ambitieus zijn jullie wel! en dat is een mooi begin.quote:op maandag 30 mei 2005 18:28 schreef roooytjuh het volgende:
www.supersound.nl.tt
(komt binnenkort.nl domein)
dit is de site van me drive-in.
zelf gemaakt in dreamweafer en met psp.
zelf vind ik hem er vrij strak uitzien maar wat vinden julie er van? en wat kan er beter?
thnx
sinds we niet rokenquote:op maandag 30 mei 2005 19:24 schreef jagermaster het volgende:
[..]
(sinds wanneer mogen jullie op school roken?)
het eerste wat me opvalt is dat de pagina's nogal leeg zijn.quote:op maandag 30 mei 2005 18:28 schreef roooytjuh het volgende:
www.supersound.nl.tt
(komt binnenkort.nl domein)
dit is de site van me drive-in.
zelf gemaakt in dreamweafer en met psp.
zelf vind ik hem er vrij strak uitzien maar wat vinden julie er van? en wat kan er beter?
thnx
ach, het zijn hotmail adressen, een kilo spam meer of nog meer maakt niet zoveel uitquote:op maandag 30 mei 2005 19:24 schreef jagermaster het volgende:
[..]
e-mailadressen zo neer zetten is vragen om spam, misschien een net contactformuliertje maken??
het gaat om het principe, daarbij komt dat op mijn hotmail adres geen spam binnenkomt. (bijna niemand heeft hem, kan het ook aan liggen.)quote:op maandag 30 mei 2005 21:34 schreef berkery het volgende:
[..]
ach, het zijn hotmail adressen, een kilo spam meer of nog meer maakt niet zoveel uit.
als antispam-methode kan je ook je mailadres in unicode op je site zetten.
tja, ieder zijn mening maar vind dit onpraktisch om te doen. maar de klant is koning, als hij het perse zo wil dan moet het maar. zijn er geen mogelijkheden met een overflow om dit zelfde te doen met css? want dit wordt niets. zie screeniequote:op maandag 6 juni 2005 11:49 schreef achterop23 het volgende:
ik heb de opdracht gekregen deze site: www.100cols.org onder handen te nemen. deze site is dus niet van mij en heb hem niet gemaakt.
dit is mijn resultaat.
het gaat mij nu om de layout. het menu moet anders vind ik. anders is de layout te saai. dat ik frames gebruik is omdat de eigenaar wil dat met scrollen naar beneden het menu+kop blijft staan.
de site waar het omgaat:
http://achterop23.keeponhosting.nl/100cols/site/
hit me!
tja beetje jammer dat het opened in een nieuw venster..quote:op maandag 6 juni 2005 13:54 schreef neohammer het volgende:
http://www.ewe-squad.com/index1.html
de oude site van mijn squad, gemaakt in 3ds max, door photoshop gehaald en toen fijngeknipt naar dreamweaver en flash. helaas wilden de mensen in mijn squad hem graag in een apart venster laten openen. (ben ik zwaar tegenstander van, maar goed het is niet anders.) hij is nu niet meer in gebruik.
ik host bij keeponhosting.quote:op maandag 6 juni 2005 13:48 schreef jagermaster het volgende:
[..]
tja, ieder zijn mening maar vind dit onpraktisch om te doen. maar de klant is koning, als hij het perse zo wil dan moet het maar. zijn er geen mogelijkheden met een overflow om dit zelfde te doen met css? want dit wordt niets. zie screenie
[afbeelding]
als je het netjes wilt afwerken is het misschien raadzaam om het lijntje van het kader van de tekst ook altijd zichtbaar te hebben, nu scrol je het weg en ziet het er onnatuurlijk uit.
iets meer afstand tussen tekst/image en rand vergroot leesbaarheid.
colsindex
misschien hier een tabelletje van maken met twee verschillende kleuren om en om voor iedere regel om de leesbaarheid te vergroten. de tekst bovenaan de lijst misschien vet doen?
kleding
onderaan heb je een tabel in het groen. dit is heel afwijkend van de rest van de site. ook is het hier zinvol meer afstand tot de rand. daarbij kan ook de grote van de midden kolom iets kleiner.
klimaat
zo'n soort opmaak bedoelde ik bij colsindex. maar dit vind ik een beetje te overheersende kleuren voor de site, probeer is met twee kleuren grijs of groen?
wat is er anders met de drie onderste links? dit omdat de lijn tussen fotoboek en links dikker is.
contact
zou kiezen voor een contactformulier.
firefox (zie achtergrond screenie)
header: achtergrond kleur achter header is er niet (dus wit als achtergrond)
menu: de lijnen van het kader om het menu lopen niet goed en zijn afwijkend van kleur (zijn in firefox zwart en in ie grijs)
text-vlak: tekst valt op grijskaderlijnen.
offtopic
ben je van keepsonhosting?
ziet er wel leuk uitquote:
de manier van een site zo maken komt me iets te bekend voor. heb je deze website eerder in een sitecheck gehad?quote:op maandag 6 juni 2005 15:33 schreef exile0000 het volgende:
http://www.wickymusic.nl
wat was ik blij dat ik de site helemaal met behulp van een externe stylesheet gemaakt had, toen de cd uitkwam en de layout en het kleurenschema veranderd moesten worden! kwestie van 4 regels code aanpassen en voila!
nu ben ik sinds een paar dagen met php aan de gang en heb al een nieuwsbrief- en bestelformulier gemaakt. er worden netjes emailtjes verstuurd naar de aanvrager en naar wicky, met custom inhoud.
nu ben ik nog aan het puzzelen om het fotoalbum handmatig te maken (is nu met jalbum), maar dan wel met behulp van php, zodat ik maar 1 pagina code hoef te maken en niet voor elke foto 1. ik denk dat ik wel custom thumbnailtjes ga knippen voor elke foto: niet een verkleining, maar een stukje uit de foto.
wat denken jullie ervan? en welke tips hebben jullie voor het maken van het fotoalbum?
alvast bedankt!
hugo
jeetje, wat ben jij wakker zeg! dat is al wel een half jaartje geleden denk ik. toen gebruikte is nog niet eens css.quote:op maandag 6 juni 2005 20:20 schreef jagermaster het volgende:
[heel verhaal]
eerste indruk:quote:op woensdag 8 juni 2005 20:57 schreef altf4 het volgende:
goeienavond,
wat een leuk topic! ik ga er gelijk maar handig gebruik van maken en evt. ook zelf een keer een site beoordelen. eerst wil ik jullie vragen om mijn site eens onder de loep te nemen.
de site is te vinden op http://www.site-evaluation.com. het is een site waarop webmasters hun site door anderen kunnen laten controleren op zaken als opmaak en navigatie. eén van de vele sitekeuringsites, maar doordat je je niet hoeft te registreren en het vrij simpel werkt denk ik dat het mensen wel aanspreekt.
was nog vergeten de screenshot er neer te zetten, bij deze.quote:op woensdag 8 juni 2005 23:00 schreef altf4 het volgende:
jagermaster, bedankt voor je feedback op www.site-evaluation.com!
apart trouwens: een "sitekeuring-site" insturen ter keuring
als nog iemand zin heeft om feedback te geven: graag.
de eerste indruk alvast..quote:op woensdag 8 juni 2005 22:56 schreef tazmanian het volgende:
met behulp van een cms een site in elkaar gezet
www.beverwaard.info
deze site is bedoeld om menen die in de wijk wonen te voorzien van digitale informatie over de wijk.
er moet nog wel wat gebeuren maar ik geloof dat het begin er is.
opmerkingen zijn welkomlet wel dit is allemaal op vrijwillige basis
![]()
hey tazmanian, ik heb de site eens bekeken.quote:op woensdag 8 juni 2005 22:56 schreef tazmanian het volgende:
met behulp van een cms een site in elkaar gezet
www.beverwaard.info
deze site is bedoeld om menen die in de wijk wonen te voorzien van digitale informatie over de wijk.
er moet nog wel wat gebeuren maar ik geloof dat het begin er is.
opmerkingen zijn welkomlet wel dit is allemaal op vrijwillige basis
![]()
ken deze layout ergens van en meestal is dat geen goed teken.quote:op vrijdag 10 juni 2005 20:16 schreef dj_ko het volgende:
oke ook ff site die ik heb gemaakt dan,
deze site is voor drive in show all supersound
http://www.all-supersound.nl
gemaakt met fotosoep, dreamweaver, en swish (beetje flash)
ik heb dus het design gemaakt.
graag opmerkingen over het design?
wat is mooi en wat juist niet?
oke dank je, het ging mij ff om het design gebeuren, de groene kleuren is beetje de kleur van onze drive in show, staat ook op onze bus/camper en op onze flight case's. het design is echt helemaal zelf gemaakt, duurde nogal lang om dat trust (lightbar) bovenaan beetje mooi te krijgen. dat logo van dat wasbedrijf is verwerkt in ons design omdat dat onze hoofdsponsor is, dit logo vind je ook op onze flightcases e.d. terug. wat betreft de technisch pagina, zal ik ff de webmaster/beheerder mailen.quote:op zaterdag 11 juni 2005 10:13 schreef jagermaster het volgende:
[..]
ken deze layout ergens van en meestal is dat geen goed teken.
zijn jullie een drive-in of een autowas zaak? als je een website maakt van een drive-in ga je toch niet op zo'n manier reclame maken voor een ander bedrijf. verder zegt je home pagina totaal niets en vind het juist irritant met dat flash ding in het midden.
header is wel leuk met die lampjes, alleen dat groen erboven ziet er niet uit. met de footer het zelfde alleen zou daar onmiddelijk dat autowas weghalen... het is niet de website van de autowasbedrijf!
op de pagina van technisch | geluid moet de kop hoger. zou zowiezo wat meer tussen ruimte doen tussen de kop en de plaatjes. mis daar nog iets van cd'speler, md-speler, lp, tape...
vraagme heel erg af wat jullie aan grootbeeldprojectie kunnen doen, verwacht dan tenminste wel een videowall of een goede beamer. geen van beide tref ik aan. een 600 ansi lumens beamer is gewoon niets!
foto's, waarniet de foto's gewoon in de layout laden. daarbij is het ook een beetje onzinnig als je op een foto klikt dat je de zelfde foto in het zelfde formaat weer ziet. je klikt erop om hem groter te zien. ook tref ik niet iets van jullie zelf aan zoals apperatuur als jullie bezig zijn.
een mailadres zo op je website neer zetten is vragen om spam!
twee dingen die me in de gauwigheid opvallen:quote:op zaterdag 11 juni 2005 18:02 schreef dj_ko het volgende:
is er nog iemand die ideeen/op of aanmerkingen op ons "design" heeft?
wellicht dubbele dingen, maar ik zal nog wat dingetjes neerschrijven:quote:op zaterdag 11 juni 2005 18:02 schreef dj_ko het volgende:
is er nog iemand die ideeen/op of aanmerkingen op ons "design" heeft?
van design heb ik geen verstand dus daar hoor je me niet over, maar ik vind het wel jammer dat je een zwevend frame gebruikt. deze lay-out kan je heel goed maken met een enkele div/layer hier en daar i.c.m. css. ook een navigatiestructuur die in z'n geheel afhankelijk is van javascript is vragen om problemen, ook hier kan css een uitkomst bieden. de kracht van css zit 'm in dat soort dingen, niet in fonts en kleurtjes.quote:op donderdag 16 juni 2005 22:30 schreef stonedking het volgende:
nog maar net begonnen, en ben aan het kijken wat mijn css kennis is. http://62.194.234.240/pc/
komt u maar
heey.... ik heb niet erg veel verstand van css, maar omdat er verder geen reacties komen zal ik toch eens een kijkje nemen voor je...quote:op donderdag 16 juni 2005 22:30 schreef stonedking het volgende:
nog maar net begonnen, en ben aan het kijken wat mijn css kennis is. http://62.194.234.240/pc/
komt u maar
er schijnen mensen te zijn die zonder javascript surfen, die kunnen dus niet navigeren op je site. je kan ervoor kiezen om dat voor lief te nemen, maar er is één soort bezoeker die gegarandeerd geen javascript aan heeft staan, en dat zijn de spiders van zoekmachines.quote:op vrijdag 17 juni 2005 09:57 schreef stonedking het volgende:
een zwevend frame is een iframe begrijp ik hier uit? ik heb het iframe juist gebruikt, omdat met frames mijn javascipt menu niet meer werkt. ik heb overigens in verschillende browsers mijn menu getest, en het werk goed.
bijvoorbeeld: http://www.alistapart.com/articles/dropdowns/quote:een navigatiemenu in css, hoe bedoel je dat? geef eens en voorbeeldje.. ik gebruik trouwens een uitklapmenu omdat er nogal veel pagina's komen.
zie bovenquote:het mnue is niet van mezelf, ik gebruik dhtml menu nogwattes ervoor.. werkt perfect
hey rikjanoetenter, ik heb even een kijkje genomen.quote:op vrijdag 17 juni 2005 13:47 schreef rikjanoetenter het volgende:
go check de mijne
simpel siteje voor de badminton club:
www.odano.nl
alles zelf geschreven, meeste in php
quote:dit is nieuwsbericht 1 - geplaatst op xx-xx-xxxx om xx:xx
dit is het nieuws [ plaatje ]
etc.quote:dit is nieuwsbericht 2 - geplaatst op xx-xx-xxxx om xx:xx
dit is het nieuws [ plaatje ]
ken je een beetje php? dan kun je bv door middel van een ?page=... script werken.quote:[b]op vrijdag 17 juni 2005 17:37
...
een van jullie een goed idee hoe ik dit ga oplossen zonder frames te gebruiken? kan ik een pagina ook laten laden in een div of gaat dat niet lukken? ik wil namelijk niet bij elke link de gehele site weer opnieuw laden.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | if(!isset($page)){ $page = "home" } $page .='.php'; if(!file_exists($page)){ print "pagina bestaat niet "; } else{ include($page); } |
algemene indruk:quote:op vrijdag 17 juni 2005 13:47 schreef rikjanoetenter het volgende:
go check de mijne
simpel siteje voor de badminton club:
www.odano.nl
alles zelf geschreven, meeste in php
succes dan :-)quote:op zaterdag 18 juni 2005 19:50 schreef stonedking het volgende:
altf4, php kan ik beter dan css en html! dus dan ga ik daar maar mee aan de slag... zou zelfs nog de content uit een data base kunnen halen, maar dat is in dit geval echt overbodig.. alhoewel, het is wel eenvoudig content aanpassen.. hoef ik niet meer elke keer te ftp en
het plaatsen van een niet zelf gemaakt forum of site, zoals phpbb, ikonboard, cu2, blogger.com, weblog.com heeft geen nut. dit heb je zelf geinstalleerd en wordt niet als eigen gemaakte site gezien. ook niet met een andere layout.quote:
quote:
optieven dus.quote:het plaatsen van een niet zelf gemaakt forum of site, zoals phpbb, ikonboard, cu2, blogger.com, weblog.com heeft geen nut. dit heb je zelf geinstalleerd en wordt niet als eigen gemaakte site gezien. ook niet met een andere layout.
background zelfgemaakt? ziet er mooi uit.quote:op zondag 19 juni 2005 14:35 schreef droned het volgende:
je kan hem vinden op http://www.d-base.net
goh boeiend. wat verwacht je dan dat we zeggen? dat de kleur goed past bij de rest van het forum of zo???quote:
erg handig! heb 'm voorlopig zelfs bij m'n bladwijzers gezetquote:
hey revel,quote:
quote:op dinsdag 21 juni 2005 08:46 schreef crashone het volgende:
http://e-toco.nl/
projectje wat ik een paar maandjes terug heb op gelevert, draait op een eigen geschreven cms.
misschien een beetje flauw van me om moeilijk te doen, maar... lees de openingspost eens en geef iets meer informatie hiero... wel zo handig bij het keuren.quote:openingspost
als je je eigen site voor het checken aanbiedt, zorg dan voor wat uitleg over die site. waar je zelf tevreden over bent en waarover juist niet.
ziet er heel netjes uit. alleen begrijp ik nooit zo goed waarom je die css validators op je pagina wilt. beetje nerdy trots om te laten zien dat je page compliant is, maar als dat er staat dan zal het wel zo zijn en zal ik er niet op klikkenquote:
thanks! ik heb hier geen last op 800x600 maar ik zal het eens met wat andere browsers testen.quote:- in ieder geval bij de nieuwsberichten per genre verschijnt in opera een hele hoop loze ruimte wanneer je helemaal naar beneden scrollt. in ie niet.
- jammer dat-ie nét niet in z'n geheel op een 800x600 resolutie te bekijken is. je moet voor de laatste kolom steeds ietsje horizontaal scrollen. kun je eea niet zo veranderen dat die hele scrollbalk verdwijnt en hij dus niet zo 'wankel' overkomt?
thanks, ja klopt er zat nog een relatief padje in en dat werkt niet met modrewrite urls. die te lange teksten heb ik ook al aangepast.. nu nog even het aantal items. en al die andere ideën van mensen hier en de dingen die ik zelf nog wil aanpassen enz enz enzquote:op dinsdag 21 juni 2005 08:37 schreef altf4 het volgende:
[..]
...
je mouseover effect waardoor het eerste deel van een bericht verschijnt in een blauw balkje werkt bij mij alleen maar op de "nieuws" pagina en niet op bv "weblog".
...
volgens mij is het redelijk zwaar. maar kom ook wel zwaardere tegen.quote:op woensdag 22 juni 2005 10:19 schreef hadrian het volgende:
ik heb een tijdje geleden een alyssa milano foto-site gemaakt: http://alyssamilano.hadrian.net
nou vraag ik me af of de site niet wat te zwaar is, vooral de achtergrond.
zijn de links goed leesbaar in elke resolutie of kan ik daar beter knoppen voor maken?
de foto's heb ik van het net gehaald, mag ik die zomaar daar neerzetten?
nee, heel simpel. je hebt de rechten niet om de foto's te plaatsen.quote:op woensdag 22 juni 2005 10:41 schreef hadrian het volgende:
is een disclaimer niet genoeg? iets als "photo's copyighted by their respective owners" oid?
cool man!quote:
ik begrijp er werkelijk geen ene moer van waarom je op bijna elke pagina de tekst praktisch onleesbaar maakt door zulke drukke achtergronden te gebruiken! verklein bijvoorbeeld het plaatje achter de indexpagina eens, zet 'm in de rechterbovenhoek en laat de tekst leesbaar worden op een effen achtergrond. ik weet zeker dat je een zucht van verlichting slaakt (en anders ik welquote:
verschrikkelijkquote:
ja ja, nu opeens terugkrabbelen hè? ik geloof er geen barst vanquote:op donderdag 23 juni 2005 00:30 schreef geqxon het volgende:
sorry, misschien een beetje verkeerd topic. deze website is nl. niet van mijzelf maar ik wou meer mijn lachbui met jullie delen
hoewel dit niet echt een toppagina is, moet er wel opgemerkt woprden dat het achtrergrond plaatje perfect past bij de tekst! hiermee praat ik dus niet goed dat her en der wat dingen totaal anders zouden moeten.quote:
echt?quote:op donderdag 23 juni 2005 00:30 schreef geqxon het volgende:
sorry, misschien een beetje verkeerd topic. deze website is nl. niet van mijzelf maar ik wou meer mijn lachbui met jullie delen
quote:op donderdag 23 juni 2005 00:03 schreef addie84 het volgende:
...
de onweerstaanbare neiging oproept om per direct alt+f4 in te drukken
zorg dat het menu zichtbaar is met een resolutie van 800x600.quote:op donderdag 23 juni 2005 08:39 schreef dark_killah het volgende:
http://darkkillah.com/doemvon/
en voor de slimmerds onder ons, neen er staat nog niks op hete gaat puur even om de lay-out, is 'tie mooi gelukt? ik vond hem zelf wel geslaagd maar nu moet ik nog alle info gaan schrijven.
iemand nog tips voor de lay-out zelf?
waar moet de tekst komen? en hoeveel regels tekst wil je per pagina hebben?quote:op donderdag 23 juni 2005 08:39 schreef dark_killah het volgende:
en voor de slimmerds onder ons, neen er staat nog niks op hete gaat puur even om de lay-out, is 'tie mooi gelukt? ik vond hem zelf wel geslaagd maar nu moet ik nog alle info gaan schrijven.
het eerste wat mij opviel was dat ik moest scrollen om de hele pagina te zien. bij een pagina met tekst geen probleem, maar voor een intropagina wel irritant. om vervolgens erachter te komen dat beneden alleen maar een (vrij nutteloze) teller staat met een free counter by bravenet logo.. jech.quote:op donderdag 23 juni 2005 08:39 schreef dark_killah het volgende:
dat zou ik juist niet doen. dit omdat je dan een heel erg afstekend vlak tegen de achtergrond krijgt. of er moet gewerkt gaan worden met een kader. dat een achtergrond kleur op fok zin heeft is dat het een "gesloten" geheel vormt.quote:op donderdag 23 juni 2005 10:52 schreef altf4 het volgende:
overigens kun je de achtergrondkleur misschien juist totaal anders doen. zo zie je dat op dit forum de 'loze ruimte' wordt gevuld door een neutrale andere kleur. dat geeft rust en de gebruiker weet waar hij wél moet zijn.
de plaatjes zien er een beetje te geknipt en geplakt eruit.. het linkerplaatje zou ik wat beter afwerken. vond de vorige layout beter! box met text zit niet mooi onder de kop met menuitems, zit namelijk iets te veel naar links. de tekst in de box zit te dicht op de rand wat niet lekker leest, ook zou ik deze aan de bovenkant van de box uitlijnen.quote:op donderdag 23 juni 2005 21:06 schreef dark_killah het volgende:
ik heb nu wat nieuws gemaakt: hier, ik heb op sommige tips gelet en andere bewust niet opgenomen. zoals een background kiezen, ik vond wit wel mooi staan in deze lay-out, en ik ben nu bezig een andere te maken.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 | body { text-align: center; background-color: #fda000; font-family: verdana, arial; font-size: 12px; } #banner{ width: 700px; height: 50px; } #container { width: 700px; border: 0px solid black; height: 500px; margin-left: auto; margin-right: auto; } table{ width: 600px; } .thumb { border: 2px solid black; width: 200px; height: 150px; padding: 0px; } .horspac { height: 6px; } .vertspac { width: 20px; } |
heb zo'n vermoede dat alle t-shirts bij new staan, lijkt me zelf niet echt de bedoeling. zou eerder een bijvoorbeeld de nieuwst 10 of zo plaatsen.quote:op donderdag 23 juni 2005 23:19 schreef leolinedance het volgende:
ik heb nog geen reacties op www.rudeboy.nl gehad.
iemand suggesties?
hmm ga ik leuk iets bestellen en twee dagen later annulerenquote:heb jij jouw bestelling op tijd gedaan, netjes betaald en het juiste adres en telefoonnummer aan ons doorgegeven en gaat er toch iets fout, dan kan je de bestelling via <knip> annuleren en krijg je 100% van het betaalde bedrag terug.
geen seconde aan gedacht, briljant!quote:op donderdag 23 juni 2005 23:08 schreef roönaän het volgende:
waarom assign je die border niet aan de image? dan zit je toch altijd goed?
mijn hartelijke dankquote:op vrijdag 24 juni 2005 09:53 schreef jagermaster het volgende:
[..]
heb zo'n vermoede dat alle t-shirts bij new staan, lijkt me zelf niet echt de bedoeling. zou eerder een bijvoorbeeld de nieuwst 10 of zo plaatsen.
volgens mij dek je je zelf niet helemaal goed in met je leveringsvoorwaarden. deze voorwaarden werken twee kanten op, voor de klant maar ook voor jou! zie namelijk niets staan over garanties en dergelijke. ook raad ik het je af om je info@mailadres erneer te zetten.
[..]
hmm ga ik leuk iets bestellen en twee dagen later annulerenmisschien ff een tijdseenheid bij vermelden. als na 10 dagen het t-shirt niet is ontvangen dan ... of zoiets of zo.
kwaliteit
leuk verhaal, maar een leek zegt het niets. misschien bijvoorbeeld iets meer uitleg geven over wat een vinyl opdruk is. neem tenminste aan dat je met verf zeefdruk bedoeld.
contact
zou er een contactformulier neer zetten inplaats van een mailadres. ziet er ook beter uit met een contactform.
ons adres is? misschien er boven nog neer zetten aan wie het gericht moet zijn, neem aan aan rudeboy.
boys
t-shirt ninpendo
¤ 0,00
doe er maar 100 ;-)
neem aan dat er een keer meer t-shirts bj gaan komen. om nou zolang naar beneden te scrollen is ook een beetje onzin. misschien is gaan denken aan categorien of meerdere pagina's?
met sommige t-shirts heb je de keuze uit verschillende kleuren. misschien bj het selecteren van eenandere kleur ook het plaatje laten veranderen? dan weet de bezoeker meteen hoe het eruit ziet.
algemeen:
jammer dat het met frames gemaakt is, kan tegenwoordig ook zonder.
in de naam in de head zijn sommige lijnen feller dan andere. ook liggen op sommige plaatsen lijnen een stukje overelkaar heen waardoor je van die puntjes krijgt, dit is vooral te zien in de hoeken.
je hebt onder de online shirtshop van nederland! nog een stuk ruimte, zou dan ook dit stukje tekst iets lager plaatsen zodat het wat minder om rudeboy drukt.
op home heb je een openingsaanbieding. zou deze daarom ook in het bovenste menu voor new zetten. mensen kunnen hierdoor ook sneller weer naar de pagina terug komen waar ze binnen kwamen.
bags
iedereen weeet wel hoe een t-shirt eruit ziet. maar een tasindeling is weer is wat anders. misschien ook foto's plaatsen van de tassen hoe ze er aan de binnenkant eruit zien? als ze open zijn?? roep maar wat..
als ik jou was zou ik er ook bij zetten hoe groot de tassen ongeveer zijn en van wat voor materiaal het isquote:op vrijdag 24 juni 2005 11:33 schreef leolinedance het volgende:
mijn hartelijke dank![]()
we gaan er even naar kijken!
hey lapiz-lazuli,quote:op zaterdag 25 juni 2005 21:52 schreef lapiz-lazuli het volgende:
hallo allemaal,
www.juwelendoos.nl
opbouwende kritiek kan nooit kwaad. dus kijk er eens naar.
de site is redelijk simpel van opzet, maar daarom best de moeite waard.
![]()
daar ben ik het wel mee eens. voor een eerste website is het zeker leuk. zeker leuk dat mensen ook reageren in je gastenboek!quote:voor een eerste poging tot het maken van een website, is deze nog niet zo slecht geworden.
wat aanvullingen op altf4quote:op zaterdag 25 juni 2005 21:52 schreef lapiz-lazuli het volgende:
hallo allemaal,
www.juwelendoos.nl
opbouwende kritiek kan nooit kwaad. dus kijk er eens naar.
de site is redelijk simpel van opzet, maar daarom best de moeite waard.
![]()
weet niet hoe oud je pc is, maar flash kan je draaien vanaf 450 als ik het goed uit me hoofd zeg. zelf heb ik indertijd flash 5 op een p75 gedraaid. hoop dat je niet teveel gadgets in gaat bouwen, want meestal komt dat niet tengoede van de website.quote:wanneer er nog eens een nieuwe en snellere pc wordt aangeschaft, zou ik graag de site willen verfraaien met flash en allerhande leuke gadgets
is een deadlinkquote:mijn steun en toeverlaat op het gebied van computers en webdesign
als je php kunt wel ja. ik gebruik zelf ook phpscripts ervoor. maar... ik denk niet dat iemand die net kan hmlellen al verstand heeft van php. bovendien vraag ik me af of ze php kan draaien. dus vandaar... maargoed: zelf een scriptje draaien is natuurlijk veeel professionelerquote:inplaats van wat altf4 zegt een van de gratisdiensten te gebruiken voor een contactform kan je ook gewoon een php-contactform gebruiken
als het klopt wat bij de host staat, kan er php draaien. beetje google kom je een heel end en anders horen we het hier welquote:op maandag 27 juni 2005 00:53 schreef altf4 het volgende:
[..]
als je php kunt wel ja. ik gebruik zelf ook phpscripts ervoor. maar... ik denk niet dat iemand die net kan hmlellen al verstand heeft van php. bovendien vraag ik me af of ze php kan draaien. dus vandaar... maargoed: zelf een scriptje draaien is natuurlijk veeel professioneler
zit je nou je eigen site te reviewen?quote:op maandag 27 juni 2005 11:55 schreef bigfoot het volgende:
ik ook maar dan.
http://www.denhaag.rafael.nl/kinderkerk
waar ik tevreden over ben is de kleurstelling en het design. het oogt erg kinderlijk en speels, waar het dus ook voor bedoeld is. ook vind ik de navigatie lekker simpel is zodat kinderen op de plaatjes kunnen navigeren.
wat sop al zei, die witrand erboven mag wel wegquote:op maandag 27 juni 2005 11:55 schreef bigfoot het volgende:
ik ook maar dan.
http://www.denhaag.rafael.nl/kinderkerk
waar ik tevreden over ben is de kleurstelling en het design. het oogt erg kinderlijk en speels, waar het dus ook voor bedoeld is. ook vind ik de navigatie lekker simpel is zodat kinderen op de plaatjes kunnen navigeren.
ziet er netjes uit. heb nu zo snel 4 puntjes:quote:op maandag 27 juni 2005 16:04 schreef dionysuz het volgende:
jehanne d'arc - grootmeester van de tempeliers
<--knip-->
tof, liep eerst met een idee dit ook te doen. vriend van mij is goed in websites maken ik in rotzooi regelen.quote:op dinsdag 21 juni 2005 10:45 schreef leolinedance het volgende:
hallo allemaal.
dit is mijn site www.rudeboy.nl
het is een online shop met t-shirt verkoop (met opdruk).
ik ben er zelf erg tevreden over in principe. vind de layout aardig, en alles is makkelijk te vinden. ook vind ik dat de site er goed uit ziet. het bestellen is eenvoudig enzo (eerste bestellingen zijn al binnen!)
maar ik vind dat iets altijd voor verbetering vatbaar is!
dus als jullie suggesties hebben, brand maar los!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |