Mwah 20 wedstrijden zonder publiek. Lijkt me tijd om de voetbalcompetitie maar es op te heffen in Griekenland. Of een paar jaar op te schorten. Kan iedereen lekker gaan rellen bij het olieworstelen ofzo.quote:
Op z'n Willem 2's!!,quote:Op maandag 30 mei 2005 10:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aris degradeert maar gaat ook Europa in?
Alemannia Aachen speelde dit seizoen ook als 2. Bundesliga club UEFA-Cup.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aris degradeert maar gaat ook Europa in?
Dat bedoel je.. Sja, dit is nog de enige manier om het geweld een beetje in te dammen. Het werkt wel een beetje, maar nog niet genoeg. In Griekenland zijn het geen vakken met fanatieke supporters, maar halve stadions..Overigens is de sfeer zo ongekend goed (als ze niet rellen) dat je echt kippenvel krijgt. Ik ben naar een hoop "risicowedstrijden" geweest, maar de sfeer is echt niet in woorden uit te drukken.. Heerlijk. Echt ongekend!!quote:Op maandag 30 mei 2005 10:38 schreef DIJK het volgende:
[..]
Mwah 20 wedstrijden zonder publiek. Lijkt me tijd om de voetbalcompetitie maar es op te heffen in Griekenland. Of een paar jaar op te schorten. Kan iedereen lekker gaan rellen bij het olieworstelen ofzo.
Omdat bijna iedereen in die streek voor Olympiakos is.....quote:Op maandag 30 mei 2005 10:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Aigaleo, waarom trekken die zo enorm weinig toeschouwers? Ze doen het niet echt verkeerd in de competitie, toch zit er iedere keer 700 man ofzo....
Via de www.phantis.org en dan de search. Dan zijn er iig meestal wel plaatjes bij de nieuwslinkjes.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:42 schreef BobRooney het volgende:
Weet je toevallig een site met plaatjes/filmpjes van rellen in Griekenland?![]()
Maar wsl MET Ailton,quote:Op maandag 30 mei 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
Dit gaat voor volgend jaar een leuk topic worden Daggla!
Olympiakos wel zonder Giovanni.
Door deze pisvlek en z'n vele geld.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Rivaldo zal ook nog wel een jaartje blijven bij Olympiakos. Waarom werd die straf die ze 3 punten minder zou opleveren kwijtgescholden eigenlijk?
Jep, gewoon weer gekocht.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Anders hadden ze 62 punten gehad, 2 punten minder dan Panathinaikos dus.
Past prima bij die club dusquote:
Ik zal het zo up-to-date mogelijk houden.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk om via dit topic de Griekse competitie te gaan volgen.
Precies. Als hij tenminste in wil vallen in dat warme weertje daar.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
1x bij Werder 28 goals, voor de rest altijd rond de 15 goals.... Bij Olympiakos prikt hij er wel 20 in denk ik.
Gkekas idd. Met 19 goals.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Precies. Als hij tenminste in wil vallen in dat warme weertje daar.
En Daggla, Gkekas topscorer geworden of Salpiggidis nog een inhaalrace gedaan?
Sja, al 9 jaar op rij de 2de ronde niet halen en dan nog er over klagen. NIEMAND kan die pauperclub succesvol maken in Europa.quote:Boze coach stapt op na dubbel Olympiakos
1/6/2005 22:15
Een week nadat hij Olympiakos Piraeus naar de Griekse dubbel loodste, heeft coach Dusan Bajevic ontslag genomen.
Hij zegt het vertrouwen te missen ook al hielp hij Olympiakos aan het landskampioenschap en de beker. In Europa waren de resultaten teleurstellend, en dat zou hem flink kwalijk zijn genomen. De Griekse ploeg overleefde de groepsfase van de Champions League niet en vloog in de achtste finales uit het toernooi om de UEFA Cup.
De laatste dagen lieten supporters en sterspeler Rivaldo weten dat zij niet helemaal gelukkig waren met hun coach. 'We moeten beslissen of we een coach willen die Grieks denkt, of eentje die Europees succes wil', verklaarde Rivaldo.
'Het lijkt dat mijn werk met de ploeg niet belangrijk genoeg was', probeerde Bajevic zijn beslissing uit te leggen. 'Om het voor iedereen een stuk makkelijker te maken, heb ik het bestuur gevraagd om mijn contract te laten ontbinden.'
'Het belangrijkste voor het succes van een club is de solidariteit onder diens leden. En die zou er volgend seizoen niet zijn geweest, met mij nog aan het bewind. Het laatste wat ik wil is splijtzwam zijn.'
Bajevic keerde in juli 2004 terug bij Olympiakos, waar hij eerder van juli 1996 tot en met november 1999 had gewerkt.
Niet als trainer.. Heeft er een tijdje als scout gezeten maar is toen alsnog vertrokken. Wat er precies aan de hand was weet ik niet meer.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:53 schreef zjroentje het volgende:
Zit Gene Gerards eigenlijk nog bij OFI Kreta?
Nog steeds hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:13 schreef methodmich het volgende:
Was een tijdje een legende toch?
Even ter verduidelijking..quote:Είναι οριστικό. Ο Θόδωρος Ζαγοράκης επιστρέφει στη Τούμπα. Ο αρχηγός της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου συμφώνησε και συνεχίζει-τελειώνει την καριέρα του στην ομάδα που τον ανέδειξε ποδοσφαιρικά, στην ομάδα που γνώρισε τις πρώτες μεγάλες στιγμές της καριέρας του.
Ο ΠΑΟΚ είχε συμφωνήσει με τον Θοδωρή Ζαγοράκη εδώ και ένα μήνα περίπου. Οι δύο πλευρές ήξεραν πολύ καλά, ότι δεν έπρεπε να βγει καμία πληροφορία προς τα έξω. Πολύ απλά γιατί αυτό μπορούσε να κάνει κακό και στην μεταγραφή αλλά και στον ίδιο τον ποδοσφαιριστή. Όλα αυτά ανήκουν στο παρελθόν, από την στιγμή που ο εκπρόσωπος του ποδοσφαιριστή κλήθηκε στην Ιταλία για να λύσει το συμβόλαιο του παίκτη με την ιταλική Μπολόνια.
Η μεγάλη μεταγραφή του ΠΑΟΚ γίνεται πραγματικότητα. Για τα επόμενα δύο χρόνια ο Ζαγοράκης θα φοράει και πάλι τα ασπρόμαυρα και φυσιολογικά με αυτά θα κλείσει την καριέρα του. Πρόκειται για μία πολύ μεγάλη στιγμή στην ιστορία του Δικεφάλου του Βορρά που με τον Ζαγοράκη στην σύνθεσή του, με τον Ζαγοράκη μπροστάρη μπορεί να αλλάζει τα δεδομένα. Όχι μόνο αγωνιστικά, με τον ποδοσφαιριστή να αποδεικνύει ότι μπορεί να προσφέρει πολλά μέσα στο γήπεδο, αλλά και ψυχολογικά, όπου οι ΠΑΟΚτσήδες δεν θέλουν και πολύ για να σηκώσουν από μόνοι τους ψηλά την ομάδα, που κακά τα ψέματα έχει πολλά προβλήματα.
Η μεταγραφή οριστικοποιείται τις επόμενες ημέρες αφού ο αρχηγός της εθνικής ξεκινάει τις διακοπές του.
Sollied is dus ook een reden om te gaan..quote:Tore Andre Flo has confirmed that he would be keen on a move to Greek giants Olympiakos.
The former Chelsea hit-man is weighing up his options as he is currently out of contract at Serie A outfit Siena.
Flo has attracted interest from across Europe but admits the prospect of teaming up with fellow Norwegian Trond Sollied is an enticing proposition.
''I am in England right now,'' Flo told Protathlitis. ''I came with my family to London for a holiday.
''I have had talks with English, Scottish and Norwegian clubs.
''I have heard that Olympiakos are interested in me but I have had no official contact with the Greek club yet.
''I would love to play for Olympiakos under the instructions of a Norwegian coach.
''It would be perfect for me to play at a Champions League club - with a successful trainer like Trond Sollied.
''Olympiakos is a big club and they also have a world class player like Rivaldo.''
Meanwhile, former Borussia Dortmund stopper Andre Bergdolmo has confirmed that he has received an offer from Olympiakos.
''The whole adventure is tempting,'' Bergdolmo told VG.
''Olympiakos is a big club, directly qualified to the Champions League and have a Norwegian coach I know well.''
John Carew wordt ook genoemd..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar ik denk dat Olympiakos wel een betere spits gaat kopen, eerlijk gezegd..
Financieel minstens even aantrekkelijk. Een aantrekkelijker gebied om in te wonen. Een sterkere competitie. Meer aanzien etc.quote:Op zondag 26 juni 2005 21:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat maakt Monaco trouwens groter dan Olympiakos?.
Ekei betekent daar.."Daar, daar, in de eerste divisie".quote:Op zondag 26 juni 2005 23:38 schreef DeeBee het volgende:
Ow ja, Dr.Daggla, wat betekent 'EKEI'? 'STHN B. ETHNIKI!' is toch 'naar de 1e divisie'?
Hij is getrouwd met Despina Vandi.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:10 schreef methodmich het volgende:
Had hij nou ook een fotomodel als echtgenote ofzo? Soort Beckham?
Mja, Batista..quote:Op maandag 27 juni 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
Aha, dat was het. Nikolaidis vond ik altijd wel een goeie. En Batista natuurlijk.
Sensible Soccerquote:Op maandag 27 juni 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Griekenland deed toch geregeld mee aan mijn eigen EK's, al was het maar omdat ik het leuk vond die namen in de editor van Sensible Soccer te zetten.
Ja, ik schaf meteen het nieuwe uittenue van PAOK (met naam van onze heldquote:Op maandag 27 juni 2005 19:10 schreef el.grec0 het volgende:
Zagorakis terug??????![]()
![]()
zekers! knallen volgend seizoen
Uiteraard.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
In Grieks schrift?
quote:ATHENS, July 6 (Reuters) - Greek international defender Michalis Kapsis joined Olympiakos Piraeus on Wednesday after just one season with Girondins Bordeaux.
The 32-year-old Kapsis, who helped Greece to their Euro 2004 triumph, has signed a two-year contract with an option of an extra year.
Financial details were not disclosed but state broadcaster ERT said the Greek double winners will pay Bordeaux 500,000 euros ($594,800).
"Bordeaux are not ambitious and did not meet my aspirations," Kapsis said in statement.
"They let me go and I thank them. The future of a footballer is never secure and stable. From one minute to another he changes teams."
Before joining Bordeaux Kapsis had spent his entire career at AEK Athens.
Nee, maar ik ga morgen op vakantie.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Heb je al een transferoverzichtje?
Charisteas bedoel je denk ik?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Eindelijk een topic voor de competitie waar onze Europese helden hebben leren voetballen..
quote:De degradatie van Aris is allerminst zeker. De FIFA geeft Aris gelijk en bij degradatie dient de EPO (Griekse bond) 15 miljoen te betalen. Tevens wordt het nationale team dan mogelijk uitgesloten van deelname aan het WK.
Dat zijn de transfers van de grote 4, Had geen zin om die hele lijst te vertalen.quote:OLYMPIAKOS:
Gekomen
Kiriakos, Kapsis, Konstantinou, Bulut, Lemmens, Dani
Vertrokken
Bucek, Giovanni, Georgadis, Mendrinos, Rezic.
PANATHINAIKOS:
Gekomen
Ebede, Seric, Mantzios, Tsiolis, Leontiou, Darlas, Theodoridis, Shimitras, Conceicao, Biscan, Billson, Torghelle, Wooter
Vertrokken
Henriksen, Bikofski, Munch, Konstantinou, Kotsolis, Sapanis, Konstantinidis, Roubakis, Tsorvas
AEK:
Gekomen
Lakis, Komvolidis, Sapanis, Alexopoulos, Venglinskyi, Pliatsikas, Koutroumanos, Papastathopoulos, Sorentino, Cirillo, Koné, Chanko
Vertrokken
Alvez, Acuncao, Voulgaris, Kambadais, Kostenoglou, Konstantinidis, Michailidis, Petkov, Ruchev, Toskas, Christoforidis
PAOK
Gekomen. ZAGORAKIS
., Moumin, Charalambous, Malezas, Kodeon, Akyel, Balafas, Karalic, Iliadis, Karathanasis, Paliouras, Konstantinidis
Vertrokken
Zavantias, Louka, Theodoridis, Zisopoulos, Spasic, Kanakoudis, Andriopoulos, Psomiadis, Karadimos, Skarmoutsos
GODVERTERINGTYFUSHOERENKANKER!!quote:Volgens SkySports kan Lothar Matthaus aan de slag in Griekenland. De huidige bondscoach van Hongarije zou in beeld zijn voor de trainersjob bij PAOK Saloniki.
Matthaus moet bij PAOK de opvolger worden van de ontslagen Nikos Karageorgiou. De Duitse ex-international heeft het aanbod van de Griekse club in overweging genomen.
"Ik heb inderdaad gesproken met afgevaardigden van PAOK", bevestigde Matthaus tegenover een Grieks tv-station. "We spraken over het voetbal, het land en het leven aldaar. Nu heb ik tijd nodig om na te denken. Ik neem het aanbod zeer serieus, PAOK is een grote club in Griekenland."
Mja, ik zal binnenkort ff een overzichtje posten..quote:Op maandag 19 september 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Arme Daggla, ik leef met je mee man. Hoe gaat de Alfa Ethniki momenteel? Ik zag dat Salpiggidis alweer een goal had binnengeprikt.
Ja, na de derde plaats van het seizoen daarvoor was het echt een domper.quote:Op maandag 19 september 2005 23:16 schreef DeeBee het volgende:
Matthaüsja dat krijg je als je met een Duitse bondscoach Europees Kampioen wordt
![]()
maar PAOK kan wel een andere coach (of wat vernieuwing) gebruiken...hoewel na twee wedstrijden wel erg snel is...hoewel vorig seizoen 5e plek ook niet geweldig was (met dezelfde coach![]()
)...
quote:Team G W G V P V T
1 Olympiakos 6 5 0 1 15 16 - 3
2 Xanthi 5 4 1 0 13 6 - 1
3 Atromitos 6 3 2 1 11 9 - 4
4 Panathinaikos 6 3 2 1 11 9 - 5
5 AEK Athene 6 3 2 1 11 6 - 4
6 PAOK Saloniki 6 2 3 1 9 8 - 6
7 Apollon 6 2 2 2 8 5 - 6
8 Ionikos 6 1 4 1 7 7 - 7
9 Aigaleo 6 1 4 1 7 3 - 4
10 Larissa 6 1 3 2 6 7 - 7
11 Levadiakos 6 1 3 2 6 5 - 6
12 Akratitos 6 1 2 3 5 3 - 5
13 OFI Kreta 6 1 2 3 5 5 - 10
14 Panionios 6 1 2 3 5 7 - 15
15 Iraklis Saloniki 5 1 1 3 4 2 - 6
16 Kalithea 6 0 1 5 1 4 - 13
Zo jammer vond ik het niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:56 schreef DeeBee het volgende:
En uiteindelijk is Matthaus toch geen coach geworden bij PAOK maar is George Kostikos hoofdtrainer tot het einde van het seizoen en tot nu toe met succes, want van het weekend een overwinning van PAOK uit bij Olympiakos met 1-2 (jammer genoeg)...twee goals van Konstantinidis...
Jaaaaaaaaaaaaa, de messiasquote:Zagorakis voorzitter bij PAOK Saloniki
Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 26 juni om 14:00
Theodoros Zagorakis heeft nog geen tien dagen nadat hij bekend maakte te stoppen als voetballer een nieuwe baan gevonden. De 35-jarige Griek wordt voorzitter van zijn voormalige werkgever PAOK Saloniki.
Zagorakis beleefde het grootste deel van zijn carričre in zijn vaderland. Hij speelde vijf seizoenen in zijn geboorteplaats Kavala, vertrok daarna naar PAOK en speelde later nog voor AEK Athene. Na een Italiaans avontuur bij Bologna keerde hij vorige zomer terug bij in Thessaloniki.
Naam maakte hij in 2004, toen hij met Griekenland verraste op het EK in Portugal. Zagorakis werd niet alleen Europees Kampioen, de aanvoerder werd ook nog eens gekroond tot 'beste speler van het toernooi.'
Na het afgelopen seizoen vond hij het welletjes, en besloot hij zijn kicksen aan de olijfbomen te hangen. Nog geen tien dagen na dit besluit heeft de club besloten hem aan te stellen als voorzitter.
PAOK verkeert momenteel in zwaar weer. Met een schuld van rond de dertig miljoen euro hangt een faillissement in de lucht, en alleen het Griekse ministerie van financiën lijkt nog uitkomst te kunnen bieden, wanneer deze besluit de schuld te halveren.
Met de aanstelling van Zagorakis, die vanwege zijn prestaties nog altijd ongekend populair is in Griekenland, hoopt de club clementie te krijgen van de overheid om zo het bestaan van de volksclub te continueren.
En volgend seizoen zit ie bij AEK... Prachtigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:25 schreef DeeBee het volgende:. Wel geniaal dat het ook gewoon kan in Griekenland dat oud-spelers gelijk voorzitter worden.
![]()
Alleen dat halveren van de schuld lijkt mij nog niet zo makkelijk, of is de regering de laatste maanden toch weer iets enthousiaster geworden over de teamsporten?![]()
Was in mei nog in Griekenland, en echt te slecht dat rond de kampioenswedstrijd van Olympiakos Rivaldo ruzie ging trappen daar.Nog nooit sommige fans zo chagrijnig het kampioenschap zien 'vieren'.
![]()
Olympiakos zoals verwacht kampioen, Panathinaikos viel tegen... AEK werd verrassend (doch terecht) 2de.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:28 schreef methodmich het volgende:
Potverdorie, Daggla leeft!
Hoe is het seizoen in grote lijnen zo'n beetje verlopen? Welke spelers blonken uit? En wat verwacht je van komend seizoen?
Iraklisquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:35 schreef Garudo het volgende:
Heb familie uit Griekenland dus ben toch een beetje grieksquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Iraklis,
.
Wel leuk dat er ook niet Griekse fans zijn though...
Okee, goed verhaal. Salpiggidis op basis van goals iets teruggevallen bij Panathinaikos tijdens het seizoen of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Olympiakos zoals verwacht kampioen, Panathinaikos viel tegen... AEK werd verrassend (doch terecht) 2de.
PAOK deed het wat minder, veel dom puntverlies en het ziet er naar uit dat Mitsel weggaat naar Duitsland (. )
Aris, onze aardsrivaal, eindigde net boven ons.
Ninis en Torosidis waren wel de 2 grootste revelaties van het seizoen, vooral van Torosidis verwacht ik echt veel. Ninis is nog vrij jong, maar in potentie echt een heel goede voetballer.
Syfakis en Papastathopoulos deden het ook erg goed, van Syfakis gaan we zeker nog meer horen.
Verder heeft voor mij het hele seizoen in teken gestaan van de malaise bij m'n cluppie, zelden zo dicht bij de afgrond gestaan...
Al met al een seizoen om snel te vergeten.....
Trouwens, Rivaldo is ondanks z'n leeftijd nog steeds weergaloos bezig.. Gelukkig zit ie volgend seizoen bij AEK.
Dat zie je verkeerd hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, goed verhaal. Salpiggidis op basis van goals iets teruggevallen bij Panathinaikos tijdens het seizoen of zie ik dat verkeerd?
Het was zijn debuutseizoen, dus best een prestatie.. Sowieso draaide PAO kut na de winterstop.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:56 schreef methodmich het volgende:
Okee, ik dacht dat hij in het begin heel veel scoorde en na de winterstop wat minder vaak. Dus daarom dacht ik het.
Ja, Knol komt wel in de basis denk ik.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:46 schreef methodmich het volgende:
Okee, welke positie speelt die jongen?
En Knol basis denk je? Hoe doet Salmon het?
Valt wel mee, wat vergeten "talentjes" her en der maar niet echt bijzonder veel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:52 schreef Kadoc het volgende:
Ligt het aan mij, of spelen er erg veel Nederlanders in Griekenland?
Nee, die was vorig seizoen (of 2?) al naar AEK Larnaca (Cyprus) vertrokken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Speelt Wooter er nog?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:25 schreef Plato1980 het volgende:
Wie is dit jaar de favoriet voor het kampioenschap? Olympiakos, Panathinaikos of toch AEK?
quote:
Geniaal stadion hebben die ook, middenin Nea Smyrni.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:25 schreef zjroentje het volgende:
Hup Panonios (ofzo) trouwens, omdat ik dan altijd aan een lekker broodje moet denken.![]()
Verloren van Ethnikos Asteras met 1-0.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]![]()
Gelukkig niet weer verliespunten voor Olympiakos.![]()
Toumpa is een heel "open" stadion. Er lagen ook wat bomen om geloof ik.quote:Op zondag 11 november 2007 11:25 schreef DeeBee het volgende:
![]()
Verliezen van gepromoveerde ploegen is niet echt relaxed...
Verplaatst vanwege de wind.
Zijn er eigenlijk ook wel eens wedstrijden van PAOK zonder rellen?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vandaag PAOK - Larisa..
Ik voorspel flink wat rellen nav de laatste Larisa - PAOK..
Jawel, als er geen uitsupporters zijn.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk ook wel eens wedstrijden van PAOK zonder rellen?
Wel okay, afgelopen maand veel in de basis gestaan door wat blessures. Maar hij doet het wel okay iig.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:45 schreef methodmich het volgende:
Hoe gaat het met Ruud Knol bij PAOK Daggla?
Nou was Salmon natuurlijk nooit een echte goalgetter.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wel okay, afgelopen maand veel in de basis gestaan door wat blessures. Maar hij doet het wel okay iig..
Salmon valt wel onwijs tegen. Pas 3 goals in 12 of 13 wedstrijden ofzo.
Bij Groningen lag het gemiddelde wel iets hoger dan dit, toch?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou was Salmon natuurlijk nooit een echte goalgetter.
Niet veel volgens mij, ik denk dat Salmon zelden en misschien wel nooit meer dan 10 keer in 1 seizoen gescoord heeft.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bij Groningen lag het gemiddelde wel iets hoger dan dit, toch?.
Inderdaad, de laatste 5 jaar was 8 het meest in 1 seizoenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet veel volgens mij, ik denk dat Salmon zelden en misschien wel nooit meer dan 10 keer in 1 seizoen gescoord heeft.
Panathinaikos kan ook nog kampioen worden, als dat corrupte tyfuszooitje daar terecht wordt gewezen door het CAS.quote:Op zondag 20 april 2008 13:33 schreef DeeBee het volgende:
Ook in Griekenland vandaag de ontknoping.
Ook hier kunnen nog twee clubs kampioen worden, Olympiakos () en AEK. Allebei spelen ze thuis, dus kan nog gezellig worden in Athene e.o.
Volledige programma en stand voor de laatste ronde om 18.00u vanavond:
zo 20/4 Levadiakos Veria
zo 20/4 Larissa PAOK Saloniki
zo 20/4 Ergotelis Xanthi
zo 20/4 Aris Saloniki OFI Kreta
zo 20/4 AEK Athene Asteras Tripolis
zo 20/4 Apollon Panathinaikos
zo 20/4 Olympiakos Piraeus Iraklis Saloniki
zo 20/4 Panionios Atromitos
Stand:
1 Olympiakos Piraeus 29 20 7 2 67 55 - 22
2 AEK Athene 29 21 2 6 65 63 - 17
3 Panathinaikos 29 19 6 4 63 41 - 17
4 Aris Saloniki 29 13 8 8 47 31 - 20
5 Asteras Tripolis 29 11 11 7 44 28 - 22
6 Larissa 29 10 12 7 42 31 - 27
7 Panionios 29 12 6 11 42 37 - 41
8 Xanthi 29 10 6 13 36 33 - 37
9 Iraklis Saloniki 29 8 11 10 35 27 - 31
10 PAOK Saloniki 29 10 5 14 35 26 - 31
11 OFI Kreta 29 9 5 15 32 39 - 47
12 Levadiakos 29 9 3 17 30 26 - 48
13 Atromitos 29 8 5 16 29 22 - 34
14 Ergotelis 29 6 9 14 27 26 - 42
15 Veria 29 5 8 16 23 18 - 39
16 Apollon 29 5 8 16 22 26 - 54
M'n Papastathopoulos voorspelling is goed uitgekomen iigquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, goed verhaal. Salpiggidis op basis van goals iets teruggevallen bij Panathinaikos tijdens het seizoen of zie ik dat verkeerd?
Ik hoop dat er een meteoriet op het veld stort en alle spelers met zich meeneemt.quote:Op zondag 20 april 2008 23:01 schreef DeeBee het volgende:
Wie hoop je trouwens dat de beker-finale wint?![]()
Rivaldo dreigt nu zijn contract in te leveren bij AEK als ze niet alsnog tot kampioen worden uitgeroepen. En het ziet er nou niet naar uit dat dat nog gaat gebeuren.quote:CAS maakt Olympiakos echt kampioen
LAUSANNE - Het Hof van Arbitrage voor de Sport (CAS) heeft Olympiakos Piraeus maandag alsnog in feeststemming gebracht. De club veroverde afgelopen weekeinde voor de vierde keer op rij de Griekse voetbaltitel, maar moest om die te kunnen vieren de uitspraak afwachten in de zaak die Apollon Kalamarias in Lausanne had aangespannen.
Hekkensluiter Apollon won de competitiewedstrijd tegen Olympiakos indertijd met 1-0 maar liet de niet-speelgerechtigde Oostenrijker Roman Wallner invallen. De zege werd omgezet in een reglementaire nederlaag. Goedkope punten dus voor Olympiakos, dat in de eindrangschikking AEK twee punten voorbleef. Het CAS zag geen reden de maatregel van de nationale voetbalbond te herroepen.
Joh, je denkt toch niet dat ze op eigen kracht 11x kampioen zijn geworden de laatste 12 jaar?quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Rivaldo dreigt nu zijn contract in te leveren bij AEK als ze niet alsnog tot kampioen worden uitgeroepen. En het ziet er nou niet naar uit dat dat nog gaat gebeuren.
Maar wat een schande daar zeg, het was al zo corrupt als de pest maar dit slaat echt alles. En dat krijgt dan ook gewoon een directe CL-plek
Salpi loopt inmiddels 1 op 2 trouwens. Prima.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Stiekem blijft het toch een held.quote:In the summer of 2006, as financial problems to their toll on the team he was openly chased by Olympiakos, AEK and Panathinaikos. Due to his affiliation with PAOK Thessaloniki FC Salpingidis publicly refused the offer to continue for eternal rivals Olympiakos despite being the most profiting one among the three.
Wat gooi jij er allemaal voor Griekse verwensingen in. Doe eens vertalenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Een corrupte ****** daar.
Kokkalis.. Na pas na gamitheis, kolo poustraki.
Ik ben echt zo pissig geworden.. Fucking 2008 en nog regeert de corruptie daar..
Nep-kampioenen. Poustrakia,
Iets met homo's, dat ie die moet neuken en nog meer homo's.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat gooi jij er allemaal voor Griekse verwensingen in. Doe eens vertalen
En als dat niet op het forum mag, zet het dan even in een PM
Voor zover ik weet refereer je namelijk niet naar de ziekte kanker in deze term, maar het werkwoord kankeren.quote:kanˇkerˇzooi (dem)
1 bende
Gedeeld eerste!!!quote:Op zondag 28 september 2008 22:58 schreef DeeBee het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning...
Wel mooi dat het zo goed rijmt bovenstaande...kan mij voorstellen dat het heerlijk is om te schreeuwen naar supporters van Aris...
Tijden geleden dat PAOK ook zo hoog stond...
Nee. Het zal er flink heet aan toegaan, maar de sfeer tegen Aris is uniek.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:37 schreef DeeBee het volgende:
Nog een echte topper ook natuurlijk, aangezien beide ploegen evenveel verliespunten hebben!
Net zo'n sfeertje te verwachten als tegen Aris?
quote:Gepasseerde Griekse speler (25) pleegt zelfmoord
30 oktober 2008
Yiannis Koskiniatis heeft een einde aan zijn leven gemaakt. De 25-jarige speler van de Griekse club Diagoras was zó teleurgesteld over het feit dat hij buiten de selectie gelaten was voor de bekerwedstrijd tegen Olympiakos Piraeus, dat hij zijn leven beëindigde door van een twaalf meter hoge klif te springen.
De politie vond bij de klif een handgeschreven briefje met de tekst: "Het is onrechtvaardig dat ik buiten de selectie ben gehouden. Ik kan het niet meer aan."
quote:
Wat een moment inderdaad.quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:57 schreef DeeBee het volgende:
Haha, geniaal weer.
Die fik in het stadion deed een beetje denken aan de beelden van de bekerfinale in 2003.
PAOK gaat nog steeds wel erg goed, zijn ze klaar voor CL voetbal Daggla?![]()
Als het al kan dan is het dit seizoen.. Kampioen zullen we niet worden, maar 2de of 3de na een seizoen als afgelopen seizoen is gewoon een wereldprestatie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:06 schreef DeeBee het volgende:
Zeker kansen ook, als je het programma zo ziet.
Uit tegen PAO nog wel...dat is zeker lastig...en thuis tegen Olympiakos, alleen denk ik dat ze die wel kunnen gaan winnen eigenlijk...
Moeten we ons wel plaatsen eerstquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Aankomend WK jou en hem in multi dus
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Moeten we ons wel plaatsen eerst.
Zei hij ook al. South Africa, we're gonna make itquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
We zitten wel echt in een kneuzenpoule, maar dat dachten we een aantal keer eerder ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zei hij ook al. South Africa, we're gonna make it.
Dat laatste is waar jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Is ie ook voor PAOK?. Als ie voor Aris of Olympiakos is, lach hem maar heel hard uit dan
.
-
Fuck dat naam veranderen, teveel werkquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat laatste is waar ja.
Is ie ook voor PAOK?. Als ie voor Aris of Olympiakos is, lach hem maar heel hard uit dan
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is niet dom ehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:45 schreef Harajuku. het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gavroi mounia, mounia gamo to Pirea (dat begrijpt hij wel. )
Nu slapen..
-
Eerst mn kekke Cyanide in je fobo kijkenquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Gavroi mounia, mounia gamo to Pirea (dat begrijpt hij wel. )
Nu slapen..
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:23 schreef DeeBee het volgende:
Kappen met die filmpjes Daggla!
Sfeer zag er wel weer legendarisch uit...
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Fucking hell, kijk dit.
Zo hoort een opkomst te zijn. KIPPEVEL!
Na de goal:
Er zijn elke week meerdere derbies aangezien de helft uit Athene komtquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:44 schreef Adothehague het volgende:
Programma dit weekend
Stand
[ afbeelding ]
Zaterdag
21/02 15:45 Xanthi Skoda vs. OFI Crete
21/02 18:00 PAOK Thessaloniki vs. Iraklis Saloniki
21/02 18:00 Panathinaikos Athens vs. Panionios
Zondag
22/02 14:00 Panserraikos vs. Pae Levadeiakos
22/02 15:45 Thrasivoulos Fylis vs. Panthrakikos
22/02 15:45 Larisa vs. Aris Thessaloniki
22/02 18:00 Asteras Tripolis vs. AEK Athens
22/02 18:00 Ergotelis Chania vs. Olympiakos Piraeus
Er zitten wel wat interessante wedstrijden tussen.
Panserraikos - Levadeiakos word alles of niets voor "Serres" dit weekend.
Bij een nieuwe nederlaag komt degradatie heel dichtbij.
Een leuke derby in Saloniki tussen PAOK en Iraklis.
Ook een derby in Athene tussen Panathinaikos en Panionios.
Larisa - Aris is er ook eentje om in de gaten te houden. Het is aanhaken of je Europeese kansen vergooien voor Aris.
Weet ik ook wel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er zijn elke week meerdere derbies aangezien de helft uit Athene komt.
Yeah right.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:03 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Weet ik ook wel.
Mijn kennis uit deze competitie is behoorlijk groot.
Weet ik niet nee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Yeah right..
Alles wat je gevraagd wordt kan je opzoeken. Maar goed, een paar dingen ook niet.
Noem bijv eens de grootste rel van de afgelopen 5 jaar in het Griekse voetbal..
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:03 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Weet ik ook wel.
Mijn kennis uit deze competitie is behoorlijk groot.
Die naam zegt mij genoeg, rat dat het is. Lekker voor hem dat ie verloor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:11 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Weet ik niet nee.
Maar ik hou me ook voornamelijk bezig met het voetbal, en niet de randzaken als rellen.
Alhoewel in ook de corruptie daar volg.
Misschien zegt de naam Mitroupolis je iets?
Het is echtquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De Alwetende.
Denk je dat we hem mogen aanraken?.
Het Griekse voetbal is zo rot als de kies van een zwerver, dit soort dingen poppen met enige regelmaat op verschillende wedfora. Beetje zoeken en je komt zo aan de info.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Het is echt
Kijk ik weet dat hij soms wat rare dingen zegt, maar sinds hij ooit beweerde dat een wedstrijd omgekocht was en als verloop X/2 had, de uitslag 0-2 zou worden en er een rode kaart in de 2e helft zou vallen, geloof ik hem
Dat zeg ik toch niet. Maar hij weet het wél, dus heeft hij er verstand vanquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het Griekse voetbal is zo rot als de kies van een zwerver, dit soort dingen poppen met enige regelmaat op verschillende wedfora. Beetje zoeken en je komt zo aan de info..
Of denk je dat ie iemand bij EPO heeft zitten die dit hem doorspeelt.
De juiste sites kennen is een heel heel groot verschil met "ergens verstand van hebben"quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Maar hij weet het wél, dus heeft hij er verstand van
Ik zal je eenmalig vertellen hoe ik aan dit soort info kwam.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het Griekse voetbal is zo rot als de kies van een zwerver, dit soort dingen poppen met enige regelmaat op verschillende wedfora. Beetje zoeken en je komt zo aan de info..
Of denk je dat ie iemand bij EPO heeft zitten die dit hem doorspeelt.
1 2 3 4 | 2) Panathinaikos 0 - 2pt 3) AEK 0 - 1pt 4) Larisa 0 - 0pt. |
Het trieste is dat de nummer 5 al eind juni voor de EL in actie moet komenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:32 schreef DeeBee het volgende:
Wat een debiel systeem.
Ook lekker dat al die ploegen nu nog even een halve competitie af gaan werken ongeveer, terwijl de kampioen en andere ploegen allang klaar zijn wekenlang.
1 2 3 4 | AEK 2 - 5pt PAOK 1 - 3pt Larisa 1 - 0pt. |
1 2 3 4 | Panathinaikos 2 - 6pt AEK 2 - 5pt Larisa 1 - 0pt. |
We zijn gewoon bestolen die wedstrijd. Rood wat geen rood was, 2 pingels die we niet kregen en tig kansen die er niet in gingen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:15 schreef DeeBee het volgende:
Larisa.
Spelen ze net zo geinspireerd als dat gehucht eruit ziet?![]()
Hehe, wordt nog lastig om PAOK bovenaan te houden, al houden ze dapper vol tot nu toe!
1 2 3 4 5 | 1. Παναθηναϊκός 9 3 2 1 0 5 - 2 2. ΑΕΚ 8 3 2 1 0 5 - 3 3. ΠΑΟΚ 6 3 1 0 2 2 - 2 4. Λάρισα 0 3 0 0 3 3 - 8 |
quote:Panathinaikos ontslaat ’positieve’ speler
ATHENE - De Griekse voetbalclub Panathinaikos heeft de Poolse verdediger Jakub Wawrzyniak ontslagen. De 26-jarige international heeft volgens de club vorige maand na de competitiewedstrijd tegen Xanthi positief gereageerd bij een test op een verboden product.
Panathinaikos, de club van trainer Henk ten Cate, wil niet zeggen welk product Wawrzyniak zou hebben gebruikt. Panathinaikos maakte het ontslag van de Pool woensdag bekend op de website. In een verklaring zegt de club dat de voetballer geen middel heeft gebruikt dat op de verboden lijst staat van het mondiale antidopingbureau. Hij zou echter wel de regels van de club hebben overtreden.
Ook de B-staal van de verdediger is positief uitgevallen. Wawrzyniak was in de winterstop overgekomen van Legia Warschau. Panathinaikos betaalde ongeveer 1,5 miljoen euro voor de international.
Nee dus. Olympiakos = altijd kampioen.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:13 schreef DeVinger het volgende:
Is het Ten Cate eigenlijk gelukt? Je hoort er echt nooit wat over
12x de laatste 13 jaar.. Alleen in 2003-2004 won Panathinaikos de titelquote:Op zondag 12 juli 2009 19:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee dus. Olympiakos = altijd kampioen.
Panathinaikos heeft wel heel goed ingekocht..quote:
http://www.soccerway.nl/n(...)ular-season/matches/quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:41 schreef DRD het volgende:
Ik wil in september / oktober een weekendje Athene doen. Kan alleen het speelschema nog nergens vinden. Iemand hier die weet wanneer het uit komt?
Ja, dat is onwijs moeilijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:42 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
http://www.soccerway.nl/n(...)ular-season/matches/
Zelf zit ik al een paar jaar erop te azen om naar de derby PAOK-Aris of Aris-PAOK te gaan. Weet iemand (Dr. Daggla?) of het lastig is om daar kaartjes voor te krijgen? Ik zag in ieder geval dat Easyjet er vanaf Dortmund op vliegt. Dat is al erg positief.
Ik had wel verwacht dat het lastig zou zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat is onwijs moeilijk.
Wedstrijd is meestal de dag van de verkoop binnen enkele seconde uitverkocht..... Ik zal eens even kijken of er wat eventueel zwarte markt te vinden is.
Het is mij iig maar 1x gelukt om vanuit NL een kaartje te regelen.. En het zeker een keer of 5 a 6 geprobeerd...
Overigens is er geen uitpubliek in Toumba (PAOK stadion).
Dat moet je aan mij niet vragen, voor mij is het de mooiste stad ter wereld. Je kan je alleen afvragen of het objectief isquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:17 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat het lastig zou zijn.
Is er wel uitpubliek in het Kleanthis Vikelides? En is Thessaloniki als stad de moeite waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |