quote:To all my fans,
"I'm sorry to say that due to a persistant injury I will not be able to participate in the Rotterdam Rumble on October 9th in AHOY'. This is also the reason why I will not fight the K-1 eliminations on September 23 in Japan.
I promised myself only to fight when I 'm injury free but I still have hopes to fight this year. Where or when I don 't know yet but I will let you know.
I especially apologize to everyone who don' t have the opportunity to go to Japan and thought this was the best possibility to see me fight.
Anyway I wish you all a pleasant evening and hopefully good fights.
Osu
Ernesto "Mr. Perfect" Hoost
Fred Royers. Dat wordt trouwens een leuk toernooi daar in Amsterdam, met veel goede vechters. Kaarten zullen denk ik weer tussen de ¤ 35 en ¤ 70 liggen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:51 schreef diep-in-de-war het volgende:
13 mei dacht ik dat die verslaggever zei dinsdag
Dankjequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:16 schreef diep-in-de-war het volgende:
www.eurosport.nl en je dan aanmelden voor de vechtsport nieuwsbrief, heb ik ook gedaan. danzij tip van iemand hier.
Toevallig heb ik de wedstrijden gisteren gezien. Het enige wat steeds bij me opkwam tussen Choi en Sapp was FREAKFIGHT... FREAKFIGHT... en op basis daarvan begrijp ik wel dat het publiek helemaal uit zijn dak ging. Het had iig weinig met K1 te maken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:17 schreef Unstoppable het volgende:
Nou, dat was het dan, de Final Elimination 2005. Ik heb hem net gekeken en had hoge verwachtingen. Hierdoor viel die ook iets tegen waarschijnlijk. Wat toch wel weer het dieptepunt was:
Sapp - Hong Man Choi
Verschrikkelijk, dat noemt zich K-1 vechters. Ik heb verschillende keren tijdens het gevecht gekeken of ik niet de slowmotion knop had ingedrukt of hem per ongeluk op pauze had gezet.
Als er wat gebeurd is het in slow motion, ze staren elkaar maar wat aan. De schouders hebben nog de meeste beweging gehad. Na een halve ronde stonden ze uitgeput en naar adem snakkend elkaar aan te staren.
Hong Man (218 cm) en Sapp (200 cm) moesten een voorbeeld nemen aan Schilt (212 cm). Hij is ook enorm, maar heeft tenminste nog enige conditie en behoorlijke techniek. Die ziet er ook niet uit als een freakshow.
Het ergste is nog dat het publiek helemaal los gaat bij dit gevecht. Ze vinden het werkelijk fantastisch. Ik snap er niks van. Als die mensen die zich helemaal suf trainen. Die als droom hebben in de K-1 te vechten, die alles er voor willen geven. Dan laten ze twee van zulke lompe freaks meedoen met de show waarin de beste 16 kickboxers van het afgelopen jaar zich moeten bevinden. Helaas denkt het publiek en Amerika en blijkbaar anders over. Hun vinden het blijkbaar "topsporters". Jammer hoor.
Dat zou een goede zaak zijn ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:38 schreef static het volgende:
Overigens gaat het gerucht dat Talpa iig de Rotterdam Rumble gaat uitzenden en ook interesse heeft in de andere toernooien.
Als het goed is komt het 13 oktober op Eurosport... (zie www.eurosport.nl) ook al zou het leuk zijn als het evenement eerder door Talpa uitgezonden wordt. Maar ik ga er lekker zelf naar toe!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:38 schreef static het volgende:
Overigens gaat het gerucht dat Talpa iig de Rotterdam Rumble gaat uitzenden en ook interesse heeft in de andere toernooien.
21:00 VECHTSPORTENquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:55 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Als het goed is komt het 13 oktober op Eurosport... (zie www.eurosport.nl) ook al zou het leuk zijn als het evenement eerder door Talpa uitgezonden wordt. Maar ik ga er lekker zelf naar toe!![]()
Kaartjes zijn nog steeds verkrijgbaar... heb nmlk vanochtend 2 kaarten voor de Arena Tribune gekocht... de duurste, maar we zitten dicht bij de ring!![]()
We hebben het over Rotterdam.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:05 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
21:00 VECHTSPORTEN
Fight Club K1 Final Elimination Osaka: deel 1 (23:00)
Ik zie het staat op de 17de van oktober
Ik zal de linkjes naar de WMV's hier vanavond wel posten... als ze nog werken... en ik kan ze vinden...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:03 schreef diep-in-de-war het volgende:
hoe kom je aan die gevechten? je mag me ook mailen ivo-b@lycos.nl. ik heb laatst butterbean zien vechten tegen een andere gast van 150 kg. dat ging ook helemaal nergens meer over. zet zo 1 tegen een goeie neer, en ze overleven de eerste ronde niet eens.
ja, sorry. Dacht dat je Final Elimination bedoelde, daar komt deel 1 van op 17 Okt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:11 schreef RenzoBrad het volgende:
23:00 FIGHT CLUB
Fight Club Bushido Europe MMA and Muay Thai Event (01:30)
![]()
Toch echt 13 oktober hoor..
Nee, denk ff aan de commentator die ze eronder gaan zetten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat zou een goede zaak zijn ja.
Heel graagquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:09 schreef Abonides het volgende:
[..]
Ik zal de linkjes naar de WMV's hier vanavond wel posten... als ze nog werken... en ik kan ze vinden...
Ik hoop idd dat Fred meekomt met zijn droge commentaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:36 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Nee, denk ff aan de commentator die ze eronder gaan zetten.
Ik wil Fred, hij is goed man!![]()
Hallo allen ik zag net dit topic ineens, wat leuk dat dit fanatiek gevolgd wordt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:16 schreef diep-in-de-war het volgende:
www.eurosport.nl en je dan aanmelden voor de vechtsport nieuwsbrief, heb ik ook gedaan. danzij tip van iemand hier.
*mailen gaat*quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:53 schreef RenzoBrad het volgende:
Pride is m'n grootste hobby...
Heb al de recente DVD's en volg alles op de voet![]()
Wil je een website waarvan je alles mbt Pride en UFC kan downloaden, mail me ffkes.
Heb erg genoten van de laatste Pride (Bushido The Tournament)
Pride > UFC !
dit zal wel weer niet mogen, maar uber gruwelijk bedankt ik heb alle gevechten in de download.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:27 schreef Abonides het volgende:
Het heeft even geduurd, maar bij deze de gevechten.
Helaas kon ik de directe link naar Bonjasky - Ignashov en Botha - Musashi niet vinden. Ze staan volgens mij wel in de torrent en de link naar alle gevechten hieronder.
Karaev - Nordstand
Choi - Sapp
LeBanner - Goodridge
Schilt - Feitosa
Aerts - Mo
Sefo - Kaoklai
De torrent met alle gevechten
Directe link naar alle gevechten (geen idee of deze werkt)
Enjoy!!!
Ik lag helemaal in een deuk. Bij dat gevecht van Aerts hoor je opeens tussen al het japanse geschreeuw "oaaw, me ballen".quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:47 schreef Blazkowich het volgende:
Bedankt Abonides, geweldige link.![]()
Maar OMG die japanse commentatoren, houden ze dan nooit hun smoel. Dat constate geklep van die gasten, niet te geloven. Zit er haast aan te denken om maar te wachten met kijken tot het op Eurosport is, met rustige Fred.
En die Japanse TV![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |