Daar heb ik ook last van. Ik heb er nu pleisters op zitten, maar zodra mijn schoenen uitkunnen haal ik ze er weer af. Dan droogt het misschien op.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 07:58 schreef Cybart het volgende:
moguh... zo toch maar even naar de huisarts... zijn een paar wondjes die niet dicht willen gaan...
en na twee dagen mag dat wel vind ik
ik heb inmiddels wat zalf en een deel verbanddoos meegekregen...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:21 schreef tech het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van. Ik heb er nu pleisters op zitten, maar zodra mijn schoenen uitkunnen haal ik ze er weer af. Dan droogt het misschien op.
Dat heeft ook effe geduurd, kun je weer gaan stappenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
goedemorgen allemaalkeelpijn is weg en klieren zijn weer enigzins kleiner geworden
hoef ik toch niet naar de dokter voor antibiotica
vertel vertel ben dol op wilde verhalen!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:45 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben op dit moment in staat een moord te plegen
heb ik de uitnodiging gemist geloof ik?!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:15 schreef Waxxer het volgende:
Hahahallo zeg!Het opruimen vordert! En dit is mijn laatste dag online, dus ik de catering hier vanmorgen, allemaal hapjes en spelletjes en drankjes enz enz, is er níemand
haha ja zaterdag zal ik wel weer helemaal beter zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:53 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat heeft ook effe geduurd, kun je weer gaan stappen![]()
to persons one thoughtquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:01 schreef Sunjammer het volgende:
Vertel! Vertel! Niet te snel! We schrijven mee!
echt waar? het is hier stralend weer en ik snuit me te pletter!!! *hooikoorts*quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
haha ja zaterdag zal ik wel weer helemaal beter zijnmag ook wel nadat ik het hele weekend niets heb kunnen doen.. tering het ontweert hier!
![]()
ga je haar vermoorden?!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:05 schreef Waxxer het volgende:
Lees en kijk je in: Ach ja..... Wat hier mee te doen??
Ze heeft d'r afwas wel gedaan, maar nu staat het weer door de hele keuken heen en is ze hem gepeerd
Haar wonden zullen verschimmelen als haar borden.....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:10 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ga je haar vermoorden?!!![]()
wel actie foto's plaatsen he!!!![]()
Sporten helpt!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
voel me eindelijk weer een beetje fitga zo even sporten om de schade in te halen
Nee hoor, lul maar lekker verderquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:31 schreef Waxxer het volgende:
Zitten jullie nu steeds mee te lezen en denken jullie dan steeds: "godverrrrrrr Waxxer GGGAAA dan ook!!!!!!!!"?
nee.. ben alleen thuis geweest steedsquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Sporten helpt!Beetje rustig hardlopen, buitenlucht enz...
Ben je wel goed verzorgd enzo thuis??
hé zwijntje!!!quote:
tis hier nu weer stralend weerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:00 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hé zwijntje!!!![]()
heb jij dat kut weer hier heen gestuurd?! nu regend het kei hard hieren bedankt he!
oh maar dat houd wel in dat mijn hooikoorts minder word!!![]()
tnx!!!!![]()
nee he hier lijkt de zon ook weer door te komen pffff nederland en zijn weer?!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
tis hier nu weer stralend weernp!
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
is het eigenlijk slecht om elke dag 2 bananen te eten?
ligt er aan hoe rijp ze zijn, beter is eens af te wisselen met een mandarijn of sinnasappel, of gewone appel maar slecht denk het niet!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
is het eigenlijk slecht om elke dag 2 bananen te eten?
maar die zijn wel weer een stuk lekkerderquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
beter als twee frikandellen per dag!![]()
ikke wel!! moet ryan toch gelijk gevenquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:49 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ikke wel!! moet ryan toch gelijk geven
Ik geef niemand gelijk....ben met niks eens!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:49 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ikke wel!! moet ryan toch gelijk geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |