Ja dacht ik ook al.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:22 schreef Gamedemon het volgende:
Gefeliciteerd bartje twi het is je gegunt![]()
![]()
Er zullen wel gasten van XBW over komen waaien, dus hen is 't geguntquote:Op maandag 30 mei 2005 23:22 schreef Gamedemon het volgende:
![]()
Nou misschien moest ik het dan ook maar eens proberenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 06:42 schreef MrSubtle het volgende:
Oh en uiteraard is er ook een leuke tweede prijs, dus laat je niet uit het veld slaan door twi mensen
Een week vonden we wel een goede tijd om drie tijden neer te zetten. Anders krijg je na drie weken dat iedereen het alweer vergeten is en niemand zich er meer mee bezig houdt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:11 schreef Bastard het volgende:
Wel een kort lopend wedstrijdje trouwens, weekje?
We kunnen ook buiten deze wedstrijd om in het FORZA topic gewoon voor de lol een auto opgeven op een baan natuurlijk, is ook een leuke uitdaging daarnaast dan.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:44 schreef DinoPK het volgende:
Top idee!
Helaas zal ik er zelf niet veel van bakken, aangezien ik niet gewend ben om met alle hulplijnen aan te rijden, terwijl dit wel voor de snelste tijden zorgt.
Dubbel helaas is het dat dit nou juist de tracks in het spel zijn die ik wat minder leuk vind, zeker icm met dit soort auto's (die Mine's R34 op blue mountains rijdt kuuuut).
Maar echt een top idee
dat valt volgens mij wel mee, ik had met alleen ABS aan een even snelle tijd op de eerste time-trialquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:44 schreef DinoPK het volgende:
Top idee!
Helaas zal ik er zelf niet veel van bakken, aangezien ik niet gewend ben om met alle hulplijnen aan te rijden, terwijl dit wel voor de snelste tijden zorgt.
Dubbel helaas is het dat dit nou juist de tracks in het spel zijn die ik wat minder leuk vind, zeker icm met dit soort auto's (die Mine's R34 op blue mountains rijdt kuuuut).
Maar echt een top idee
Als jij sneller kan rijden met hulpmiddelen aan moet je die gewoon gebruiken natuurlijk.. sommige mensen zweren bij rijden zonder die dingen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:10 schreef truSteh het volgende:
1:38:022 op Tokyo eerste keer.. wat rijdt dat verschrikkelijk kut met alle hulp aanDat moest toch? Al doe ik gewoon voor spek en bonen mee
Ik heb alleen ABS aan, waar staat dat alles aan moet?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:10 schreef truSteh het volgende:
1:38:022 op Tokyo eerste keer.. wat rijdt dat verschrikkelijk kut met alle hulp aanDat moest toch? Al doe ik gewoon voor spek en bonen mee
Dat is ook het eerste wat ik dacht!quote:Op maandag 30 mei 2005 23:22 schreef Gamedemon het volgende:
![]()
DinoPK had het daar over.. waarschijnlijk bedoele hij dat je dan het snelst rijdt.. nou ik weet het niet hoor, ik ga het ook maar ff proberen met alleen ABS.. nu eerst examen economiequote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb alleen ABS aan, waar staat dat alles aan moet?
Ja, da's een leuk plan. Ik zet zo m'n xbox ff aan en ga wat mensen accepten. Zal vanavond verder ff een update plaatsen met de laatste tijden.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:39 schreef twi het volgende:
Pfffff dit zijn wel gave competities hoor, m'n armen trillen gewoon na de time trialZo'n ghost is eng
Misschien leuk om de gamertags van de mensen die meedoen te delen / toe te voegen aan elkaar zodat je wat meer gevoel voor competitie hebt? Desnoods even elke dag op een bepaald tijdstip een tussenstand posten?
met de traction-control vind ik moeilijker rijden dan met de TC uit. Met de TC aan kan je nog steeds niet volgas geven en heb je minder gevoel in je auto. Met de TC uit kan je gedoseerd gas geven, het is even wennen maar uiteindelijk maakt het weinig uit. Met ABS uit wil ik niet eens proberenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:48 schreef DinoPK het volgende:
Op zich moet je zelf weten wat voor hulpmiddelen je aanzet natuurlijk, alleen het vervelende van deze time trials is dat de auto's dermate krachtig zijn, dat je in principe met traction control een stuk sneller bent dan zonder. Je hebt altijd wheelspin, zeker met de mine's en de bentley. Kijk maar eens naar de replays van de toppers, alle hulpmiddelen aan.
Helaas is er geen manier om dit te beperken, en bijvoorbeeld de racelijn is helemaal nergens te zien of deze gebruikt wordt.
Dat is waar, veel te veel werk want dan moet je van iedereen de replay kijken (technisch onmogelijk want alleen de top 100 ofzo wordt geupload) en dat schiet niet op. En hoewel ik denk dat snellere tijden zonder de hulpmiddelen toch wel nodig zijn, lijkt me zeker bij de Bentley traction control een belangrijk hulpmiddel. Bij de Nissan valt dat nog wel mee. De Mine's zou ik niet weten, heb ik tot nu toe 't minste in gereden.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:08 schreef pkwarts het volgende:
Ik ben blij dat jullie het een beetje leuk vindenom misverstanden dus uit de wereld te helpen: alle hulpmiddelen mogen aan. Er is geen manier voor ons om dit te controleren, dus om het te gaan verbieden is ook zo raar.
ja, daar had je gewoon meteen een asociale tijd mee neergezetquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:14 schreef twi het volgende:
[..]
De Mine's zou ik niet weten, heb ik tot nu toe 't minste in gereden.
Wees blij dat ik er (nog) niet mee doorgegaan benquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:28 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ja, daar had je gewoon meteen een asociale tijd mee neergezet
Zou wel willen, maar dan moet ik Microsoft eerst vragen om de tijden te verwijderenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:46 schreef peristilius het volgende:
Hey Twi, ga eens wat minder hard rijden.
Als je de tijden zo laat staan moet het ook nog wel lukken hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:04 schreef twi het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar dan moet ik Microsoft eerst vragen om de tijden te verwijderen
Prove it.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:20 schreef truSteh het volgende:
Net 1:36:568 op Tokyo gereden.... ik moet gewoon sneller dan twi
Laagste totale tijd.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:25 schreef Bastard het volgende:
Maar stel dat iedereen op een andere baan sneller is dan een ander.. wie wint dan?
Staat allemaal uitgelegd in de special op FOK!games. De drie tijden worden opgeteld en degene die in totaal de snelste tijd heeft, die wint. Even een reminder voor iedereen hier verder: als je kans wilt maken op het racestuur of de tweede prijs dan moet je je username mailen naar games@fok.nl en de gamertags 'Akelige Oogster' en 'Pkwarts' toevoegen aan je friendslist. (op dit moment pas twee mails binnen, terwijl ik meerdere geinteresseerden hier zie meediscussiëren)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:25 schreef Bastard het volgende:
Maar stel dat iedereen op een andere baan sneller is dan een ander.. wie wint dan?
Ik stuur wel als ik ook een kans maakquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:29 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Staat allemaal uitgelegd in de special op FOK!games. De drie tijden worden opgeteld en degene die in totaal de snelste tijd heeft, die wint. Even een reminder voor iedereen hier verder: als je kans wilt maken op het racestuur of de tweede prijs dan moet je je username mailen naar games@fok.nl en de gamertags 'Akelige Oogster' en 'Pkwarts' toevoegen aan je friendslist. (op dit moment pas twee mails binnen, terwijl ik meerdere geinteresseerden hier zie meediscussiëren)
Het is altijd de moeite om sowieso mee te doenquote:
Maar je hebt het nog geeneens geprobeerdquote:
We zijn niet allemaal werkeloos of studentquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:37 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Maar je hebt het nog geeneens geprobeerd
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:06 schreef peristilius het volgende:
Ik sta 12 plekken onder twi op Tokyo.
Paar tienden verschil.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:08 schreef _Administr8or_ het volgende:
ik heb net Silverstone een aantal ronden uitegprobeerd.
snelste tijd : 1:34.984
de nr1 bij trial 8 heeft een tijd van 1.32quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:27 schreef twi het volgende:
GodverIk kwam er net achter dat ik de STM en TC aan had laten staan net bij dat snelle rondje, dus ik zit nu al 45 minuten te ploeteren om die tijd te verbeteren. Rij ik net (met alleen ABS aan dus) een 1:34.777 in plaats van een 1:34.773
![]()
/edit: Nu wel1:34.770
/edit2: 1:34.544
Trouwens, er staan veel Nederlanders nog boven me, dus wanneer die zich zouden registreren, dan is 't gedaan met de strijd. Een Alex V, Quadra, ene Sjaak die net boven me staat. Zou me niks verbazen als die voor 5 juni door krijgen dat we met een competitie bezig zijn hier.
Jij bent Sjaakquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:16 schreef Mad-Jack het volgende:
Ik lees ook al een tijdje mee op Games.fok en voel me ook genoodzaakt mijn tijden te plaatsen![]()
Time Trial 8 (Tokyo) 1:34.528 (1 plaatsje boven TWI)
Time Trial 13 (Blue Mountains) 2:05.971
Time Trial 16 nog niet gedaan
je kan voor vandaag trots zijn op jezelfquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:58 schreef twi het volgende:
Sjaak blijft me tot het uiterste drijven zeg, die adrenaline....
je hebt al een leuk beroepquote:
quote:Beroep: God
Hobbies/interesses: God in vrije tijd
Eer en ego Gijs. Ook belangrijk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:40 schreef kepler het volgende:
ik sta ook in de top3
alleen doe ik voor spek&bonen mee
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:55 schreef twi het volgende:
Wat een wereldse competitie! Ik zie Sjaak een tijdje hotlaps doen terwijl ik Career mode doe. Fuckerdefuck, wat zal die nou weer voor een tijd neerzetten?Jahoor, 2 honderdste sneller dan m'n tijd in Tokyo
Maar sorry Sjaak, ik heb toch nog even wat extra's uit m'n Nissan weten te trekken, 1:33.209En m'n vingers trillen ervan, dus sorry als ik een typo heb gemaakt
5e van de wereld in Tokyo 1:33.209
13e van de wereld in BM 2:05.162
6e van de wereld op Silverstone 1:32.759
Je kan mij verslaanquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:48 schreef gijsje79 het volgende:
Zo te zien hoef ik er niet aan te beginnen.
Kheb nu niet mn best gedaanquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:39 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat denk je.
Jij rijd altijd 2 seconden sneller dan mij.
Heb jij het voor elkaar gekregen de tijden van twi te verslaan dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:46 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Klote dat je er xbox live voor nodig hebt, het kan niet via een tunnellink?
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:53 schreef Gamedemon het volgende:
kheb 3 keer 1 race probeert, maar vind het zielig voor twi om zen stuur af te nemen, dus kheb zen tijd maar niet verbroken
Nee, waar kan ik die tijden zien dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heb jij het voor elkaar gekregen de tijden van twi te verslaan dan?![]()
Das een mooie, twi moet vanaf nu verplicht met stuurtje spelen (zal je zien dat ie daarmee nog beter is).quote:Op maandag 6 juni 2005 14:57 schreef DinoPK het volgende:
Zeg, is de uitslag eigenlijk al bekend? Twi zal wel gewonnen hebben, wel snel dat stuur opsturen heh, wint de rest ook eens een keer (stuurtje speelt wat langzamer)
De uitslag komt spoedig op FOK!games te staan. Het stuurtje ligt klaar voor de winnaar dus dan kan iedereen eens winnen gedurende de oefentijdquote:Op maandag 6 juni 2005 14:57 schreef DinoPK het volgende:
Zeg, is de uitslag eigenlijk al bekend? Twi zal wel gewonnen hebben, wel snel dat stuur opsturen heh, wint de rest ook eens een keer (stuurtje speelt wat langzamer)
Die naam zie ik in Project Gotham Racing 2 ook regelmatig voorbijkomen (En Dyabl0 natuurlijk).quote:Op maandag 6 juni 2005 17:14 schreef twi het volgende:
Misschien is McLaren F1 GTR wel een Nederlander
Ik had me niet eens opgegeven voor de competitie, eigenlijk alleen maar richttijden neergezetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |