Mwah 20 wedstrijden zonder publiek. Lijkt me tijd om de voetbalcompetitie maar es op te heffen in Griekenland. Of een paar jaar op te schorten. Kan iedereen lekker gaan rellen bij het olieworstelen ofzo.quote:
Op z'n Willem 2's!!,quote:Op maandag 30 mei 2005 10:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aris degradeert maar gaat ook Europa in?
Alemannia Aachen speelde dit seizoen ook als 2. Bundesliga club UEFA-Cup.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aris degradeert maar gaat ook Europa in?
Dat bedoel je.. Sja, dit is nog de enige manier om het geweld een beetje in te dammen. Het werkt wel een beetje, maar nog niet genoeg. In Griekenland zijn het geen vakken met fanatieke supporters, maar halve stadions..Overigens is de sfeer zo ongekend goed (als ze niet rellen) dat je echt kippenvel krijgt. Ik ben naar een hoop "risicowedstrijden" geweest, maar de sfeer is echt niet in woorden uit te drukken.. Heerlijk. Echt ongekend!!quote:Op maandag 30 mei 2005 10:38 schreef DIJK het volgende:
[..]
Mwah 20 wedstrijden zonder publiek. Lijkt me tijd om de voetbalcompetitie maar es op te heffen in Griekenland. Of een paar jaar op te schorten. Kan iedereen lekker gaan rellen bij het olieworstelen ofzo.
Omdat bijna iedereen in die streek voor Olympiakos is.....quote:Op maandag 30 mei 2005 10:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Aigaleo, waarom trekken die zo enorm weinig toeschouwers? Ze doen het niet echt verkeerd in de competitie, toch zit er iedere keer 700 man ofzo....
Via de www.phantis.org en dan de search. Dan zijn er iig meestal wel plaatjes bij de nieuwslinkjes.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:42 schreef BobRooney het volgende:
Weet je toevallig een site met plaatjes/filmpjes van rellen in Griekenland?![]()
Maar wsl MET Ailton,quote:Op maandag 30 mei 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
Dit gaat voor volgend jaar een leuk topic worden Daggla!
Olympiakos wel zonder Giovanni.
Door deze pisvlek en z'n vele geld.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Rivaldo zal ook nog wel een jaartje blijven bij Olympiakos. Waarom werd die straf die ze 3 punten minder zou opleveren kwijtgescholden eigenlijk?
Jep, gewoon weer gekocht.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Anders hadden ze 62 punten gehad, 2 punten minder dan Panathinaikos dus.
Past prima bij die club dusquote:
Ik zal het zo up-to-date mogelijk houden.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk om via dit topic de Griekse competitie te gaan volgen.
Precies. Als hij tenminste in wil vallen in dat warme weertje daar.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
1x bij Werder 28 goals, voor de rest altijd rond de 15 goals.... Bij Olympiakos prikt hij er wel 20 in denk ik.
Gkekas idd. Met 19 goals.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Precies. Als hij tenminste in wil vallen in dat warme weertje daar.
En Daggla, Gkekas topscorer geworden of Salpiggidis nog een inhaalrace gedaan?
Sja, al 9 jaar op rij de 2de ronde niet halen en dan nog er over klagen. NIEMAND kan die pauperclub succesvol maken in Europa.quote:Boze coach stapt op na dubbel Olympiakos
1/6/2005 22:15
Een week nadat hij Olympiakos Piraeus naar de Griekse dubbel loodste, heeft coach Dusan Bajevic ontslag genomen.
Hij zegt het vertrouwen te missen ook al hielp hij Olympiakos aan het landskampioenschap en de beker. In Europa waren de resultaten teleurstellend, en dat zou hem flink kwalijk zijn genomen. De Griekse ploeg overleefde de groepsfase van de Champions League niet en vloog in de achtste finales uit het toernooi om de UEFA Cup.
De laatste dagen lieten supporters en sterspeler Rivaldo weten dat zij niet helemaal gelukkig waren met hun coach. 'We moeten beslissen of we een coach willen die Grieks denkt, of eentje die Europees succes wil', verklaarde Rivaldo.
'Het lijkt dat mijn werk met de ploeg niet belangrijk genoeg was', probeerde Bajevic zijn beslissing uit te leggen. 'Om het voor iedereen een stuk makkelijker te maken, heb ik het bestuur gevraagd om mijn contract te laten ontbinden.'
'Het belangrijkste voor het succes van een club is de solidariteit onder diens leden. En die zou er volgend seizoen niet zijn geweest, met mij nog aan het bewind. Het laatste wat ik wil is splijtzwam zijn.'
Bajevic keerde in juli 2004 terug bij Olympiakos, waar hij eerder van juli 1996 tot en met november 1999 had gewerkt.
Niet als trainer.. Heeft er een tijdje als scout gezeten maar is toen alsnog vertrokken. Wat er precies aan de hand was weet ik niet meer.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:53 schreef zjroentje het volgende:
Zit Gene Gerards eigenlijk nog bij OFI Kreta?
Nog steeds hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:13 schreef methodmich het volgende:
Was een tijdje een legende toch?
Even ter verduidelijking..quote:Είναι οριστικό. Ο Θόδωρος Ζαγοράκης επιστρέφει στη Τούμπα. Ο αρχηγός της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου συμφώνησε και συνεχίζει-τελειώνει την καριέρα του στην ομάδα που τον ανέδειξε ποδοσφαιρικά, στην ομάδα που γνώρισε τις πρώτες μεγάλες στιγμές της καριέρας του.
Ο ΠΑΟΚ είχε συμφωνήσει με τον Θοδωρή Ζαγοράκη εδώ και ένα μήνα περίπου. Οι δύο πλευρές ήξεραν πολύ καλά, ότι δεν έπρεπε να βγει καμία πληροφορία προς τα έξω. Πολύ απλά γιατί αυτό μπορούσε να κάνει κακό και στην μεταγραφή αλλά και στον ίδιο τον ποδοσφαιριστή. Όλα αυτά ανήκουν στο παρελθόν, από την στιγμή που ο εκπρόσωπος του ποδοσφαιριστή κλήθηκε στην Ιταλία για να λύσει το συμβόλαιο του παίκτη με την ιταλική Μπολόνια.
Η μεγάλη μεταγραφή του ΠΑΟΚ γίνεται πραγματικότητα. Για τα επόμενα δύο χρόνια ο Ζαγοράκης θα φοράει και πάλι τα ασπρόμαυρα και φυσιολογικά με αυτά θα κλείσει την καριέρα του. Πρόκειται για μία πολύ μεγάλη στιγμή στην ιστορία του Δικεφάλου του Βορρά που με τον Ζαγοράκη στην σύνθεσή του, με τον Ζαγοράκη μπροστάρη μπορεί να αλλάζει τα δεδομένα. Όχι μόνο αγωνιστικά, με τον ποδοσφαιριστή να αποδεικνύει ότι μπορεί να προσφέρει πολλά μέσα στο γήπεδο, αλλά και ψυχολογικά, όπου οι ΠΑΟΚτσήδες δεν θέλουν και πολύ για να σηκώσουν από μόνοι τους ψηλά την ομάδα, που κακά τα ψέματα έχει πολλά προβλήματα.
Η μεταγραφή οριστικοποιείται τις επόμενες ημέρες αφού ο αρχηγός της εθνικής ξεκινάει τις διακοπές του.
Sollied is dus ook een reden om te gaan..quote:Tore Andre Flo has confirmed that he would be keen on a move to Greek giants Olympiakos.
The former Chelsea hit-man is weighing up his options as he is currently out of contract at Serie A outfit Siena.
Flo has attracted interest from across Europe but admits the prospect of teaming up with fellow Norwegian Trond Sollied is an enticing proposition.
''I am in England right now,'' Flo told Protathlitis. ''I came with my family to London for a holiday.
''I have had talks with English, Scottish and Norwegian clubs.
''I have heard that Olympiakos are interested in me but I have had no official contact with the Greek club yet.
''I would love to play for Olympiakos under the instructions of a Norwegian coach.
''It would be perfect for me to play at a Champions League club - with a successful trainer like Trond Sollied.
''Olympiakos is a big club and they also have a world class player like Rivaldo.''
Meanwhile, former Borussia Dortmund stopper Andre Bergdolmo has confirmed that he has received an offer from Olympiakos.
''The whole adventure is tempting,'' Bergdolmo told VG.
''Olympiakos is a big club, directly qualified to the Champions League and have a Norwegian coach I know well.''
John Carew wordt ook genoemd..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar ik denk dat Olympiakos wel een betere spits gaat kopen, eerlijk gezegd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |