je kan voor vandaag trots zijn op jezelfquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:58 schreef twi het volgende:
Sjaak blijft me tot het uiterste drijven zeg, die adrenaline....
je hebt al een leuk beroepquote:
quote:Beroep: God
Hobbies/interesses: God in vrije tijd
Eer en ego Gijs. Ook belangrijk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:40 schreef kepler het volgende:
ik sta ook in de top3
alleen doe ik voor spek&bonen mee
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:55 schreef twi het volgende:
Wat een wereldse competitie! Ik zie Sjaak een tijdje hotlaps doen terwijl ik Career mode doe. Fuckerdefuck, wat zal die nou weer voor een tijd neerzetten?Jahoor, 2 honderdste sneller dan m'n tijd in Tokyo
Maar sorry Sjaak, ik heb toch nog even wat extra's uit m'n Nissan weten te trekken, 1:33.209En m'n vingers trillen ervan, dus sorry als ik een typo heb gemaakt
5e van de wereld in Tokyo 1:33.209
13e van de wereld in BM 2:05.162
6e van de wereld op Silverstone 1:32.759
Je kan mij verslaanquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:48 schreef gijsje79 het volgende:
Zo te zien hoef ik er niet aan te beginnen.
Kheb nu niet mn best gedaanquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:39 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat denk je.
Jij rijd altijd 2 seconden sneller dan mij.
Heb jij het voor elkaar gekregen de tijden van twi te verslaan dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:46 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Klote dat je er xbox live voor nodig hebt, het kan niet via een tunnellink?
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:53 schreef Gamedemon het volgende:
kheb 3 keer 1 race probeert, maar vind het zielig voor twi om zen stuur af te nemen, dus kheb zen tijd maar niet verbroken
Nee, waar kan ik die tijden zien dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heb jij het voor elkaar gekregen de tijden van twi te verslaan dan?![]()
Das een mooie, twi moet vanaf nu verplicht met stuurtje spelen (zal je zien dat ie daarmee nog beter is).quote:Op maandag 6 juni 2005 14:57 schreef DinoPK het volgende:
Zeg, is de uitslag eigenlijk al bekend? Twi zal wel gewonnen hebben, wel snel dat stuur opsturen heh, wint de rest ook eens een keer (stuurtje speelt wat langzamer)
De uitslag komt spoedig op FOK!games te staan. Het stuurtje ligt klaar voor de winnaar dus dan kan iedereen eens winnen gedurende de oefentijdquote:Op maandag 6 juni 2005 14:57 schreef DinoPK het volgende:
Zeg, is de uitslag eigenlijk al bekend? Twi zal wel gewonnen hebben, wel snel dat stuur opsturen heh, wint de rest ook eens een keer (stuurtje speelt wat langzamer)
Die naam zie ik in Project Gotham Racing 2 ook regelmatig voorbijkomen (En Dyabl0 natuurlijk).quote:Op maandag 6 juni 2005 17:14 schreef twi het volgende:
Misschien is McLaren F1 GTR wel een Nederlander
Ik had me niet eens opgegeven voor de competitie, eigenlijk alleen maar richttijden neergezetquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |