iddquote:
dan zullen er vast wel leuke fotos zijn gemaakt op de trouwdagquote:Op maandag 30 mei 2005 16:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is geen gewone bloedneus. een gewone bloedneus duurt niet zolang, want het bloed komt uit een soort ballonnetje dat zo kan knappen. dat blijft het bleoden tot het ballonnetje leeg is.
mn pa hd het op zn trouwdag de hele dag (omdat ie steeds in zn neus liep te wroeten)
ze hebben z'n aders dicht moeten branden omdat 't bloeden niet wou stoppen ze konden 't niet goed zien.. hij had veel te veel bloed verloren dus daarom 2 weken ziekenhuis... kut weken zijn dat geweestquote:Op maandag 30 mei 2005 16:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
2 weken ziekenhuis!
Jezus... dat klinkt echt eng, ik wist niet dat je ader kan klappen als je te hard niest.
Wat hebben ze gedaan om het weer op te lappen? En waarom duurt dat 2 weken?
Ik dacht altijd dat bloedneuzen werden veroorzaakt door dunne (bloed ) haarvaatjes in je neus die heel gevoelig kunnen zijn daarvoor.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is geen gewone bloedneus. een gewone bloedneus duurt niet zolang, want het bloed komt uit een soort ballonnetje dat zo kan knappen. dat blijft het bleoden tot het ballonnetje leeg is.
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:15 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
dan zullen er vast wel leuke fotos zijn gemaakt op de trouwdag
ze zijn toch goed geluktquote:Op maandag 30 mei 2005 16:15 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
dan zullen er vast wel leuke fotos zijn gemaakt op de trouwdag
klopt, maar dan moet het wel behoorlijk hard bloedenquote:Op maandag 30 mei 2005 16:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
Bloedneus kan ook dichtgebrand moeten worden![]()
Heb ik wel eens gehoord tenminste....
Jup klopt dan schroeien ze die ader dichtquote:Op maandag 30 mei 2005 16:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
Bloedneus kan ook dichtgebrand moeten worden![]()
Heb ik wel eens gehoord tenminste....
Laterquote:Op maandag 30 mei 2005 16:17 schreef Megter het volgende:
Ik ga weg, nog 2,5 dag en dan zit het erop.....
P.s. hoe laat stop je Geitje?
die bloeden maar een bepaalde tijd.... dacht ikquote:Op maandag 30 mei 2005 16:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat bloedneuzen werden veroorzaakt door dunne (bloed ) haarvaatjes in je neus die heel gevoelig kunnen zijn daarvoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |