Okee, goed verhaal. Salpiggidis op basis van goals iets teruggevallen bij Panathinaikos tijdens het seizoen of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Olympiakos zoals verwacht kampioen, Panathinaikos viel tegen... AEK werd verrassend (doch terecht) 2de.
PAOK deed het wat minder, veel dom puntverlies en het ziet er naar uit dat Mitsel weggaat naar Duitsland (. )
Aris, onze aardsrivaal, eindigde net boven ons.
Ninis en Torosidis waren wel de 2 grootste revelaties van het seizoen, vooral van Torosidis verwacht ik echt veel. Ninis is nog vrij jong, maar in potentie echt een heel goede voetballer.
Syfakis en Papastathopoulos deden het ook erg goed, van Syfakis gaan we zeker nog meer horen.
Verder heeft voor mij het hele seizoen in teken gestaan van de malaise bij m'n cluppie, zelden zo dicht bij de afgrond gestaan...
Al met al een seizoen om snel te vergeten.....
Trouwens, Rivaldo is ondanks z'n leeftijd nog steeds weergaloos bezig.. Gelukkig zit ie volgend seizoen bij AEK.
Dat zie je verkeerd hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, goed verhaal. Salpiggidis op basis van goals iets teruggevallen bij Panathinaikos tijdens het seizoen of zie ik dat verkeerd?
Het was zijn debuutseizoen, dus best een prestatie.. Sowieso draaide PAO kut na de winterstop.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:56 schreef methodmich het volgende:
Okee, ik dacht dat hij in het begin heel veel scoorde en na de winterstop wat minder vaak. Dus daarom dacht ik het.
Ja, Knol komt wel in de basis denk ik.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:46 schreef methodmich het volgende:
Okee, welke positie speelt die jongen?
En Knol basis denk je? Hoe doet Salmon het?
Valt wel mee, wat vergeten "talentjes" her en der maar niet echt bijzonder veel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:52 schreef Kadoc het volgende:
Ligt het aan mij, of spelen er erg veel Nederlanders in Griekenland?
Nee, die was vorig seizoen (of 2?) al naar AEK Larnaca (Cyprus) vertrokken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Speelt Wooter er nog?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:25 schreef Plato1980 het volgende:
Wie is dit jaar de favoriet voor het kampioenschap? Olympiakos, Panathinaikos of toch AEK?
quote:
Geniaal stadion hebben die ook, middenin Nea Smyrni.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:25 schreef zjroentje het volgende:
Hup Panonios (ofzo) trouwens, omdat ik dan altijd aan een lekker broodje moet denken.![]()
Verloren van Ethnikos Asteras met 1-0.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]![]()
Gelukkig niet weer verliespunten voor Olympiakos.![]()
Toumpa is een heel "open" stadion. Er lagen ook wat bomen om geloof ik.quote:Op zondag 11 november 2007 11:25 schreef DeeBee het volgende:
![]()
Verliezen van gepromoveerde ploegen is niet echt relaxed...
Verplaatst vanwege de wind.
Zijn er eigenlijk ook wel eens wedstrijden van PAOK zonder rellen?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vandaag PAOK - Larisa..
Ik voorspel flink wat rellen nav de laatste Larisa - PAOK..
Jawel, als er geen uitsupporters zijn.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk ook wel eens wedstrijden van PAOK zonder rellen?
Wel okay, afgelopen maand veel in de basis gestaan door wat blessures. Maar hij doet het wel okay iig.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:45 schreef methodmich het volgende:
Hoe gaat het met Ruud Knol bij PAOK Daggla?
Nou was Salmon natuurlijk nooit een echte goalgetter.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wel okay, afgelopen maand veel in de basis gestaan door wat blessures. Maar hij doet het wel okay iig..
Salmon valt wel onwijs tegen. Pas 3 goals in 12 of 13 wedstrijden ofzo.
Bij Groningen lag het gemiddelde wel iets hoger dan dit, toch?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou was Salmon natuurlijk nooit een echte goalgetter.
Niet veel volgens mij, ik denk dat Salmon zelden en misschien wel nooit meer dan 10 keer in 1 seizoen gescoord heeft.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bij Groningen lag het gemiddelde wel iets hoger dan dit, toch?.
Inderdaad, de laatste 5 jaar was 8 het meest in 1 seizoenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet veel volgens mij, ik denk dat Salmon zelden en misschien wel nooit meer dan 10 keer in 1 seizoen gescoord heeft.
Panathinaikos kan ook nog kampioen worden, als dat corrupte tyfuszooitje daar terecht wordt gewezen door het CAS.quote:Op zondag 20 april 2008 13:33 schreef DeeBee het volgende:
Ook in Griekenland vandaag de ontknoping.
Ook hier kunnen nog twee clubs kampioen worden, Olympiakos () en AEK. Allebei spelen ze thuis, dus kan nog gezellig worden in Athene e.o.
Volledige programma en stand voor de laatste ronde om 18.00u vanavond:
zo 20/4 Levadiakos Veria
zo 20/4 Larissa PAOK Saloniki
zo 20/4 Ergotelis Xanthi
zo 20/4 Aris Saloniki OFI Kreta
zo 20/4 AEK Athene Asteras Tripolis
zo 20/4 Apollon Panathinaikos
zo 20/4 Olympiakos Piraeus Iraklis Saloniki
zo 20/4 Panionios Atromitos
Stand:
1 Olympiakos Piraeus 29 20 7 2 67 55 - 22
2 AEK Athene 29 21 2 6 65 63 - 17
3 Panathinaikos 29 19 6 4 63 41 - 17
4 Aris Saloniki 29 13 8 8 47 31 - 20
5 Asteras Tripolis 29 11 11 7 44 28 - 22
6 Larissa 29 10 12 7 42 31 - 27
7 Panionios 29 12 6 11 42 37 - 41
8 Xanthi 29 10 6 13 36 33 - 37
9 Iraklis Saloniki 29 8 11 10 35 27 - 31
10 PAOK Saloniki 29 10 5 14 35 26 - 31
11 OFI Kreta 29 9 5 15 32 39 - 47
12 Levadiakos 29 9 3 17 30 26 - 48
13 Atromitos 29 8 5 16 29 22 - 34
14 Ergotelis 29 6 9 14 27 26 - 42
15 Veria 29 5 8 16 23 18 - 39
16 Apollon 29 5 8 16 22 26 - 54
M'n Papastathopoulos voorspelling is goed uitgekomen iigquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, goed verhaal. Salpiggidis op basis van goals iets teruggevallen bij Panathinaikos tijdens het seizoen of zie ik dat verkeerd?
Ik hoop dat er een meteoriet op het veld stort en alle spelers met zich meeneemt.quote:Op zondag 20 april 2008 23:01 schreef DeeBee het volgende:
Wie hoop je trouwens dat de beker-finale wint?![]()
Rivaldo dreigt nu zijn contract in te leveren bij AEK als ze niet alsnog tot kampioen worden uitgeroepen. En het ziet er nou niet naar uit dat dat nog gaat gebeuren.quote:CAS maakt Olympiakos echt kampioen
LAUSANNE - Het Hof van Arbitrage voor de Sport (CAS) heeft Olympiakos Piraeus maandag alsnog in feeststemming gebracht. De club veroverde afgelopen weekeinde voor de vierde keer op rij de Griekse voetbaltitel, maar moest om die te kunnen vieren de uitspraak afwachten in de zaak die Apollon Kalamarias in Lausanne had aangespannen.
Hekkensluiter Apollon won de competitiewedstrijd tegen Olympiakos indertijd met 1-0 maar liet de niet-speelgerechtigde Oostenrijker Roman Wallner invallen. De zege werd omgezet in een reglementaire nederlaag. Goedkope punten dus voor Olympiakos, dat in de eindrangschikking AEK twee punten voorbleef. Het CAS zag geen reden de maatregel van de nationale voetbalbond te herroepen.
Joh, je denkt toch niet dat ze op eigen kracht 11x kampioen zijn geworden de laatste 12 jaar?quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Rivaldo dreigt nu zijn contract in te leveren bij AEK als ze niet alsnog tot kampioen worden uitgeroepen. En het ziet er nou niet naar uit dat dat nog gaat gebeuren.
Maar wat een schande daar zeg, het was al zo corrupt als de pest maar dit slaat echt alles. En dat krijgt dan ook gewoon een directe CL-plek
Salpi loopt inmiddels 1 op 2 trouwens. Prima.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Stiekem blijft het toch een held.quote:In the summer of 2006, as financial problems to their toll on the team he was openly chased by Olympiakos, AEK and Panathinaikos. Due to his affiliation with PAOK Thessaloniki FC Salpingidis publicly refused the offer to continue for eternal rivals Olympiakos despite being the most profiting one among the three.
Wat gooi jij er allemaal voor Griekse verwensingen in. Doe eens vertalenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Een corrupte ****** daar.
Kokkalis.. Na pas na gamitheis, kolo poustraki.
Ik ben echt zo pissig geworden.. Fucking 2008 en nog regeert de corruptie daar..
Nep-kampioenen. Poustrakia,
Iets met homo's, dat ie die moet neuken en nog meer homo's.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat gooi jij er allemaal voor Griekse verwensingen in. Doe eens vertalen
En als dat niet op het forum mag, zet het dan even in een PM
Voor zover ik weet refereer je namelijk niet naar de ziekte kanker in deze term, maar het werkwoord kankeren.quote:kan·ker·zooi (dem)
1 bende
Gedeeld eerste!!!quote:Op zondag 28 september 2008 22:58 schreef DeeBee het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning...
Wel mooi dat het zo goed rijmt bovenstaande...kan mij voorstellen dat het heerlijk is om te schreeuwen naar supporters van Aris...
Tijden geleden dat PAOK ook zo hoog stond...
Nee. Het zal er flink heet aan toegaan, maar de sfeer tegen Aris is uniek.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:37 schreef DeeBee het volgende:
Nog een echte topper ook natuurlijk, aangezien beide ploegen evenveel verliespunten hebben!
Net zo'n sfeertje te verwachten als tegen Aris?
quote:Gepasseerde Griekse speler (25) pleegt zelfmoord
30 oktober 2008
Yiannis Koskiniatis heeft een einde aan zijn leven gemaakt. De 25-jarige speler van de Griekse club Diagoras was zó teleurgesteld over het feit dat hij buiten de selectie gelaten was voor de bekerwedstrijd tegen Olympiakos Piraeus, dat hij zijn leven beëindigde door van een twaalf meter hoge klif te springen.
De politie vond bij de klif een handgeschreven briefje met de tekst: "Het is onrechtvaardig dat ik buiten de selectie ben gehouden. Ik kan het niet meer aan."
quote:
Wat een moment inderdaad.quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:57 schreef DeeBee het volgende:
Haha, geniaal weer.
Die fik in het stadion deed een beetje denken aan de beelden van de bekerfinale in 2003.
PAOK gaat nog steeds wel erg goed, zijn ze klaar voor CL voetbal Daggla?![]()
Als het al kan dan is het dit seizoen.. Kampioen zullen we niet worden, maar 2de of 3de na een seizoen als afgelopen seizoen is gewoon een wereldprestatie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:06 schreef DeeBee het volgende:
Zeker kansen ook, als je het programma zo ziet.
Uit tegen PAO nog wel...dat is zeker lastig...en thuis tegen Olympiakos, alleen denk ik dat ze die wel kunnen gaan winnen eigenlijk...
Moeten we ons wel plaatsen eerstquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Aankomend WK jou en hem in multi dus
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Moeten we ons wel plaatsen eerst.
Zei hij ook al. South Africa, we're gonna make itquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
We zitten wel echt in een kneuzenpoule, maar dat dachten we een aantal keer eerder ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zei hij ook al. South Africa, we're gonna make it.
Dat laatste is waar jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Is ie ook voor PAOK?. Als ie voor Aris of Olympiakos is, lach hem maar heel hard uit dan
.
-
Fuck dat naam veranderen, teveel werkquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat laatste is waar ja.
Is ie ook voor PAOK?. Als ie voor Aris of Olympiakos is, lach hem maar heel hard uit dan
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |