Ik zeg: die kwam net het zwembad inlopen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:14 schreef HekManiac het volgende:
[..]
met broek en trui aan het water in?
En je hoofd was direct daarna nog te zien??quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:12 schreef Beroepsgokker het volgende:
Sprong n keer een meisje met haar vagina op mijn hoofd.
Op de een of andere manier kreeg ZIJ toen een rode kop, terwijl IK haar vagina opgevangen had!quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En je hoofd was direct daarna nog te zien??![]()
Ik dacht haar hoofd in jou vaginaquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:18 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Mijn hoofd in haar vagina??? Kan..
Nou ja.... niet zeuren. Er zijn vast wel omstandigheden waarin je dat niet zo erg had gevonden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:20 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Op de een of andere manier kreeg ZIJ toen een rode kop, terwijl IK haar vagina opgevangen had!
My thoughts exactlyquote:
Zeggen dat ze "het" ook wel wat subtieler had mogen vragenquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja.... niet zeuren. Er zijn vast wel omstandigheden waarin je dat niet zo erg had gevonden.
En wat deed je daar dat haar hoofd zo rood werd dan??![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:33 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Zeggen dat ze "het" ook wel wat subtieler had mogen vragen
En toen werd je wakker.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:33 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Zeggen dat ze "het" ook wel wat subtieler had mogen vragen
Tis toch onzin forum?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:48 schreef HekManiac het volgende:
[..]
En toen werd je wakker.
Ik geloof er ondertussen geen reet meer van
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:47 schreef BlueEyed het volgende:
Mjah, n keer bovenop een omaatje gesprongen vanaf de duikplank, n keer vol in een drol gegrepen in Tropicana, n keer onder water een rooster losgemaakt dat voor een afzuiging zat en mn hand daar uiteraard ingestoken(met bijna fatale gevolgen) en een keer in een geile bui een poging tot onderwatersex gedaan, totdat een (overigens hele lekkere
) badjuffrouw kwam melden dat dat toch redelijk ongepast was.
![]()
Hoezo, ga je voor je A-diploma?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:07 schreef SwiffMeister het volgende:
* SwiffMeister heeft nog geen nare zwembadervaringen net als jullie
maar daar komt deze vakantie verandering in![]()
Nee, hij is zo'n autist dat hij deze zomer voor het eerst buiten gaat komen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:28 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Hoezo, ga je voor je A-diploma?
Ow, gezellig... Misschien iets voor een meet?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:37 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, hij is zo'n autist dat hij deze zomer voor het eerst buiten gaat komen.
jij springt vanaf 7m in maar 1 meter waterquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:17 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ook weleens van een rotsblok in de rivier gespringen in Frankrijk. Was denk een meter of 7/8. Ik spring erin, dacht dat ik maar een meter diep was ofzo.. dus denk met 1 haal wel naar boven te kunnen... mja nog maar een haal dan... ondertussen lichtelijk in paniek nog paar keer flink moeten strekken om boven te komen...
Tip: Lees nog eensquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:01 schreef beertema het volgende:
[..]
jij springt vanaf 7m in maar 1 meter water![]()
men vanaf de kant van et zwembad kom ik al de bodem
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:58 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Tip: Lees nog eens.
Denk dat ik zeker een meter of 10 diep sprong/dook
Ik wed dat als jij met een grote sprong van die duikplank duikt je zeker de bodem kan kussen... nou is 10 meter idd wat overdreven, maar dat was bij wijze van spreken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:02 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
Wat heb jij geslikt
?
Het zwembad hier in de buurt is 5 meter diep en heeft duikplanken tot 10 meter. Reken maar dat ze daar een bepaalde veiligheidsfactor voor hebben berekend.Als jij tot 10 meter diep springt ontploffen je oren.
of zoiets
![]()
in een bad van 1 meter 80.... dat zal wel een erge pijn hebben gedaan aan je oren jaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:30 schreef SlimShady het volgende:
ik heb vaker naar de bodem gezwommen van een 1.80m diep bad.
hoe dieper ik ging, de meer m'n oren pijn gingen doen.
jij zo zijn pietje dichtknijpenquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:41 schreef MPG het volgende:
Bij het geven van een zwemles meegemaakt:
jongetje: "ik moet plassen!"
trekt die koter meteen zn zwembroek naar beneden en pist in het water![]()
![]()
![]()
Dan moet je (zoals dat in duikersjargon heet) je oren klaren...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:43 schreef Ayaxola het volgende:
Als ik bij mij in het zwembad van een 10-meter plank spring naar de bodem van 4,75 meter diep, dan beginnen mijn oren wel dicht te klappen. Echt een kutgevoel is dat.
pas wel op: als je naast iemand staat en het water word ineens een paar graden warmer....quote:
Tja..er gaat wel eens wat mis met klonenquote:
we willen het nu zeker weten...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:36 schreef Icloontje het volgende:
[..]
Tja..er gaat wel eens wat mis met klonen![]()
ben gewoon echt op en top vrouw![]()
Volgens mij kan je er ook aan wennen ofzo? Na een tijdje zwom ik elke ochtend naar de bodem om dingen die uit broekzakjes waren gevallen te innenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:47 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Dan moet je (zoals dat in duikersjargon heet) je oren klaren...
anders is het drukverschil tussen de buiten en de binnenkant van je hoofd te groot.
bij een te diepe duik, kunnen daardoor je trommelvliezen nogal stuk gaan.
hoe dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:46 schreef Youssef het volgende:
[..]
Volgens mij kan je er ook aan wennen ofzo? Na een tijdje zwom ik elke ochtend naar de bodem om dingen die uit broekzakjes waren gevallen te innen
Yep naar Hollandse Nieuwe met uitjesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:07 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
we willen het nu zeker weten...
ruik je naar vis?![]()
Moet ik dan maar es trainen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:46 schreef Youssef het volgende:
[..]
Volgens mij kan je er ook aan wennen ofzo? Na een tijdje zwom ik elke ochtend naar de bodem om dingen die uit broekzakjes waren gevallen te innen
En hoe doe je dat danquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:47 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Dan moet je (zoals dat in duikersjargon heet) je oren klaren...
anders is het drukverschil tussen de buiten en de binnenkant van je hoofd te groot.
bij een te diepe duik, kunnen daardoor je trommelvliezen nogal stuk gaan.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:20 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
En hoe doe je dat dan
Ik ben geen schoonspringer, spring gewoon als een mongool naar beneden.
Onder water gaan en naar beneden zwemmenquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet ik dan maar es trainen.
Vorig jaar was mijn zoon tegenover vriendjes aan het opscheppen dat ik heel ver en diep kon duiken. Ik werd dus aangemoedigd dat even te demonstreren. Ik liet me niet kennen dus ik deed dat. Zwembad was op dat punt 3 of 4 meter diep. Ik weet het niet precies. Maar mijn oren voelde aan of ze zouden knappen en ik heb daar wel een week last van gehad.
Door dat kind van me heb ik ook wel eens op de hoge duikplank staan bibberen. Hij vroeg of ik er af durfde. ik liet me weer niet kennen en klom heel stoer naar boven. Maar toen ik naar beneden keek leek het toch wel ietsje hoger.Zoonlief riep vanuit het water heel hard dat ik mijn angsten moest overwinnen en moest springen. Weet je hoeveel pijn dat doet als je dan je benen niet goed gesloten houd?
![]()
Tis trouwens wel opvallend dat al mijn zwembadblunders aan mijn zoon gerelateerd zijn. ik ga gewoon niet meer zwemmen met dat blaag.![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:07 schreef Niwa het volgende:
Ik heb al enige, proberen te staan op die dunne matjes.
in de vakantie ga ik dat schuim doen.
Wat schuimt het best?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]proest -O_
moe je wel van dat goedkope schuim nemen he!
en eh met wat maten is stoer :p
Nee, ze krijgen groepskorting op al dat water.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:14 schreef Ayaxola het volgende:
Gewoon van die Aldi-troep nemen, dat kost misschien net een euro.
Maar als ik dat in Center Parcs zou doen, en ze komen er achter dat ik het heb gedaan, dan schoppen ze je denk ik echt niet alleen d'r uit. Zou ze dat geld kosten, al dat schuim?
Aye! In een zwembad of pretpark oid ben ik gewoon weer kind met de kinderen. En ben een jonge mamma. Dus da ken best.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]OMG dat je je over laat halen voor die sjit
![]()
![]()
![]()
ja. één iemand laat het schuimen en een ander maakt er foto's vanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:27 schreef Ayaxola het volgende:
Eigenlijk moet je dan ook foto's maken en dan hier posten![]()
Als je dan JIF of CIF doet, van dat schuurzeep, dan gaan die pompen van hun naar de mallemoerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:14 schreef Ayaxola het volgende:
Gewoon van die Aldi-troep nemen, dat kost misschien net een euro.
Maar als ik dat in Center Parcs zou doen, en ze komen er achter dat ik het heb gedaan, dan schoppen ze je denk ik echt niet alleen d'r uit. Zou ze dat geld kosten, al dat schuim?
Ja, dat bedoel ik, dat moet ik nou niet hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als je dan JIF of CIF doet, van dat schuurzeep, dan gaan die pompen van hun naar de mallemoer
oh damn , als ik binnen een week op het nieuws ziet dat iemand dit in een publieke pomp gooit, voel ik me schuldig
Zolang het maar niet schuurt hequote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:54 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, dat moet ik nou niet hebben.Zou die Aldi zooi wel gewoon alles heel laten?
Alleen een mooi schuimbad.
Vaag zwembad danquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:52 schreef MeneerMuis het volgende:
Me ma ging vroeger (voor ik geboren werd) in een zwembad altijd duiken, en ergens op de bodem waren een soort van 'brievenbusopeningen' (alleen dan een opening zo groot/klein, dat je er net tussendoor kwam). Zij dus duiken, daar doorheen zwemmen en blijft ze vastzitten
Als ze het nu niet had overleefd was ik er tenminste niet ;o
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:09 schreef Luna1975 het volgende:
Er was een glijbaan, gemonteerd op de opstaande rand van het zwembad. Ik bedacht dat het ook leuk was om met mijn benen náást de glijbaan te glijden, aan beide kanten 1 been. Gevolg: twee heftig bloedende enkels.
Je kunt ook een klein flesje glijmiddel meenemen en daarmee de glijbaan insmeren in de bochten, zie je iedereen de baan uitvliegenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:54 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, dat moet ik nou niet hebben.Zou die Aldi zooi wel gewoon alles heel laten?
Alleen een mooi schuimbad.
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:03 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Je kunt ook een klein flesje glijmiddel meenemen en daarmee de glijbaan insmeren in de bochten, zie je iedereen de baan uitvliegen![]()
zorgen dat ze niet zien dat jij het schuim maakt bedoel je?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:16 schreef Niwa het volgende:
[..]
Nee, ze krijgen groepskorting op al dat water.![]()
Je moet gewoon zorgen dat ze je niet zien.
Kom je dan niet met je armen tegen de rand?quote:Op zondag 5 juni 2005 00:14 schreef Dr_Morreau het volgende:
Ik was een keer baantjes aan het trekken in een hotelzwembad, maar dan onder water. Er zat alleen nogal veel chloor in het water en daarom hield ik mijn ogen maar dicht totdat ik dacht dat ik zo ongeveer aan de overkant was. Maar de overkant was dus iets dichterbij dan ik had gedacht en ik haal net flink uit en klap zo met mijn smoel op de betonnen zwembadwand....
Beton geeft dus niet mee, en een flinke jetser precies tussen mijn ogen was het resultaat...
Oh ja, en ik ben ook nog een keer met een aanloop en een enorme snoekduik in het zwembad gedoken. Alleen wel aan de kant waar het water 50 cm diep was...![]()
Als je met de schoolslag lekker uithaalt en even je armen langs je zij blijft houden als ware je je free willy waant kan je idd flink klappen vangenquote:Op zondag 5 juni 2005 00:39 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Kom je dan niet met je armen tegen de rand?
quote:Op zondag 5 juni 2005 00:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
Als je met de schoolslag lekker uithaalt en even je armen langs je zij blijft houden als ware je je free willy waant kan je idd flink klappen vangen
Helaas niet, ik had dus net mijn armen helemaal doorgehaald naar achter, dan ga je dus met maximale snelheid hequote:Op zondag 5 juni 2005 00:39 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Kom je dan niet met je armen tegen de rand?
Je moet het glijmiddel aanbrengen boven de waterstroom, anders spoelt het meteen weg. Als dan iemand wat ruim door de bocht gaat, gaat ie door het glijmiddel heen en floeps........quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
OEH die is EVOL!
die moet ik ook eens proberen
is dr ook watervaste zut? dat is namelijk nog leuker dan!
Dan heb je flink mazzel gehad. Ik ken iemand die dat ook deed en die heeft de rest van zijn korte leven met een dwarslaesi in een rolstoel mogen doorbrengen.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:14 schreef Dr_Morreau het volgende:
Ik was een keer baantjes aan het trekken in een hotelzwembad, maar dan onder water. Er zat alleen nogal veel chloor in het water en daarom hield ik mijn ogen maar dicht totdat ik dacht dat ik zo ongeveer aan de overkant was. Maar de overkant was dus iets dichterbij dan ik had gedacht en ik haal net flink uit en klap zo met mijn smoel op de betonnen zwembadwand....
Beton geeft dus niet mee, en een flinke jetser precies tussen mijn ogen was het resultaat...
Oh ja, en ik ben ook nog een keer met een aanloop en een enorme snoekduik in het zwembad gedoken. Alleen wel aan de kant waar het water 50 cm diep was...![]()
Owja idd, daar is het ook leuk om een keer te doen, is de kans ook kleiner dat je gepakt wordt.quote:Op zondag 5 juni 2005 10:04 schreef Marsepein het volgende:
Die shampoo truck doet het ook goed bij fonteinen midden in de stad...
Weet ik ja, ik had gewoon geluk dat mijn hoofd richting borst knikte, en niet naar achter...quote:Op zondag 5 juni 2005 09:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan heb je flink mazzel gehad. Ik ken iemand die dat ook deed en die heeft de rest van zijn korte leven met een dwarslaesi in een rolstoel mogen doorbrengen.
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:26 schreef Repeat het volgende:
ik was een keer in het (buiten)zwembad toen een of andere gast een toffe sprong van de hoge duikplank wilde maken. Dat bleek niet zo'n toffe sprong te zijn toen hij vol op de kant sprong
En dan is zon hoge duikplank erg hoogZo hoog dat ie bleef liggen en er later een ambulance kwam aanracen
kom jij toevallig uit tilburg :p ?quote:Op zondag 5 juni 2005 10:04 schreef Marsepein het volgende:
Die shampoo truck doet het ook goed bij fonteinen midden in de stad...
Nope, en ben er ook nog nooit geweestquote:Op zondag 5 juni 2005 15:38 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
kom jij toevallig uit tilburg :p ?
Dat vraag ik mij dus ook af, en dan is het ook tijdens dat ene uurtje naaktzwemmen in de week?quote:Op zondag 5 juni 2005 18:06 schreef washandje het volgende:
Gebeuren die drollenincidenten nou echt zo vaak?
Alleen een beetje een rare schrijfstijlquote:Op zondag 5 juni 2005 17:25 schreef Lambiekje het volgende:
Aan deze actie heb ik niets overgehouden .. geen koppijn, geen bult en geen misseljkheid.
je neus loopt helemaal niet vol, je ademt immers uit door je neusquote:Op zondag 5 juni 2005 18:14 schreef SwiffMeister het volgende:
Leukste en meest debiele move van mij:
op je rug onderwaterzwemmen![]()
alleen dan wel met een duikbril, anders loopt je neus vol![]()
is echt heel leuk om eens te doen, maar ziet er ook volgens mij heel fout uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |