Dat zou een goede zaak zijn ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:38 schreef static het volgende:
Overigens gaat het gerucht dat Talpa iig de Rotterdam Rumble gaat uitzenden en ook interesse heeft in de andere toernooien.
Als het goed is komt het 13 oktober op Eurosport... (zie www.eurosport.nl) ook al zou het leuk zijn als het evenement eerder door Talpa uitgezonden wordt. Maar ik ga er lekker zelf naar toe!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:38 schreef static het volgende:
Overigens gaat het gerucht dat Talpa iig de Rotterdam Rumble gaat uitzenden en ook interesse heeft in de andere toernooien.
21:00 VECHTSPORTENquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:55 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Als het goed is komt het 13 oktober op Eurosport... (zie www.eurosport.nl) ook al zou het leuk zijn als het evenement eerder door Talpa uitgezonden wordt. Maar ik ga er lekker zelf naar toe!![]()
Kaartjes zijn nog steeds verkrijgbaar... heb nmlk vanochtend 2 kaarten voor de Arena Tribune gekocht... de duurste, maar we zitten dicht bij de ring!![]()
We hebben het over Rotterdam.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:05 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
21:00 VECHTSPORTEN
Fight Club K1 Final Elimination Osaka: deel 1 (23:00)
Ik zie het staat op de 17de van oktober
Ik zal de linkjes naar de WMV's hier vanavond wel posten... als ze nog werken... en ik kan ze vinden...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:03 schreef diep-in-de-war het volgende:
hoe kom je aan die gevechten? je mag me ook mailen ivo-b@lycos.nl. ik heb laatst butterbean zien vechten tegen een andere gast van 150 kg. dat ging ook helemaal nergens meer over. zet zo 1 tegen een goeie neer, en ze overleven de eerste ronde niet eens.
ja, sorry. Dacht dat je Final Elimination bedoelde, daar komt deel 1 van op 17 Okt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:11 schreef RenzoBrad het volgende:
23:00 FIGHT CLUB
Fight Club Bushido Europe MMA and Muay Thai Event (01:30)
![]()
Toch echt 13 oktober hoor..
Nee, denk ff aan de commentator die ze eronder gaan zetten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat zou een goede zaak zijn ja.
Heel graagquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:09 schreef Abonides het volgende:
[..]
Ik zal de linkjes naar de WMV's hier vanavond wel posten... als ze nog werken... en ik kan ze vinden...
Ik hoop idd dat Fred meekomt met zijn droge commentaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:36 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Nee, denk ff aan de commentator die ze eronder gaan zetten.
Ik wil Fred, hij is goed man!![]()
Hallo allen ik zag net dit topic ineens, wat leuk dat dit fanatiek gevolgd wordt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:16 schreef diep-in-de-war het volgende:
www.eurosport.nl en je dan aanmelden voor de vechtsport nieuwsbrief, heb ik ook gedaan. danzij tip van iemand hier.
*mailen gaat*quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:53 schreef RenzoBrad het volgende:
Pride is m'n grootste hobby...
Heb al de recente DVD's en volg alles op de voet![]()
Wil je een website waarvan je alles mbt Pride en UFC kan downloaden, mail me ffkes.
Heb erg genoten van de laatste Pride (Bushido The Tournament)
Pride > UFC !
dit zal wel weer niet mogen, maar uber gruwelijk bedankt ik heb alle gevechten in de download.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:27 schreef Abonides het volgende:
Het heeft even geduurd, maar bij deze de gevechten.
Helaas kon ik de directe link naar Bonjasky - Ignashov en Botha - Musashi niet vinden. Ze staan volgens mij wel in de torrent en de link naar alle gevechten hieronder.
Karaev - Nordstand
Choi - Sapp
LeBanner - Goodridge
Schilt - Feitosa
Aerts - Mo
Sefo - Kaoklai
De torrent met alle gevechten
Directe link naar alle gevechten (geen idee of deze werkt)
Enjoy!!!
Ik lag helemaal in een deuk. Bij dat gevecht van Aerts hoor je opeens tussen al het japanse geschreeuw "oaaw, me ballen".quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:47 schreef Blazkowich het volgende:
Bedankt Abonides, geweldige link.![]()
Maar OMG die japanse commentatoren, houden ze dan nooit hun smoel. Dat constate geklep van die gasten, niet te geloven. Zit er haast aan te denken om maar te wachten met kijken tot het op Eurosport is, met rustige Fred.
En die Japanse TV![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |