesus Saves 03:02 Û
Û 07 : Edge Of Sanity Criminally Insane 02:33 Û
Û 08 : Seance Post Mortem 04:15 Û
Û 09 : Cemetary South Of Heaven 05:30 Û
Û 10 : Crown Of Thorns Mandatory Suicide 04:21 Û
Û 11 : Grope Spill The Blood 05:33
Slayer Tribute- [1996] - Slatanic Slaughter II
Û 01 : Necrophobic Die By The Sword 03:22 Û
Û 02 : Luciferion Chemical Warfare 04:48 Û
Û 03 : Cradle Of Filth Hell Awaits 05:44 Û
Û 04 : Sinister Praise Of Death 04:52 Û
Û 05 : Benediction Necrophiliac 03:35 Û
Û 06 : Liers In Wait Angel Of Death 04:07 Û
Û 07 : Coffin Man Epidemic 02:31 Û
Û 08 : Malevolent Creation Raining Blood 03:49 Û
Û 09 : Vader Silent Scream 03:00 Û
Û 10 : Anathema Read Between The Lies 03:36 Û
Û 11 : Unanimated Dead Skin Mask 04:42 Û
Û 12 : Disaffected Seasons In The Abyss 05:47
Deze zijn bijzonder goed!!
Mee eens, heb ze een keer live gezien het begon nog rustig maar toen ze eenmaal war ensemble inzetten brak de pit echt los, echt beestachtig. Ben toen maar een eindje terug gegaan.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:18 schreef Slurp het volgende:
Slayer is echt geweldig, de pits tijdens die concerten zijn echt de meeste brute die er bestaan:D
Decade of Aggresionquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:09 schreef turnpike het volgende:
Ik ga ze 30 oktober ofzo zien, alleen jammer dat ik vooraleer ik slayer kan zien ik eerst een drietal van die herriebandjes moet doorstaan alvorens ik mijn oude helden te zien krijg.
Ik volg ze eigenlijk nauwelijks meer, maarja, je moet ze een keer zien als je decade of agression zo vaak hebt gedraaid als ik.
zie reacties hierboven, dat wordt wel een gezien als 1 van de mindere albums van de heren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:04 schreef Sm0keZ het volgende:
Slayer op z'n tijd is wel leuk! Volgens mij heb ik nog een cd thuisliggen, Diabolus in Music.
De rest van hun cd's ken ik eerlijk gezegd niet eens..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:23 schreef manny het volgende:
[..]
zie reacties hierboven, dat wordt wel een gezien als 1 van de mindere albums van de heren.
Ik leef met je meequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:17 schreef ThijsThijs het volgende:
Waar zijn die niet![]()
Ik hou er niet van..
Ik niet, maar we moeten binnenkort maar weer eens een concertje pikken. Misschien wil Tong ook wel weer mee, en Kamagurka natuurlijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:05 schreef Doc het volgende:
Gaan er vrijdag nog Fok!kers naar het concert in Den Bosch ?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:56 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik niet, maar we moeten binnenkort maar weer eens een concertje pikken. Misschien wil Tong ook wel weer mee, en Kamagurka natuurlijk
Zegt iemand die Kim-Lian luisterd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:13 schreef ThijsThijs het volgende:
Jullie moeten eens fatsoenlijke muziek luisteren, lelijkerds
Ah, het was een "moetje"quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:04 schreef Doc het volgende:
(Wist je trouwens al dat Kama vader geworden is?)
Ontopic: wat vind jij van de nieuwe CD van Slayer?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:59 schreef Mark het volgende:
[..]
Overigens wordt er in maart ook hier 1 verwacht![]()
Zo afwissellend is TA nooit echt in z'n zang geweest. En de hogere tonen zal-ie gewoon niet meer halen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:59 schreef Mark het volgende:
De nieuwe CD heb ik een paar keer beluisterd, maar tot nu toe vind ik hem, tja... saai? Tom mag van mij wel iets meer afwisselen met zijn zang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |