nee, je hebt nu gewoon een goede smoes om de hele dag achter de computer te zittenquote:Op maandag 30 mei 2005 14:53 schreef BB-King het volgende:
Ik vind het anders heerlijk weer.
Veel meer sfeer dan als de zon schijnt.
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:52 schreef Jett het volgende:
JA! mensen die alleen maar zeiken
'' het is zo warm'' of ''de zon is zo fel '' of '' ik zweet ''
I hope you're happy now, want het is IJSkoud en het regent en het godverdomme al eind mei
hebben jullie nu je zin!
ik wil dat het weer zo heerlijk weer word zoals vorige vrijdagquote:
Zullen we samen verhuizen dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:56 schreef Jett het volgende:
[..]
ik wil dat het weer zo heerlijk weer word zoals vorige vrijdagdát was pas echt lekker weer
maar nee, typisch nederland weer
dat heb ik nou ookquote:Op maandag 30 mei 2005 14:57 schreef Captain_Chaos het volgende:
Hoe shitter het weer hoe beter ik me voel.
Ik doe het in iets minder weer nou eenmaal beter dan in de hitte.
Gelukkig zijn de benauwde dagen in Nederland op één hand te tellen dus hoor je me ook niet klagen als het een dag of wat erg warm is.
Helemaal mee eens. Maar het is gewoon Hollands om te klagen, over wat dan ook. Als het niet het weer is, dan is het wel andermans rijgedrag.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:56 schreef Jett het volgende:
[..]
ik wil dat het weer zo heerlijk weer word zoals vorige vrijdagdát was pas echt lekker weer
maar nee, typisch nederland weer
enkeltje, Saint Tropez?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zullen we samen verhuizen dan?
Jij betaalt alles.
wuhahahquote:Op maandag 30 mei 2005 14:58 schreef Jett het volgende:
of die gezellige relnichten op fok! dan, die meteen een topic aanmaken van '' het is te warm, me pc valt de hele tijd uit ''
DUH is teken van god, ga eens achter je pc vandaan
ja, als je op stage zit begrijp ik het wel weetje, je MOET dan binnen zittenquote:Op maandag 30 mei 2005 14:59 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Er is niks lekkerder dan op je stage/werk zitten en naar de regen op het raam te zitten kijken. Je hebt nu iig het gevoel niet dat je van alles mist enzo![]()
dus jij voelt je aangesproken tot de term ''relnicht''quote:Op maandag 30 mei 2005 15:03 schreef buzzer het volgende:
ik heb niet geklaagd over de hitte, dus don't blame me
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:02 schreef Marruk het volgende:
Godverdomse kutwolken!
Zon wil ik! Rokjes enzo!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |