Je gaat je piemeltje laten verlengen en daar naar kijkenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:08 schreef rubbereend het volgende:
en dadelijk nog een stukje van de verlenging
ja graag, gebruikelijke recept, jij zekere bacoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:10 schreef DutchGooner het volgende:
Schiet dan zelf eens op.....
Nou goed,iemand nog iets vochtigs?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Je gaat je piemeltje laten verlengen en daar naar kijken
Jupilerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:10 schreef DutchGooner het volgende:
Schiet dan zelf eens op.....
Nou goed,iemand nog iets vochtigs?
Laten we dat maar eens doen om het heugelijke feit te vieren dat ik volgend jaar bijna elke thuiswedstrijd aanwezig ben op Highbury.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja graag, gebruikelijke recept, jij zekere baco
Zijn de vrijdagavond matchen van FCDB toch nog 's ergens goed voor.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laten we dat maar eens doen om het heugelijke feit te vieren dat ik volgend jaar bijna elke thuiswedstrijd aanwezig ben op Highbury.
Ben ermee in mijn nopjes
oke dan, seizoenskaart ofzo?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laten we dat maar eens doen om het heugelijke feit te vieren dat ik volgend jaar bijna elke thuiswedstrijd aanwezig ben op Highbury.
Ben ermee in mijn nopjes
En zoniet hadden ze er toch aan moeten geloven,deze kans laat ik me niet ontnemenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zijn de vrijdagavond matchen van FCDB toch nog 's ergens goed voor.
Voor mij is het onderhand ook al traditie gewordenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:20 schreef golfer het volgende:
Doc, Kamagurka, Tong en ik gaan trouwens weer traditioneel naar het AT.
Maar wat zijn die kaarten achterlijk duur geworden.
quote:
Eigen club eerst?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En zoniet hadden ze er toch aan moeten geloven,deze kans laat ik me niet ontnemen
Laatste seizoen idd dus ook de allerlaatste ooit zit erbij,mede alle thuiswedstrijden in de CL,LC en de FACquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]gefeliciteerd en was komend seizoen ook al de laatste wedstridj daar? Want daarvoor ben je nu zeker ook vrijwel verzekerd van een kaartje?
quote:
Ik heb dit seizoen ook diverse matchen van Roda laten schieten voor KVM...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb FCDB en Arsenal op gelijke trede staan,zou niet kunnen kiezen in principe
en dan zit je ook nog eens in een beroerd stadion, war begin je toch aanquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:20 schreef golfer het volgende:
Doc, Kamagurka, Tong en ik gaan trouwens weer traditioneel naar het AT.
Maar wat zijn die kaarten achterlijk duur geworden.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan zit je ook nog eens in een beroerd stadionblok beton, war begin je toch aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |