Nou, dat is ook niet aardig naar Sjun.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:07 schreef Blokhut het volgende:
Leuk stukje, toch jammer dat iemand hiermee zijn tijd verdoet.
Het gaat over Lucy's schone lei.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:14 schreef SlimShady het volgende:
wtf is dit voor topic?
Sorry. Sjun, ondanks dat je je druk maakt om de verkeerde dingen ben je een hele tovve gast 14.gifquote:
Ik hoop dat Sjun het hier ook warm van krijgt.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:23 schreef Koekepan het volgende:
Ik vind het sympathiek dat je Sjuns weblog-bijdragen hier plakt. Zo lijkt het net alsof hij helemaal niet geband is!.
Is dat niet een contradictie? Hoe kun je iets als leuk aanmerken, en tegelijkertijd ervan vinden dat het zonde van de tijd is? Verwar je sjun's bijdrage niet per ongeluk met jouw eigen geboorte?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:07 schreef Blokhut het volgende:
Leuk stukje, toch jammer dat iemand hiermee zijn tijd verdoet.
Blokhut is wrs. een argeloze voorbijganger, dus Lucy rustig aan, neem anders wat mediwiet.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:55 schreef lucida het volgende:
[..]
Is dat niet een contradictie? Hoe kun je iets als leuk aanmerken, en tegelijkertijd ervan vinden dat het zonde van de tijd is? Verwar je sjun's bijdrage niet per ongeluk met jouw eigen geboorte?![]()
Hoe zat dat ook weer, schavuit, Sater postte op jouw pc, totdat ze een eigen aansluiting zou hebben en nu zijn jullie al die tijd gewoon duo-users geweest??? Zoals sjuuun met zijn huisgenoten, one-night stands en stagiaires???quote:Op maandag 30 mei 2005 22:55 schreef lucida het volgende:
[..]
Is dat niet een contradictie? Hoe kun je iets als leuk aanmerken, en tegelijkertijd ervan vinden dat het zonde van de tijd is? Verwar je sjun's bijdrage niet per ongeluk met jouw eigen geboorte?![]()
Kijk, dat jij niets van pc's snapt, betekent nog niet dat jij conclusies mag trekken op dat vakgebied.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook weer, schavuit, Sater postte op jouw pc, totdat ze een eigen aansluiting zou hebben en nu zijn jullie al die tijd gewoon duo-users geweest??? Zoals sjuuun met zijn huisgenoten, one-night stands en stagiaires???
Neem je Sater weer mee als je reageert???
Hé Aaahikwordgek, laat me je even een tip geven. Dit soort scherpzinnig bedoelde opmerkingen moet je iets anders formuleren, anders klopt de logische structuur niet. Als je bijvoorbeeld zegt "dat jij zo slecht bent in hardlopen, betekent nog niet dat je de marathon in New York kunt winnen" klopt er iets niet. Dat voel je waarschijnlijk zelf ook wel. Dus je moet je zin iets anders verpakken. Wat dacht je bijvoorbeeld van: "Het is overduidelijk dat je niks van pc's snapt, dus om verder gezichtsverlies tot een minimum te beperken zou ik mijn mond maar houden"? Die is redelijk gevat, dacht ik zelf.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kijk, dat jij niets van pc's snapt, betekent nog niet dat jij conclusies mag trekken op dat vakgebied.
Net zo argeloos als jij?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:59 schreef Stali. het volgende:
[..]
Blokhut is wrs. een argeloze voorbijganger, dus Lucy rustig aan, neem anders wat mediwiet.
Ik moet natuurlijk ruimte voor jou laten. Waarom zou ik mijn mond moeten houden als CS3 er niets van snapt? Toch bedankt voor je nutteloze tip.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:57 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Hé Aaahikwordgek, laat me je even een tip geven. Dit soort scherpzinnig bedoelde opmerkingen moet je iets anders formuleren, anders klopt de logische structuur niet. Als je bijvoorbeeld zegt "dat jij zo slecht bent in hardlopen, betekent nog niet dat je de marathon in New York kunt winnen" klopt er iets niet. Dat voel je waarschijnlijk zelf ook wel. Dus je moet je zin iets anders verpakken. Wat dacht je bijvoorbeeld van: "Het is overduidelijk dat je niks van pc's snapt, dus om verder gezichtsverlies tot een minimum te beperken zou ik mijn mond maar houden"? Die is redelijk gevat, dacht ik zelf.
Succes ermee!
Ik ben blij dat jij het spoor volledig bijster bent, al is dat natuurlijk ook zielig voor je.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:01 schreef Koekepan het volgende:
Je moet me toch eens vertellen waar je je geld mee verdient, Aaahikwordgek. Ik begin steeds meer te denken dat je je LTS niet hebt afgemaakt of zo..
Hoor je stemmen, CS3-entiteit?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:05 schreef Stali. het volgende:
[..]
Joh, Ryan, zit je nu alweer tegen jezelf te lullen?.
Kusje terug lieve Ryan,quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoor je stemmen, CS3-entiteit?
Ik ga slapen, dat zal jou ook de nodige rust brengen, nietwaar? Nu kan je andere ik weer de hele nacht doorgaan en morgen weer vroeg opstaan om zich netjes om 9 uur op het werk te melden. Kusje, vrouw-entiteit van de CS3-clan.
Overigens:quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:05 schreef Stali. het volgende:
[..]
Joh, Ryan, zit je nu alweer tegen jezelf te lullen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |