abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 april 2005 @ 23:00:08 #1
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_26085437
deeltje 34

Regels:
  • Als je je eigen site voor het checken aanbiedt, zorg dan voor wat uitleg over die site. Waar je zelf tevreden over bent en waarover juist niet.
  • Hoe lang ben je er mee bezig geweest
  • Wat wil je gechecked hebben (onderdelen van de site/layout/content). Eventueel wat/wie je er mee wilt bereiken.
  • Waarmee heb je je site gemaakt
  • Gebruik je serverside scripting, zo ja: welke, vermeld ook eventueel gebruikte componenten/database omgevingen
  • Alleen eigen gemaakte sites kunnen hier worden aangeboden
  • Het plaatsen van een niet zelf gemaakt forum of site, zoals phpBB, IkonBoard, Cu2, Blogger.com, weblog.com heeft geen nut. Dit heb je zelf geinstalleerd en wordt niet als eigen gemaakte site gezien. Ook niet met een andere layout.
  • Zorg ervoor dat er geen (reclame)popups bij je site openen. De dot.tk banner is bijvoorbeeld gewoon uit te zetten in je registratie.
  • Het wordt zeer op prijs gesteld als men voor/na het plaatsen van een site, ook zelf de moeite neemt om een site te reviewen.
  • Hou er rekening mee dat als je een site plaatst deze commentaar kan krijgen, een pluim is ook mogelijk!
  • Commentaar is oke, afzeiken niet.
  • Spam, Cu2 sites en andere ongewenste zaken kunnen zoals altijd in het FB topic worden gemeld. Ga niet lopen ruzieën, maar MELD het.

Handige links:
  • http://www.w3c.org/
  • http://validator.w3c.org
  • http://www.w3schools.com/
  • http://www.alistapart.com/
  • http://www.glish.com/
  • http://www.htmlhelp.com/
  • http://meyerweb.com/eric/css/edge/index.html
  • http://academ.hvcc.edu/~kantopet/index.php

Vorige delen:
    01 02 03 04 05 06 07 08 09 10
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
    31 32 33

Dubbeltopic & neventopic
    Deel 17b (met slotje)
    Maak hier reklame voor je eigen internetsite

Bij volgend deel, deze OPovernemen aub
  • Where's my fear???
    pi_26085482
    Ik plaats een tvptje . Altijd leuk om te kijken wat er voorbij komt .
    slettebak [@] gmail.com
    pi_26085607
    Heb mijn site al een keer eerder geplaatst, maar er is ondertussen al weer veel veranderd. Ben eigenlijk wel benieuwd wat mensen van het design en de overzichtelijkheid van mijn site vinden

Mijn site'je: http://www.phsoft.nl
    pi_26086143
    tvp
    Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
    Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
    pi_26086212
    quote:
    leuk gedaan mrt die fotoottjes. in het forum is de header met de menuitems meer naar rechts verschroven dan in de andere menuitems
    jammer dat je een vast afstand rechts hebt opgegeven. Daardoor is die niet compatible met een resolutie van 800x600. Zou dat gewoon eruit halen en de layout horizontaal centreren. dan zie je ook geen verschuiving als je naar het forum gaat zoals nu.
    1: in IE is het namelijk niet zo, maar in FF wel zie ik net. Denk dat ik er verder weinig aan kan doen maar ik zal nog even kijken.
    2: hier ga ik even naar kijken, goede tip .

update: als het goed is werkt ie nu wel goed in 800x600 en ook het verschuiven van het forum is gemaakt .

[ Bericht 7% gewijzigd door -Mk- op 09-04-2005 00:40:03 ]
      zaterdag 9 april 2005 @ 02:16:16 #6
    749 TheMarco
    www.i-marco.nl/weblog/
    pi_26089840
    quote:
    Op vrijdag 8 april 2005 23:06 schreef The_Terminator het volgende:
    Heb mijn site al een keer eerder geplaatst, maar er is ondertussen al weer veel veranderd. Ben eigenlijk wel benieuwd wat mensen van het design en de overzichtelijkheid van mijn site vinden

Mijn site'je: http://www.phsoft.nl
    Wat de neuk is dit?

1<!--Mp3CoolPlay, mp3coolplay, Mp3CoolPlay-X, mp3coolplay-x, Mp3 Player, mp3, mod, xm, ogg, Vorbis, wav, Downloads, FastCompress, Visual Basic, VB, CPP, Source Code, Links-->
    I'm definitely caught up in the wrong universe.
    Oh, and The Net is Dead too...
      zaterdag 9 april 2005 @ 02:17:08 #7
    749 TheMarco
    www.i-marco.nl/weblog/
    pi_26089858
    Hum... overflow:auto; kan ook geen kwaad hier geloof ik...
    I'm definitely caught up in the wrong universe.
    Oh, and The Net is Dead too...
    pi_26096961
    quote:
    Op zaterdag 9 april 2005 02:16 schreef TheMarco het volgende:

[..]

Wat de neuk is dit?
    [ code verwijderd ]
    Is voor zoekmachines, al weet ik verder niet echt of het nog veel nut heeft. Dezelfde content staat ook al op de website zelf.

Heb die code net al even verwijderd, heeft toch niet veel nut.

[ Bericht 8% gewijzigd door The_Terminator op 09-04-2005 14:48:54 ]
    pi_26101701
    hij draait al een tijdje,. maar is eigenlijk nog een beetje saai,.. misschien iemand nog suggesties? www.decibelfromhell.nl

het probleem is ook dat ie onvindbaar is bij google,. schijnt aan de frames te liggen
    pi_26103373
    Ik heb ook weer een nieuwe site gemaakt: http://www.onra1.cjb.net

Iemand nog tips om hem nóg ( ) beter/mooier te maken?
    Het enige dingetje wat ik nog niet voor elkaar heb gekregen (maar ook nog niet echt in verdiept) is om die foto op de index random te maken.. Dus dat hij een plaatje uit die 'dir' pakt..
    pi_26110983
    Ok ik heb ook een site

Vragen:
    # Als je je eigen site voor het checken aanbiedt, zorg dan voor wat uitleg over die site. Waar je zelf tevreden over bent en waarover juist niet.
    # Hoe lang ben je er mee bezig geweest
    # Wat wil je gechecked hebben (onderdelen van de site/layout/content). Eventueel wat/wie je er mee wilt bereiken.
    # Waarmee heb je je site gemaakt
    # Gebruik je serverside scripting, zo ja: welke, vermeld ook eventueel gebruikte componenten/database omgevingen

Antwoorden:
    #Uitleg --> ok ik ben dus al een tijdje bezig met de website www.gogolinks.nl , nou zou ik willen weten wat jullie ervan vinden. Wat er nog verbeterd kan worden, suggesties zodat het anders dan andere startpagina's is (1 verschil is dat ik een forum heb en dat hebben de meeste niet) en eventuele andere op of aanmerkingen.
    #ben er vorige zomer mee begonnen
    #gemaakt met Netobjects
    #serverside scripting?? wazz da geen id!!

Ik hoop op antwoord!!
      zondag 10 april 2005 @ 03:13:10 #12
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_26115861
    Gelukkig probeer je je crappy startpagina niet te spammen ofzo
    pi_26117493
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 03:13 schreef Leshy het volgende:
    Gelukkig probeer je je crappy startpagina niet te spammen ofzo
    Kijk op dit soort antwoorden zit ik dus niet te w8en
      zondag 10 april 2005 @ 12:10:36 #14
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_26118899
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 10:40 schreef Mckroes het volgende:
    Kijk op dit soort antwoorden zit ik dus niet te w8en
    Dat is toevallig. Op pagina's zoals die van jou zit dit topic ook niet te wachten!
      zondag 10 april 2005 @ 13:35:20 #15
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_26120794
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 12:10 schreef Leshy het volgende:

[..]

Dat is toevallig. Op pagina's zoals die van jou zit dit topic ook niet te wachten!
    pi_26122077
    quote:
    Op zaterdag 9 april 2005 17:35 schreef nightfall het volgende:
    hij draait al een tijdje,. maar is eigenlijk nog een beetje saai,.. misschien iemand nog suggesties? www.decibelfromhell.nl

het probleem is ook dat ie onvindbaar is bij google,. schijnt aan de frames te liggen
    - D'r zit totaal geen lijn in je opmaak. Op de ene pagina is je tekst rood, op de andere pagina weer blauw en dan weer groen, etc. Naast het feit dat dit een erg rommelige indruk maakt, is de tekst ook vaak slecht te lezen. (Zoals de rode tekst bij de foto's)
    - Ik ben geen voorstander van Times New Roman lettertype op webpagina's. Doe liever Arial of Verdana, dat leest makkelijker
    - Je linker navigatiemenu ziet er mooi uit
    pi_26122202
    quote:
    Op zaterdag 9 april 2005 18:50 schreef heinl het volgende:
    Ik heb ook weer een nieuwe site gemaakt: http://www.onra1.cjb.net

Iemand nog tips om hem nóg ( ) beter/mooier te maken?
    Het enige dingetje wat ik nog niet voor elkaar heb gekregen (maar ook nog niet echt in verdiept) is om die foto op de index random te maken.. Dus dat hij een plaatje uit die 'dir' pakt..
    Voor een voetbalteam een leuke site
    Simpel, maar doeltreffend. Gewaagde kleur dat Oranje, maar wel zo gekozen dat het niet té fel is.

Ik zou alleen nog een soort welkomstpagina maken voor als een bezoeker de site op komt. Nu kom je gelijk terecht bij info over de volgende wedstrijd en de stand. Gewoon even een tekstje met "Welkom bij ONR A1" en wat info over de club ofzo.

Ohja, en geef je site ff een titel mee voor in de Browserbalk.
    pi_26122383
    Ik moest voor school een forum maken, heb em online laten staan, op www.forumfreakz.tk
    Niks vergeleken fok natuurlijk, maar toch.
    reacties?
    pi_26122519
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 14:37 schreef MouseInteractive het volgende:

[..]

Voor een voetbalteam een leuke site
    Simpel, maar doeltreffend. Gewaagde kleur dat Oranje, maar wel zo gekozen dat het niet té fel is.

Ik zou alleen nog een soort welkomstpagina maken voor als een bezoeker de site op komt. Nu kom je gelijk terecht bij info over de volgende wedstrijd en de stand. Gewoon even een tekstje met "Welkom bij ONR A1" en wat info over de club ofzo.

Ohja, en geef je site ff een titel mee voor in de Browserbalk.
    Tsja oranje 'moet' eigenlijk wel he Voetbal team is ook Oranje Nassau Roden

Maar een welkomstpagina werk toch juist super irritant (je bedoelt dat je dan zo'n dingetje hebt van: 'goeiemiddag, blabla, klik hier om verder te gaan'? Ik persoonlijk vind het juist wel handig dat je meteen wat informatie te zien krijgt (dus hoelaat aanwezig, maar voor anderen (meeste bezoekers zijn toch van mijn team of van tegenstanders in competitie) is het ook wel handig om meteen uitslagen te kunnen zien enzo..

En zit er geen titel in? Ik zie hier 'gewoon' ONRA1 staan? (Firefox, en zie het ook gewoon staan in IE)?
      zondag 10 april 2005 @ 14:51:31 #20
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_26122561
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 14:44 schreef THC1 het volgende:
    Ik moest voor school een forum maken, heb em online laten staan, op www.forumfreakz.tk
    Niks vergeleken fok natuurlijk, maar toch.
    reacties?
    Uit de Openings Post:
    quote:
    Het plaatsen van een niet zelf gemaakt forum of site, zoals phpBB, IkonBoard, Cu2, Blogger.com, weblog.com heeft geen nut. Dit heb je zelf geinstalleerd en wordt niet als eigen gemaakte site gezien. Ook niet met een andere layout.
    pi_26122655
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 14:51 schreef gieling het volgende:

[..]

Uit de Openings Post:
    [..]
    ja maar toch, het gaat om de indeling enzo
      zondag 10 april 2005 @ 15:17:48 #22
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_26123292
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 14:54 schreef THC1 het volgende:

[..]

ja maar toch, het gaat om de indeling enzo
    -Welke indeling, dit is gewoon standaard PHPBB
    -Niet eens zelf geinstalleerd, van messageboard
    -In de OP staat dat dit niet als eigen site word gezien, en niet gewenst is
    -Dus flikker op met die bagger
    pi_26123428
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 14:32 schreef MouseInteractive het volgende:

[..]

- Je linker navigatiemenu ziet er mooi uit
    Dat navigatiemenu is gewoon een standaard layout dat gratis te downloaden is. De tekst op de knoppen kun je dan zelf plaatsen. Had nightfall er eigenlijk wel even bij moeten vermelden

Deze dus: http://www.zeroweb.org/vd/212
      zondag 10 april 2005 @ 15:35:58 #24
    70081 Lkw
    ²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
    pi_26123687
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 14:49 schreef heinl het volgende:
    En zit er geen titel in? Ik zie hier 'gewoon' ONRA1 staan? (Firefox, en zie het ook gewoon staan in IE)?
    Ik heb even gekeken in zowel Opera als IE, en inderdaad staat er in beide browsers geen titel maar gewoon de url:

Een titel is mooier dan simpelweg de url, gewoon 'ONRA1' staat veel duidelijker op zo'n tabblaadje

PS Doordat ik ook in IE keek, kreeg ik wel een irritante popup met reclame voor screensavers om de oren. Die zou ik de nek om draaien als ik jou was, er wordt al genoeg troep door de strot geduwd op het net.
    Stop the world, I want to get out.
    pi_26123874
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 15:35 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ik heb even gekeken in zowel Opera als IE, en inderdaad staat er in beide browsers geen titel maar gewoon de url:

[afbeelding]

Een titel is mooier dan simpelweg de url, gewoon 'ONRA1' staat veel duidelijker op zo'n tabblaadje

PS Doordat ik ook in IE keek, kreeg ik wel een irritante popup met reclame voor screensavers om de oren. Die zou ik de nek om draaien als ik jou was, er wordt al genoeg troep door de strot geduwd op het net.
    Dat probleem van die titel zit em in dat cjb.net doorverwijs geval, die laad de site in een frame en laat daardoor de titel van de site niet zien, zelfs niet als deze een titel heeft.

Volgens mij is de titel wel aan te passen bij de instellingen van de cjb.net doorstuur service, wat ik trouwens dikke rommel vind. Toen ik de site opende kwam er meteen al een gele balk in me Explorer scherm te staan met de melding dat de site een Active-X component probeerde te installeren, waarschijnlijk spyware...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')