Moet Marco nou niet vragen of hij bij Oranje wil?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:22 schreef methodmich het volgende:
Michael Lamey kan Nigeriaans internationaal worden als hij wil. Hij is uitgenodigd.
Diep tragisch.quote:Speler van Kloetinge overleden
31 augustus
De 20-jarige Frank Bouwmeester van Kloetinge, die vorige week door de bliksem werd getroffen, is dinsdag overleden. Zaterdag zal hij worden begraven. Naar aanleiding van deze tragische gebeurtenis is de wedstrijd tussen Kloetinge en Rijnsburgse Boys uitgesteld.
Bouwmeester werd donderdag tijdens de bekerwedstrijd van het tweede elftal tegen Wolfaartsdijk door de bliksem getroffen. Na reanimatie werd hij werd zwaar gewond in een ziekenhuis opgenomen.
Enkele andere spelers, die zich in de buurt van de blikseminslag bevonden, mochten na onderzoek naar huis en maken het goed.
De verslagenheid over het overlijden van Bouwmeester is groot bij Kloetinge. Alle trainingen werden dinsdag geschrapt.
*gniffel*quote:Why Inter missed out on Jemmali…
Inter failed to sign Bordeaux right-back David Jemmali on Wednesday because the player was in training when the Italian outfit called!
The 30-year-old was targeted by the Serie A side as they looked for a temporary replacement for the injured Javier Zanetti.
But the Moroccan-born player was unable to discuss the move because he was training when the call came through, and the transfer market in Italy closed at 7pm on Wednesday, as opposed to midnight in France.
"It’s just incredible," said the Bordeaux stalwart. "It’s not some little village in the south of France that contacted me. It’s Inter! A big club!
"Just after 7pm - following training - I had my agent on the phone. He told me that while I was training Inter had made contact and were very interested in signing me.
"Unfortunately, we weren’t able to talk about it at the time."
Bordeaux President Jean-Louis Triaud confirmed that the rumour had reached his office.
"No one from Inter contacted me," he said. "But it’s true that around 6pm I did hear something on the grapevine to the effect that David could interest Inter.
"At any rate, I’m very happy he’s staying here."
Jemmali, who has been at Bordeaux since 1997, was not overly disappointed at missing out on the move.
"I don’t have any regrets," he said. "Bordeaux’s a club that I love and I’m more than happy here."
quote:Duitse fans op vuist met politie
Honderden Duitse supporters zijn zaterdagavond na de oefeninterland van Duitsland bij Slowakije (2-0) op de vuist gegaan met de lokale politie. Ongeveer 500 toeschouwers van Die Mannschaft probeerden in de vakken van het thuispubliek te komen. De rellen ontaardden in een gevecht met de Slowaakse politiemacht. Zes fans raakten daarbij gewond.
Gerhard Mayer-Vorfelder, de vice-president van de Duitse voetbalbond, reageerde diep geschokt. "Hier zijn geen woorden voor. Het is ongelooflijk en verwerpelijk. We schamen ons diep en hebben onze excuses inmiddels gemaakt."
quote:Korea wil Advocaat
Van onze Telesportredactie
SEOEL, donderdag
Dick Advocaat is samen met zijn assistent Pim Verbeek de eerste keuze van de Zuid-Koreaanse voetbalbond om de nieuwe bondscoach te worden. De bond heeft al contact gelegd met de voormalige bondscoach van Nederland en stuurt een tussenpersoon naar de Verenigde Arabische Emiraten om contact te leggen. Verbeek is goed bekend met het Koreaanse voetbal, want hij was assistent van Guus Hiddink bij het WK 2002. Problematisch is wel dat Advocaat pas in juli aan de slag is gegaan als bondscoach van de VAE. Als Advocaat de baan afzegt, heeft Berti Vogts de beste papieren. Ook Bobby Robson, Marcelo Bielsa en Rudi Völler staan op het kandidatenlijstje, maar de Duitser heeft al bedankt voor de eer.
quote:'MANCHESTER United star Gary Neville has beaten best pal David Beckham in a poll of the most stylish footballers. The England defender, along with his brother Phil, is often taunted by rival fans for being UGLY.
But fashion experts have likened the rugged 30-year-old to screen icons Al Pacino and Robert De Niro.
Leading Savile Row tailor William Hunt said: “Gary Neville is a really good-looking bloke and just doesn’t know it.
“He’s good looking in a De Niro way — hard face, bent nose and stuff.
“He’s got a great upper torso — fills a jacket well — and when he’s out he looks a bit like Pacino or De Niro.”
Gary was ninth in Champions mag’s Top Ten of European football’s most stylish people.
Top was Chelsea keeper Carlo Cudicini, 32, who models for Vivienne Westwood — but there was NO sign of fashion icon Beckham, 30.
William added: “A lot of footballers think style is about being as loud as you can — Liverpool’s Djibril Cisse for example — but Neville knows when to turn off the volume.”
Het rijtje klopt wel, Advocaat is weer minder dan Bonfrere.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:59 schreef rubbereend het volgende:ze zijn daar wel gok op Nederlandsers, maar de kwaliteit neemt wel rap af. van Hiddink naar Advocaat is diep zinken
quote:Medewerkers Man City mogen geen rode auto
De kleur rood staat Manchester City tegen. Het doet denken aan aartsrivaal Manchester United. En dus moet alles wat rood is vermeden worden. Zo ook in het wagenpark.
Bij het bestellen van de nieuwe auto's heeft de directie erop toegekeken dat er geen rode bolide komt voor een van de medewerkers van Manchester City. Het zou namelijk kunnen wijzen op een lichte voorkeur voor rivaal United.
De rivaliteit neemt daags voor de stadsderby weer ludieke vormen aan. Zo wijzen de United-fans hun rivalen met het spandoek '29 jaar' fijntjes op de prijsloze periode van City. City-fans hebben zich voorgenomen de Amerikaanse vlag mee te torsen, verwijzend naar de commotie over de Amerikaanse eigenaar van Manchester United Malcolm Glazer.
vi.nl
Sorry maar die mensen vind ik een beetje kansloos. Meer met hun vijand bezig (die toch 10 keer beter is) dan met hun eigen club.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Terecht.
Die hard Newcastle fans hebben ook niks roods in hun garderobe, aan hun huis etc.
quote:Dick Advocaat en Pim Verbeek volgen Jo Bonfrère op als bondscoach van Zuid-Korea. Verbeek was eerder al werkzaam bij het land, tijdens het WK 2002 was hij de rechterhand van toenmalig bondscoach Guus Hiddink.
Zuid-Korea heeft zich inmiddels al geplaatst voor het WK, dat volgend jaar in Duitsland gehouden zal worden. Verbeek en Advocaat waren werkzaam voor de Verenigde Arabische Emiraten. Aangezien dit land zich niet gekwalificeerd heeft voor het WK, besloten beide heren om het Zuid-Koreaanse avontuur aan te gaan.
Naast Verbeek en De Kleine Generaal stonden ook Bobby Robson en Marcelo Bielsa op het lijstje van de Zuid-Koreaanse bond.
dus is het niet ergquote:Op maandag 12 september 2005 13:22 schreef pascalheister het volgende:
en dat gebeurd wekelijks hoor mensen
vorige week hier ook nog bij een club in de buurt van Arnhem (zevenaar geloof ik) een scheidsrechter in elkaar geslagen
quote:Carlos Azcurra is zwaar gewond geraakt in het duel tussen San Martín en Godoy Cruz. De speler van San Martín werd tijdens de wedstrijd in de Argentijnse Eerste Divisie (Nacional B) van uiterst dichtbij getroffen door een politiekogel.
Azcurra moest met spoed naar het ziekenhuis worden vervoerd alwaar na een lange operatie van vier uur de rubberen kogel uit zijn long werd verwijderd. Azcurra is nog altijd buiten bewustzijn. Zijn toestand is stabiel. 'Maar we moeten afwachten hoe de situatie zich ontwikkelt', aldus zijn trainer José María Martínez.
Martínez repte van een 'executie'. Azcurra werd namelijk van een halve meter afstand neergeschoten door een politieman. Azcurra was met een aantal ploeggenoten op weg de aanhang te sussen nadat de scheidsrechter de wedstrijd had stilgelegd omdat de aanhang van San Martín, dat met 2-0 achter stond, zich roerde.
'Er was geen sprake van een invasie door de fans van het veld. Er was zelfs geen agressie', bezwoer de verbouwereerde coach. Dat de politie met rubberen kogels schoot om de fans in toom te houden, was dan ook buiten alle proporties. Op de beelden van het tragische incident is dat duidelijk te zien.
De lokale overheid heeft de zes politieagenten die het kordon vormden allen overgeleverd aan justitie. Gouverneur Julio Cobos zei zich 'te schamen' en benadrukte dat de schuldigen was hem betreft de maximale straf krijgen. 'En dat is ontslag bij de politie.'
quote:Speler maakt heel lullig doelpunt
[ www.ad.nl ]
Chavdar Yankov (21) heeft een doelpunt met gemaakt met een een scheur van vier centimeter in zijn geslachtsdeel. Het gevolg van een hevig duel. Zijn ploeg Hannover 96 won het Bundesligaduel met 2-0 van Frankfurt. ,,Mijn tegenstander Köhler trapte me recht in mijn kruis. Het deed afschuwelijk veel pijn. Ik merkte eerst niks tot plots het bloed begon door te sijpelen. Toen moest ik wel naar de zijlijn'', vertelt Yankov.
De clubdokter stelde een scheur van vier centimeter vast in het lid van de voetballer. Hij dichtte de gapende wonde met klevers. ,,Prima ingreep, ik voelde niks mee.'' Sterker nog, Yankov scoorde geblesseerd een doelpunt.
Na de wedstrijd moest de arts weer ingrijpen. Dokter Wego Kregehr haalde de grote spuit boven. ,,Een verdovende prik in zijn lid was nodig om erger te voorkomen. De klevers moesten het verder opscheuren bij een eventuele erectie verhinderen.''
zeg ik dat danquote:
Bij Real Lunet is dat ongeveer de wekelijkse gang van zaken, dus idd niet echt bijzonder.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zeg ik dat dan
tuurlijk is het erg, maar het lijkt nu door dit bericht dat het maar zelden gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |