Die zijn wel wat gewend vrees ik.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:13 schreef Waxxer het volgende:
Nou, omdat ik verhuis komt morgen de inspectie van de won.sticht.
Ik kan het ook laten staan en hem dat bewust laten zien.
Zo ruukt het ook, kan ik je zeggen...quote:Op zondag 29 mei 2005 16:21 schreef Classic-PC het volgende:
Dat riekt naar een studenten flat !
Dat is fout.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:12 schreef _Floddertje_ het volgende:
Op haar kamer zetten als ze even naar de wc is.
Bij mij ook. Als ik de gang binnen kom hangt er een moeilijke putlucht, en hoe warmer het wordt. Hoe erger de luchtquote:
Mijn ervaring is dat dat niet werktquote:Op zondag 29 mei 2005 16:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is fout.
Je moet haar gewoon even aanspreken en ff vriendelijk vragen of het opgeruimd kan worden.
Done. Al heeeeeellll vaak. Gisteren weer mét de uitleg dat de inspectie kwam en dat ik het in een doos gooi. "Je zet het NIET voor m'n deur!!!" was de reactiequote:Op zondag 29 mei 2005 16:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is fout.
Je moet haar gewoon even aanspreken en ff vriendelijk vragen of het opgeruimd kan worden.
Nu juist wel voor haar deur neer zettenquote:Op zondag 29 mei 2005 16:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Done. Al heeeeeellll vaak. Gisteren weer mét de uitleg dat de inspectie kwam en dat ik het in een doos gooi. "Je zet het NIET voor m'n deur!!!" was de reactie
dan zet je het toch buiten neer.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Done. Al heeeeeellll vaak. Gisteren weer mét de uitleg dat de inspectie kwam en dat ik het in een doos gooi. "Je zet het NIET voor m'n deur!!!" was de reactie
pfff, het is zeker zondagquote:Op zondag 29 mei 2005 16:42 schreef gohan16 het volgende:
op de grond gooien en erop stampen
zij dan zo: mijn afval, wat doe je!
jij dan: het is toch afval, hehe had je het maar niet moeten rondslingeren
Ik mag toch aannemen dat TS dát al gedaan heeft. Ik had vroeger ook zo'n huisgenootje dat niet reageerde op vriendelijke verzoeken om haar afwas eens een keer te doen, daarvan heb ik de vieze vaat op een gegeven moment ook gewoon een keer bij op d'r kamer gezet. Toen is ze het wel gaan afwassen.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is fout.
Is d'r deur op slot? Zo niet, de hele boel in d'r bed mikken en anders gewoon voor de deur.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |