msn moet je ook thuis doen, en fokken op stagequote:Op maandag 30 mei 2005 12:53 schreef Megter het volgende:
[..]
telkens die schermpjes die omhoog springen (ik kan dat niet uitschakelen omdat ik de webbased versie gebruik) vind ik niet zo kicke nee...
Al gedaanquote:Op maandag 30 mei 2005 12:57 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
oke, volgens mij heeft megter iets uit te leggen![]()
Dat doe ik oko (+sate-sausen)quote:Op maandag 30 mei 2005 12:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
msn moet je ook thuis doen, en fokken op stage
oooh oke, ja weet ik niet (ben eigenlijk nog een newbie hahahha)quote:Op maandag 30 mei 2005 12:56 schreef Houniet het volgende:
nee tijgerwillie.. seizoen is afgelopen heen een verandering kan ook geen kwaad. deze had ik voorheen ook altijd
Weet ik niet, ik heb niet altijd vervoer. Ik ben er sowieso 25 juniquote:Op maandag 30 mei 2005 12:57 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Wanneer kom je nou eens naar goes?
foeiquote:Op maandag 30 mei 2005 12:59 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
oooh oke, ja weet ik niet (ben eigenlijk nog een newbie hahahha)
Ja kloptquote:Op maandag 30 mei 2005 12:57 schreef Megter het volgende:
[..]
Oh, als dat alles is!
Zie het al voor me, zo'n dikke trailer met een Clio (toch?) erop?
Waarom heb je vervoer nodig, kun je niet bij iemand slapen in de buurt van goes?quote:Op maandag 30 mei 2005 13:00 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb niet altijd vervoer. Ik ben er sowieso 25 juni![]()
quote:
welkomquote:Op maandag 30 mei 2005 13:00 schreef Viper_74 het volgende:
* Viper_74 loopt stage bij NLW-groep in Limburg, samen met een mede collega non-fokker.
wat wij doen: naast het usual stage productie werk zoals fok, news en auto's werken wij aan een generator tool om applicaties te genereren die binnen het bedrijf gebruikt worden. Apps zoals het opvragen van lokaties van bepaalde artikelen en deze koppelen aan orders en de voorraad bijwerken etc.
Ik heb er absoluut geen verstand van, moet je bij PeuRac zijnquote:Op maandag 30 mei 2005 13:00 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja klopten dat is en grote gebeurtenis in hazwoude hoor
maar is dat niet erg? het schijnt dat die hele aansluiting vervangen moet worden
*schraapt de keel*quote:Op maandag 30 mei 2005 13:00 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Waarom heb je vervoer nodig, kun je niet bij iemand slapen in de buurt van goes?
Omdat me oma het niet leuk vind als we om 5 uur snachts op haar stoep staan met een paar manquote:Op maandag 30 mei 2005 13:00 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Waarom heb je vervoer nodig, kun je niet bij iemand slapen in de buurt van goes?
Koelvloeistofreservoir danquote:Op maandag 30 mei 2005 12:59 schreef Ballicious het volgende:
Sinds wanneer loopt er een slang van je koelvloeistof naar je carburateur toe?
Hier ... en megter zal ik een admin functie maken in het forum die automatisch een nieuwe op maakt?quote:Op maandag 30 mei 2005 13:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
FF voor de duidelijkheid, gaan we nou hier posten of op sate-saus ... of wordt het beide ?
Binnenkort gaan m'n ouders weekendje weg, dan is het feestje bij mijquote:Op maandag 30 mei 2005 13:03 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Omdat me oma het niet leuk vind als we om 5 uur snachts op haar stoep staan met een paar man![]()
Danica Patrickquote:
Ik weet voor volgende week nog wel een aantal slaapplaatsen. 5 minuten fietsen van goes.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:03 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Omdat me oma het niet leuk vind als we om 5 uur snachts op haar stoep staan met een paar man![]()
bij hoeveel posts?quote:Op maandag 30 mei 2005 13:03 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Hier ... en megter zal ik een admin functie maken in het forum die automatisch een nieuwe op maakt?
Go megter, Go megterquote:Op maandag 30 mei 2005 13:03 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Hier ... en megter zal ik een admin functie maken in het forum die automatisch een nieuwe op maakt?
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:04 schreef Megter het volgende:
[..]
Binnenkort gaan m'n ouders weekendje weg, dan is het feestje bij mij![]()
Met deze dame zou ik wel een beschuitje willen etenquote:Op maandag 30 mei 2005 13:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Deze dame heeft gisteren bij na de Indianapolis 500 gewonnen.
Nog nooit kon een vrouw zo competatief meerijden in een van de hoogste klasse van de autosport.
[afbeelding]
ehm geen idee? heb je msn... ofsow.. dan stuur me een pm via het andere forumquote:
Vanzelfsprekend bent u ook uitgenodigd, evenals Bal en de rest van de stagiairs die willen komenquote:
Vooral zo doorgaan dan kom je er helemaal niet bijquote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:06 schreef Ballicious het volgende:
@ geitje, belangstelling?
Ik wil dan bij deze ook even een inventarisatie doen welke fokkers er volgende week komen. Ben dan alleen thuis. Die ganze wochequote:Op maandag 30 mei 2005 13:06 schreef Megter het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend bent u ook uitgenodigd, evenals Bal en de rest van de stagiairs die willen komen![]()
More details will follow
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vooral zo doorgaan dan kom je er helemaal niet bij
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:08 schreef DracoAkaIk het volgende:
oh @ tear... joined zo een meisje op Sate-Saus.,
Je bent trouw aan mijn topicquote:Op maandag 30 mei 2005 13:10 schreef Houniet het volgende:
ik blijf bij fok zolang het kan
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:11 schreef Woldo het volgende:
Ik sta der ook nog niet bij
Ff een mopje;
Rondleiding in het ziekenhuis. Tijdens Beatrix haar ziekenhuisronde
passeert ze een kamer waar een mannelijke patient aan het masturberen
is. "O God!" roept Beatrix. "Dat is walgelijk! Wat is hier de bedoeling
van?" De dokter die haar rondgidst, legt uit: "Het spijt me, Majesteit,
maar deze man heeft een ernstige aandoening waarbij de testikels zich
razendsnel met zaad opvullen. Als hij dat geen vijf keer per dag doet,
zouden ze barsten en zou hij direct sterven. "O" het spijt me!" zegt
Beatrix. Op de volgende verdieping komen ze langs een kamer waar een
jonge verpleegster een patient aan het pijpen is. "O God!" zegt Beatrix
opnieuw. "Wat gebeurt er hier?" Antwoordt de dokter: "Zelfde probleem,
betere verzekering..."
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:11 schreef Woldo het volgende:
Ik sta der ook nog niet bij
Ff een mopje;
Rondleiding in het ziekenhuis. Tijdens Beatrix haar ziekenhuisronde
passeert ze een kamer waar een mannelijke patient aan het masturberen
is. "O God!" roept Beatrix. "Dat is walgelijk! Wat is hier de bedoeling
van?" De dokter die haar rondgidst, legt uit: "Het spijt me, Majesteit,
maar deze man heeft een ernstige aandoening waarbij de testikels zich
razendsnel met zaad opvullen. Als hij dat geen vijf keer per dag doet,
zouden ze barsten en zou hij direct sterven. "O" het spijt me!" zegt
Beatrix. Op de volgende verdieping komen ze langs een kamer waar een
jonge verpleegster een patient aan het pijpen is. "O God!" zegt Beatrix
opnieuw. "Wat gebeurt er hier?" Antwoordt de dokter: "Zelfde probleem,
betere verzekering..."
dat is ook onbekendquote:Op maandag 30 mei 2005 13:09 schreef Ballicious het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat je in huis mag slapen. Tuinhuis...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |