Ik wed dat als jij met een grote sprong van die duikplank duikt je zeker de bodem kan kussen... nou is 10 meter idd wat overdreven, maar dat was bij wijze van spreken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:02 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
Wat heb jij geslikt
?
Het zwembad hier in de buurt is 5 meter diep en heeft duikplanken tot 10 meter. Reken maar dat ze daar een bepaalde veiligheidsfactor voor hebben berekend.Als jij tot 10 meter diep springt ontploffen je oren.
of zoiets
![]()
in een bad van 1 meter 80.... dat zal wel een erge pijn hebben gedaan aan je oren jaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:30 schreef SlimShady het volgende:
ik heb vaker naar de bodem gezwommen van een 1.80m diep bad.
hoe dieper ik ging, de meer m'n oren pijn gingen doen.
jij zo zijn pietje dichtknijpenquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:41 schreef MPG het volgende:
Bij het geven van een zwemles meegemaakt:
jongetje: "ik moet plassen!"
trekt die koter meteen zn zwembroek naar beneden en pist in het water![]()
![]()
![]()
Dan moet je (zoals dat in duikersjargon heet) je oren klaren...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:43 schreef Ayaxola het volgende:
Als ik bij mij in het zwembad van een 10-meter plank spring naar de bodem van 4,75 meter diep, dan beginnen mijn oren wel dicht te klappen. Echt een kutgevoel is dat.
pas wel op: als je naast iemand staat en het water word ineens een paar graden warmer....quote:
Tja..er gaat wel eens wat mis met klonenquote:
we willen het nu zeker weten...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:36 schreef Icloontje het volgende:
[..]
Tja..er gaat wel eens wat mis met klonen![]()
ben gewoon echt op en top vrouw![]()
Volgens mij kan je er ook aan wennen ofzo? Na een tijdje zwom ik elke ochtend naar de bodem om dingen die uit broekzakjes waren gevallen te innenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:47 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Dan moet je (zoals dat in duikersjargon heet) je oren klaren...
anders is het drukverschil tussen de buiten en de binnenkant van je hoofd te groot.
bij een te diepe duik, kunnen daardoor je trommelvliezen nogal stuk gaan.
hoe dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:46 schreef Youssef het volgende:
[..]
Volgens mij kan je er ook aan wennen ofzo? Na een tijdje zwom ik elke ochtend naar de bodem om dingen die uit broekzakjes waren gevallen te innen
Yep naar Hollandse Nieuwe met uitjesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:07 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
we willen het nu zeker weten...
ruik je naar vis?![]()
Moet ik dan maar es trainen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:46 schreef Youssef het volgende:
[..]
Volgens mij kan je er ook aan wennen ofzo? Na een tijdje zwom ik elke ochtend naar de bodem om dingen die uit broekzakjes waren gevallen te innen
En hoe doe je dat danquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:47 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Dan moet je (zoals dat in duikersjargon heet) je oren klaren...
anders is het drukverschil tussen de buiten en de binnenkant van je hoofd te groot.
bij een te diepe duik, kunnen daardoor je trommelvliezen nogal stuk gaan.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:20 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
En hoe doe je dat dan
Ik ben geen schoonspringer, spring gewoon als een mongool naar beneden.
Onder water gaan en naar beneden zwemmenquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet ik dan maar es trainen.
Vorig jaar was mijn zoon tegenover vriendjes aan het opscheppen dat ik heel ver en diep kon duiken. Ik werd dus aangemoedigd dat even te demonstreren. Ik liet me niet kennen dus ik deed dat. Zwembad was op dat punt 3 of 4 meter diep. Ik weet het niet precies. Maar mijn oren voelde aan of ze zouden knappen en ik heb daar wel een week last van gehad.
Door dat kind van me heb ik ook wel eens op de hoge duikplank staan bibberen. Hij vroeg of ik er af durfde. ik liet me weer niet kennen en klom heel stoer naar boven. Maar toen ik naar beneden keek leek het toch wel ietsje hoger.Zoonlief riep vanuit het water heel hard dat ik mijn angsten moest overwinnen en moest springen. Weet je hoeveel pijn dat doet als je dan je benen niet goed gesloten houd?
![]()
Tis trouwens wel opvallend dat al mijn zwembadblunders aan mijn zoon gerelateerd zijn. ik ga gewoon niet meer zwemmen met dat blaag.![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:07 schreef Niwa het volgende:
Ik heb al enige, proberen te staan op die dunne matjes.
in de vakantie ga ik dat schuim doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |