.... als ik zeg dat ik slecht in aardrijkskunde ben/was snap je de hint danquote:
prov. zeelandquote:Op maandag 30 mei 2005 13:13 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
.... als ik zeg dat ik slecht in aardrijkskunde ben/was snap je de hint dan![]()
Zeeland.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:13 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
.... als ik zeg dat ik slecht in aardrijkskunde ben/was snap je de hint dan![]()
Wat lief van jouquote:
Wij zijn niet dood te krijgen dat weet je tochquote:Op maandag 30 mei 2005 13:15 schreef Fisher het volgende:
zo ben ik ook weer, we leven nog steeds merk ik
Jupquote:Op maandag 30 mei 2005 13:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
@Draco, is die vrouwelijke klasgenoot van je lekker ?
Nee hoorquote:Op maandag 30 mei 2005 13:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat lief van jou![]()
Weet jij soms iets wat ik nog niet weet ?![]()
sperma, heb je ooit een kind uit elkaar zien vallenquote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
sperma, heb je ooit een kind uit elkaar zien vallen![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
sperma, heb je ooit een kind uit elkaar zien vallen![]()
gelukkig maar, moet nog 5 wekenquote:Op maandag 30 mei 2005 13:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wij zijn niet dood te krijgen dat weet je toch
Ze post niet zoveel @ sate-sausquote:Op maandag 30 mei 2005 13:17 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En tear vraag haar zelf.... ben geen postduif
Het is sowieso feestje maar moet nog kijken hoe het met slapen enzo zit aangezien ze maar een weekend weggaan...quote:Op maandag 30 mei 2005 13:16 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Jup
en @ megter en balli
Nice.... post een topic met info op het nieuwe forum ofsow.. en wie wat wel mag komen en wat je moet meenemen... eventueel slaapzooi etc ?
Bij mij is het volgende week mogelijk.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:19 schreef Megter het volgende:
[..]
Het is sowieso feestje maar moet nog kijken hoe het met slapen enzo zit aangezien ze maar een weekend weggaan...
Begin september zijn m'n ouders 2 weken, dan kunnen er sowieso mensen blijven slapen.![]()
Partyquote:Op maandag 30 mei 2005 13:19 schreef Megter het volgende:
[..]
Het is sowieso feestje maar moet nog kijken hoe het met slapen enzo zit aangezien ze maar een weekend weggaan...
Begin september zijn m'n ouders 2 weken, dan kunnen er sowieso mensen blijven slapen.![]()
11 juni dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 13:20 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Bij mij is het volgende week mogelijk.
Bij mij volgende maand, want dan woon ik op mezelfquote:Op maandag 30 mei 2005 13:20 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Bij mij is het volgende week mogelijk.
Goed dat ik het weet.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:21 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Bij mij volgende maand, want dan woon ik op mezelf![]()
wanneer en waar en is er bier?quote:Op maandag 30 mei 2005 13:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Party![]()
![]()
De stagiairs @ Megters place![]()
Begin september sowieso, no doubt 'bout that!quote:Op maandag 30 mei 2005 13:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Party![]()
![]()
De stagiairs @ Megters place![]()
3 party's in Zeelandquote:Op maandag 30 mei 2005 13:21 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Bij mij volgende maand, want dan woon ik op mezelf![]()
ja k... post maar hoe en wat op Satesaus ofsow...quote:Op maandag 30 mei 2005 13:19 schreef Megter het volgende:
[..]
Ja, ik maak topic aan.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:22 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ja k... post maar hoe en wat op Satesaus ofsow...wordt de eerste meeting.... SJ ook komen?
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:22 schreef Viper_74 het volgende:
party
17 jarige pubers die bier tanken en moppen tappen
count me inwaar is het
18.5 maar nu weet ik godverdomme nog geen fuckquote:
snelle jellequote:Op maandag 30 mei 2005 13:24 schreef Ballicious het volgende:
SJ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |