Gaaf om te horen dat 't nog steeds super gaat met je vriendinquote:Op maandag 30 mei 2005 14:55 schreef leolinedance het volgende:
hoi allemaal![]()
Wat heb ik een weekend gehad zeg....Zaterdag lekker hele avond/nacht bij vriendin geweest. Zondag zij bij mij blijven eten, psv gekeken in de kroeg, lekker bier gedronken. Fatsoenlijk kennis gemaakt met mijn ouders, wat erg goed gingBeker binnengehaald, Frankrijk tegen de grondwet gestemd
![]()
Maja nu is het weer maandag, ellende pur sang. Ik ben echt aan het aftellen. Nog 14 dagen en 2 uurtjes to go...
Holadijee![]()
jaja nu weten we wel weer dat je een nieuwe vriendin hebt hoorquote:Op maandag 30 mei 2005 14:55 schreef leolinedance het volgende:
hoi allemaal![]()
Wat heb ik een weekend gehad zeg....Zaterdag lekker hele avond/nacht bij vriendin geweest. Zondag zij bij mij blijven eten, psv gekeken in de kroeg, lekker bier gedronken. Fatsoenlijk kennis gemaakt met mijn ouders, wat erg goed gingBeker binnengehaald, Frankrijk tegen de grondwet gestemd
![]()
Maja nu is het weer maandag, ellende pur sang. Ik ben echt aan het aftellen. Nog 14 dagen en 2 uurtjes to go...
Holadijee![]()
haar avator staat nog wel in de OPquote:Op maandag 30 mei 2005 14:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
@ geitje in volgende is die bitch eruit
bloedneusquote:Op maandag 30 mei 2005 14:57 schreef Fisher het volgende:
medre.. die bloedneus wil ook niet echt stoppen
Ja thanx gaat echt super! Ik mag misschien weekje mee op vakantie naar Rome over een maandje ofzoquote:Op maandag 30 mei 2005 14:57 schreef Megter het volgende:
[..]
Gaaf om te horen dat 't nog steeds super gaat met je vriendin![]()
en dan mag je in de tent naast de bungalow?quote:Op maandag 30 mei 2005 15:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja thanx gaat echt super! Ik mag misschien weekje mee op vakantie naar Rome over een maandje ofzo![]()
jaloers? Jij kunt zeker niemand krijgen met je grafkop.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:57 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
jaja nu weten we wel weer dat je een nieuwe vriendin hebt hoor![]()
wat zijn we weer aardig tegen elkaarquote:Op maandag 30 mei 2005 15:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
jaloers? Jij kunt zeker niemand krijgen met je grafkop.
![]()
omdat ik er nu niet bij was en omdat ik een scheithekel heb aan al dat rellenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
maar maar maar waarom nu met zn allen tegen ijsmeis en niet toen ik al met dr aan het rellen was (want ik vond t al een kutwijf)
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
jaloers? Jij kunt zeker niemand krijgen met je grafkop.
![]()
5 minuten dichthouden of een watje erin duwen helpt niet?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:57 schreef Fisher het volgende:
medre.. die bloedneus wil ook niet echt stoppen
hmmz ik heb weer eens wat gemist dus! Ik neem nooit meer vrij!!!quote:Op maandag 30 mei 2005 15:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
maar maar maar waarom nu met zn allen tegen ijsmeis en niet toen ik al met dr aan het rellen was (want ik vond t al een kutwijf)
mja, 't is nu redelijk gestopt maar nog niet echt helemaalquote:Op maandag 30 mei 2005 15:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
5 minuten dichthouden of een watje erin duwen helpt niet?
sorry. Maar dat wijf kan mij toch ook gewoon gelukkig laten zijn met mijn vriendin. Laat mij gewoon ff mededelen dat ik het gezellig heb gehadquote:
ik was er toen nog niet... en als ik er toen wel was en ze relde tegen jou dan had ik nu een ban gehad wegens doodverwensing.. omdat ik je zooo lief vindquote:Op maandag 30 mei 2005 15:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |