quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:07 schreef evil-me het volgende:
op mijn kleine space je staan mijn spulletjes en het is te veel, ben amar een klein meisje
Gewoon met de trein gaan en een kliko meenemen om alles in te gooien, ideaal!quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:36 schreef sing_ha het volgende:
Zijn hier echt geen mensen die ervaring hebben met parkeren/camperen op RAR??? Op Pinkpop en Lowlands moet je namelijk kilometers lopen vanaf de parkeerplaats voordat je op de camping bent en kun je dus nauwelijks wat mee de camping op nemen?
waar waren jullie trouwens ineens heen in die biertentquote:Op maandag 6 juni 2005 15:39 schreef Klingon het volgende:
100 meter verderop zat The-Hives.
Die Toten Hosenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:23 schreef peaceman het volgende:
Wie was de surprise act?
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:19 schreef -Frankie- het volgende:
- Het statiegeldsysteem. Ik begrijp wel dat het moet maar doe dan een muntje ervoor geven of zo ipv euro.
- De programmering overdag had wat grotere namen mogen hebben. Nu waren het veelal (voor mij) onbekende namen.
Ach ja misschien ben ik gewoon wel verwend met Rock Werchter en Lowlands.
Ja, op lowlands heb je zacht plastic glazen waar je voor een meter een gratis biertje kan krijgen. Is ook wel een goed idee, en ik snap ook wel dat het gebied te groot is om dat systeem te doen. Maar ik vond dat gehannes met dat kleingeld zo kut..quote:Op maandag 6 juni 2005 21:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
op Lowlands heb je ook een statiegeldsysteem.
Daarnaast is het programma op RAR toch duidelijk beter dan op een LL. Bijvoorbeeld overdag was Towers of London een postieve ontdekking. Je kan moeilijk naast al die grote namen overdag ook alleen maar bekende topacts neerzetten...
dop mocht er gewoon op (of moest je in je zak hebbenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:10 schreef mad_dog123 het volgende:
dat pinautomaat was jammer... ik blij dat ikg enoeg cash bij me had...
nog iets ongeloofelijks stoms was dat systeem met die pakken drank. Je mocht niks meenemen behalve een pak. En er mocht geen dop op zitten, het mocht maximaal 1 liter zijn en ook slechts 1 per persoon....dat resulteert dus in een literpak whiskey/cola (80/20), om te zorgen dat je niet 60euro per dag kwijt bent aan bier daar...
vond ik beetje jammer....
Dat van die 1 liter pakken vond ik een beetje belachelijk. Iemand uit de groep van evil-me mocht niet eens een 1.5 liter pak mee nemen, echt belachelijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dop mocht er gewoon op (of moest je in je zak hebben). Ik heb genoeg pakken gezien met schroefdop.
Anders moet je zo'n rugzak meenemen met zo'n slangetje eraan. DIe waren ook vrij populair.
ja, de line-up voor volgend jaar is bijna rondquote:Op maandag 6 juni 2005 22:31 schreef vdo28 het volgende:
Is Queen al bevestigd eigenlijk?
Dat is wel super....quote:Op maandag 6 juni 2005 22:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, de line-up voor volgend jaar is bijna rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |