quote:Op maandag 30 mei 2005 22:56 schreef cerror het volgende:
Tessje is Terpstra!
Danny is wel een geschikte kandidaatquote:Op maandag 30 mei 2005 22:54 schreef Steve-O het volgende:
Wie gaat er voor fortuyn ?
Danny je ziet hem tenslotte toch bijna niet?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:54 schreef Steve-O het volgende:
dat zou snakey zijn. Virtueel een kogel door de kop gekregen en geen mod meer. Ik zie overeenkomstenquote:Op maandag 30 mei 2005 22:54 schreef Steve-O het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:57 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Danny is wel een geschikte kandidaat
jan marijnissen .quote:Op maandag 30 mei 2005 22:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Voor de rest weet ik het niet. Nikky is Marianne Thiemen?
veel mensen zaggen in Fortuyn een potentieel leider, iets wat Snakey niet bepaald had!quote:Op maandag 30 mei 2005 22:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat zou snakey zijn. Virtueel een kogel door de kop gekregen en geen mod meer. Ik zie overeenkomsten
Okay, Jan = Kozzmic?quote:
Maar jah goed, ik geef me wel op voor Wilders ;')quote:Op maandag 30 mei 2005 22:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar Danny is ook verzuurd. Misschien meer Jan Marijnissen?
Croupouque dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 23:00 schreef Ruis het volgende:
[..]
veel mensen zaggen in Fortuyn een potentieel leider, iets wat Snakey niet bepaald had!
Yvonne heeft meer zelfspot en humor dan alle vrouwelijke PvdA-ers bij elkaar. Yvonne is wel uitermate politiek correct qua opvattingen, eerder een soort Lousewies van der Laan, zo'n "zie mij progressief zijn, maar eigenlijk ben ik helemaal niet progressief" type.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Vergelijk hier je modje of fa van je favo-subforum met een politicus:
Komtiedanhe!
Kickie = Balkenende
Sizzie = Wouter Bos
yvonne = een willekeurige pvda-geit
Danny!!quote:Op maandag 30 mei 2005 22:54 schreef Steve-O het volgende:
quote:
Jahaa, hahahaha, goeie van Yvonne.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:03 schreef Tarak het volgende:
[..]
Yvonne heeft meer zelfspot en humor dan alle vrouwelijke PvdA-ers bij elkaar. Yvonne is wel uitermate politiek correct qua opvattingen, eerder een soort Lousewies van der Laan, zo'n "zie mij progressief zijn, maar eigenlijk ben ik helemaal niet progressief" type.
Sidekick =Jan Pronk/ Dujvesteijn
Sizzler=Boris van der Ham
Nee, Muus voor Mirjam Sterk.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:07 schreef Steve-O het volgende:
MUUS = Ayaan hirsi ali
sterk punt.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:00 schreef Ruis het volgende:
[..]
veel mensen zaggen in Fortuyn een potentieel leider, iets wat Snakey niet bepaald had!
Ik was ze voor, maar het zou historisch zijn als dit van ONZ naar POL ging!quote:Op maandag 30 mei 2005 23:17 schreef Intxaurraga het volgende:
Welke Verdonk heeft dit topic naar ONZ geschopt?
quote:Op maandag 30 mei 2005 23:17 schreef Intxaurraga het volgende:
Welke Verdonk heeft dit topic naar ONZ geschopt gedeporteerd?
Carla Peijs zou ook nog kunnen voor Yvonne trouwens!!quote:Op maandag 30 mei 2005 23:03 schreef Tarak het volgende:
[..]
Yvonne heeft meer zelfspot en humor dan alle vrouwelijke PvdA-ers bij elkaar. Yvonne is wel uitermate politiek correct qua opvattingen, eerder een soort Lousewies van der Laan, zo'n "zie mij progressief zijn, maar eigenlijk ben ik helemaal niet progressief" type.
Waarom Napoleon?quote:Op maandag 30 mei 2005 23:24 schreef Tarak het volgende:
Danny voor Napoleon?
dirkh is eerder Stalinquote:Op maandag 30 mei 2005 23:16 schreef Steve-O het volgende:
Dikrh - Bush .
Nou wat twee en drie betreft kan ik een eind met je meegaan, wat de overeenkomst tussen Balkenende en Kickie betreft beschouw ik dat als een belediging voor Balkenende.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Vergelijk hier je modje of fa van je favo-subforum met een politicus:
Komtiedanhe!
Kickie = Balkenende
Sizzie = Wouter Bos
yvonne = een willekeurige pvda-geit
nee, hier kan ik niet in je meegaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:50 schreef lucida het volgende:
Maar even alle gekheid op een stokje.
Sidekick = de progressieve variant op Harry van Bommel
sizzler = pvda runner up Samson
yvonne = Maria van der Hoeven, maar dan minder schaapachtig.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |