Daar heb ik ook last van. Ik heb er nu pleisters op zitten, maar zodra mijn schoenen uitkunnen haal ik ze er weer af. Dan droogt het misschien op.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 07:58 schreef Cybart het volgende:
moguh... zo toch maar even naar de huisarts... zijn een paar wondjes die niet dicht willen gaan...
en na twee dagen mag dat wel vind ik
ik heb inmiddels wat zalf en een deel verbanddoos meegekregen...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:21 schreef tech het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van. Ik heb er nu pleisters op zitten, maar zodra mijn schoenen uitkunnen haal ik ze er weer af. Dan droogt het misschien op.
Dat heeft ook effe geduurd, kun je weer gaan stappenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
goedemorgen allemaalkeelpijn is weg en klieren zijn weer enigzins kleiner geworden
hoef ik toch niet naar de dokter voor antibiotica
vertel vertel ben dol op wilde verhalen!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:45 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben op dit moment in staat een moord te plegen
heb ik de uitnodiging gemist geloof ik?!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:15 schreef Waxxer het volgende:
Hahahallo zeg!Het opruimen vordert! En dit is mijn laatste dag online, dus ik de catering hier vanmorgen, allemaal hapjes en spelletjes en drankjes enz enz, is er níemand
haha ja zaterdag zal ik wel weer helemaal beter zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:53 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat heeft ook effe geduurd, kun je weer gaan stappen![]()
to persons one thoughtquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:01 schreef Sunjammer het volgende:
Vertel! Vertel! Niet te snel! We schrijven mee!
echt waar? het is hier stralend weer en ik snuit me te pletter!!! *hooikoorts*quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
haha ja zaterdag zal ik wel weer helemaal beter zijnmag ook wel nadat ik het hele weekend niets heb kunnen doen.. tering het ontweert hier!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |