postopkrikken enzoquote:Op maandag 30 mei 2005 16:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat nou ik doe niets ?!?!?!?!? moet je eens kijken wat ik zoal doe op een dag![]()
ik heb t ook vaak in de zomer (door mn hooikoorts)quote:Op maandag 30 mei 2005 16:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
*Fisher is expert met bloedneuzen heeft er veel last van zo nu en dan dus dat weet ik allemaal al
Da Costakade, is een zijstraat van de croeselaanquote:
Toen ik was jonger was had ik het ook regelmatig, gelukkig is dat helemaal weg.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
*Fisher is expert met bloedneuzen heeft er veel last van zo nu en dan dus dat weet ik allemaal al
dus er is toch nog hoop voor me..quote:Op maandag 30 mei 2005 16:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Toen ik was jonger was had ik het ook regelmatig, gelukkig is dat helemaal weg.
Maar dat het zeer irritant kan zijn weet ik....
Hier ben ik....quote:
ik ookquote:Op maandag 30 mei 2005 16:08 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik heb t ook vaak in de zomer (door mn hooikoorts)![]()
tuurlijkquote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:10 schreef Megter het volgende:
[..]
Hier ben ik....
Sorry dat ik zo weinig heb gepost vandaag, m'n stagebegeleider komt hier best vaak binnen om gewoon te praten, dus dan staat het onbelangstellend om te posten....
![]()
![]()
mja, m'n pa moest laatst niesen en had een flinke bloedneus van +15min bleef maar stromen ader geklapt, dus naar eerste hulp, 2 weken ziekenhuisquote:Op maandag 30 mei 2005 16:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
tuurlijk
maar ik kreeg er vaak last van in airco gekoelde ruimtes met te droge lucht. Schijnen meer mensen last van te hebben.
al een poosquote:Op maandag 30 mei 2005 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
Dus hier is iedereen
Waar zouden we anders moeten zijnquote:Op maandag 30 mei 2005 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
Dus hier is iedereen
2 weken ziekenhuis!quote:Op maandag 30 mei 2005 16:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, m'n pa moest laatst niesen en had een flinke bloedneus van +15min bleef maar stromen ader geklapt, dus naar eerste hulp, 2 weken ziekenhuisgeweldig bloedneuzen
dat is geen gewone bloedneus. een gewone bloedneus duurt niet zolang, want het bloed komt uit een soort ballonnetje dat zo kan knappen. dat blijft het bleoden tot het ballonnetje leeg is.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, m'n pa moest laatst niesen en had een flinke bloedneus van +15min bleef maar stromen ader geklapt, dus naar eerste hulp, 2 weken ziekenhuisgeweldig bloedneuzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |