Nee, maar ik wil de mensen die het hebben gedaan niet meer in de maatschappijquote:Op maandag 30 mei 2005 12:41 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Want door de doodstraf zijn er geen babyverkrachters meer![]()
Dan gooi ze dus in de cel.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:46 schreef axis303 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil de mensen die het hebben gedaan niet meer in de maatschappij![]()
daarom stem ik toch tegen de Grondwet?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:47 schreef CANARIS het volgende:
Ik ben voorzichtig met de Doodstraf
Doodstraf voor Kindermoordenaars krijgt echter mijn toestemming
IK begrijp echter weer niet wat dat de EU aangaat.
Mensen die voor de doostraf zijn, stellen zich nu buiten het EU -Grondwet-Princiepe.
Weer een geval van teveel poltiek in de grondwet
Te duur.quote:
Gaat het daarom?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:41 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Want door de doodstraf zijn er geen babyverkrachters meer![]()
Hou toch op, dat kleine percentage kinderverkrachters weegt echt niet op tgen de kosten van 'normale' criminelen die in de cel zitten hoor.quote:
Waar gaat het dan wel omquote:Op maandag 30 mei 2005 12:52 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Gaat het daarom?
of is dat een voorgekouwde jaren 70 mening die verwisseld wordt met een princiepe?
Ja maar die 'normale' criminelen gaan binnenkort staken... omdat ze het niet eens zijn met hun behandeling... Wat vind je daar dan van?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:53 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hou toch op, dat kleine percentage kinderverkrachters weegt echt niet op tgen de kosten van 'normale' criminelen die in de cel zitten hoor.
Uiteraard. Wat is daar het nut van.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:55 schreef MrX1982 het volgende:
Mensen die tegen de doodstraf zijn. Vinden jullie dat oorlogsmisdadigers zoals de nazi's geen doodstraf hadden moeten krijgen?
Helemaal mee eens, maar dat is een andere discussie.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja maar die 'normale' criminelen gaan binnenkort staken... omdat ze het niet eens zijn met hun behandeling... Wat vind je daar dan van?
Ze horen gewoon in een cel, met water en brood en geen tv, internet, spelletjeskwartier of weet ik ut. Ze zitten er niet voor niets.
Dat is iig consequentquote:Op maandag 30 mei 2005 12:56 schreef Posdnous het volgende:
Uiteraard. Wat is daar het nut van.
Denk je nu echt dat slachtoffers van de Nazis beter af zijn als die idioten de doodstraf krijgen?
Mosterd na de maaltijd.
De discussie is de doodstraf... iets wat in mijn ogen goedkoper is dan het lang vast houden van zware criminelen met alle voordelen voor hun. Ergens hoort dit wel bij deze discussie. Van mij mag bijv een drugsdealer bij zijn 2e veroordeling ook de kogel krijgen...quote:Op maandag 30 mei 2005 12:57 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar dat is een andere discussie.
Zo'n makkelijk gelul dit. Keuzes zijn ook maar gebaseerd op eerdere ervaringen, intelligentie, achtergronden en wat al niet meer.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:04 schreef livEliveD het volgende:
Ik ben haske voor de doodstraf. In bepaalde gevallen vind ik het namelijk een gepaste straf. Het recht om te leven ontnemen omdat je zulke kutkeuzes hebt gemaakt vind ik zeker te rechtvaardigen.
1. Zolang er in de democratische landen die de doodstraf kennen nog veel meer misdaden worden gepleegd waarvoor de doodstraf geeist kan worden, zie ik geen reden om deze straf in te voerenquote:Op maandag 30 mei 2005 13:04 schreef livEliveD het volgende:
Wat is er tegen het hebben van zo'n strafmiddel onder goede condities?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |