kweenie wat er met ijsmeis is gebeurt? Calvobbes natuurlijk...quote:Op maandag 30 mei 2005 13:26 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Zouden Calvobbes en ijsmeis ook willen komen?![]()
waar ik zie hem nietquote:Op maandag 30 mei 2005 13:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Er zit daar gewoon een dude van school die ik niet uit kan staan
live heb ik het over balletjequote:
dan moeten we stupido ff schoppenquote:Op maandag 30 mei 2005 13:32 schreef tijgerwillie het volgende:
heey, kan me niet aanmelden op sate-saus
je zusje zekerquote:Op maandag 30 mei 2005 13:34 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik heb t ook over live, k zit iedere dag naast d'r tijdens het eten.
Die had toch vrijdag zijn laatste stagedag ?quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:37 schreef Houniet het volgende:
valt me tegen dat jullie je laten wegjagen
stagedag idd, hij is gaan werken bij z'n stagebedrijfquote:Op maandag 30 mei 2005 13:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Die had toch vrijdag zijn laatste stagedag ?
Werken ?quote:
dat zien we wel weer als je 't afhebt, kijk ook ff in bug report en maar die zooi sneller 't is nog erger dan fokquote:Op maandag 30 mei 2005 13:38 schreef DracoAkaIk het volgende:
seirues als ik geen credit krijg voor die fuck smilies he... wat een pokke werk :p
nuecken tijdens stagelopen als tijdverdrijfquote:
Ik heb zat stagebedrijven gehad waar ik elke dag keihard bezig was. Hier is het alleen nogal rustig...quote:Op maandag 30 mei 2005 13:38 schreef Viper_74 het volgende:
weet ik maar krijg je dan geen schuldgevoel als je niets doet en je krijgt nog betaald ook ....
Met Elize?quote:Op maandag 30 mei 2005 13:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
nuecken tijdens stagelopen als tijdverdrijf
gooi 't in de groepquote:Op maandag 30 mei 2005 13:39 schreef Ballicious het volgende:
Ik heb trouwens zaterdag nog een mysterie ontrafeld.
nou?quote:Op maandag 30 mei 2005 13:39 schreef Ballicious het volgende:
Ik heb trouwens zaterdag nog een mysterie ontrafeld.
hij is van de melkboer?quote:Op maandag 30 mei 2005 13:41 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik heb uitgevonden waarom Megter gewoon blank is, en zijn zusjes enigzins getint.
Megter z'n ouders zijn negers en hij is geadopteerd uit Tsjetjenie?quote:Op maandag 30 mei 2005 13:41 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik heb uitgevonden waarom Megter gewoon blank is, en zijn zusjes enigzins getint.
Feauteau'squote:Op maandag 30 mei 2005 13:41 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Megter's papa is indo (als ik het zo mag noemen en het me goed herinner) en z'n moeder is nederlands. K heb t even aan z'n lieftallige zusje gevraagd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |