dit lijkt me een duidelijke stem tegen Europa, en als je tegen Europa bent hoef je ook niet voor een grondwet te stemmenquote:Op zondag 29 mei 2005 22:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Doe niet zo triest.
Punt je bij paaltje de euro heeft geen fuck met de grondwet te maken.
Een europese grondwet is niets anders dan een herformulering van regeltjes die we toch al hadden en die nu gaan gelden voor nog een zooitje landen.
Het argument dat jij geeft is de achterliggende gedachte van 90% van alle andere nee-stemmers. En daarom had dat hele referendum er nooit moeten komen, want dat nederlandse boeren klootjesvolk is veel te dom voor dit soort materie.
kommaarkommaarkomaar.
Tegen Europa... ja... laten we gaan verhuizen...quote:Op zondag 29 mei 2005 22:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
dit lijkt me een duidelijke stem tegen Europa, en als je tegen Europa bent hoef je ook niet voor een grondwet te stemmen
Rot op met je Youp van 't Hek immitatiequote:Op zondag 29 mei 2005 22:36 schreef Thomas B. het volgende:
kommaarkommaarkomaar.
Vertel mij nou eens.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
dit lijkt me een duidelijke stem tegen Europa, en als je tegen Europa bent hoef je ook niet voor een grondwet te stemmen
Ja precies, mijn terrasgenoten die me probeerden te overtuigen om 'ja' stemmen reageerden op mijn bezwaren ook steeds met een "dat zal allemaal heus niet gebeuren", "ik denk dat dat wel gaat meevallen". Dat is mij te eng. Het gaat wel om een grondwet.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:49 schreef DaveM het volgende:
De Grondwet heeft wel een paar pluspunten.
Maar veel voorstanders kijken er met een roze bril naar.
Ze denken dat de risico's en nadelen wel meevallen.
Maar met het aannemen van wetten moet je niet gokken vind ik!
oeeeew maar jij moet helemaal je kutsmoel houden als je niks boeiends te melden hebt.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:58 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Rot op met je Youp van 't Hek immitatie![]()
En zo praat J. P ook.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:59 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ja precies, mijn terrasgenoten die me probeerden te overtuigen om 'ja' stemmen reageerden op mijn bezwaren ook steeds met een "dat zal allemaal heus niet gebeuren", "ik denk dat dat wel gaat meevallen". Dat is mij te eng. Het gaat wel om een grondwet.
Eng... 90% van de grondwet bestaat al en is al in gebruik...quote:Op zondag 29 mei 2005 22:59 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ja precies, mijn terrasgenoten die me probeerden te overtuigen om 'ja' stemmen reageerden op mijn bezwaren ook steeds met een "dat zal allemaal heus niet gebeuren", "ik denk dat dat wel gaat meevallen". Dat is mij te eng. Het gaat wel om een grondwet.
Ja, dat zegt iedereen en dat zal best, maar ik vind dat de overheid daar voor een groot deel ook debet aan is. Was met fatsoenlijke voorlichting gekomen ipv een peperdure, overdreven drammerige en zo nu en dan zelfs angstvoedende campagne, dan had je dit gezeik niet gehad.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:55 schreef NightH4wk het volgende:
Heb weinig problmeen met de uitslag maar 99% van de argumenten is wel gelul aan beide kanten imo.
Jij meld wel wat boeiends?? Alles wat jij hebt gezegd is pas keertje of 100 hier gemeld. Lekker interessant ja.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:59 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
oeeeew maar jij moet helemaal je kutsmoel houden als je niks boeiends te melden hebt.
Nou dan toch hopenlijk wel een echte grondwet. Met de basale rechten en plichten voor burgers en instituties zoals een grondwet hoort te hebben. En niet een verkapte "meer bevoegdheden voor Europa" weggestopt in een samenraapseltje van de al bestaande verdragen.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:58 schreef golfer het volgende:
Afgang voor Chirac en alle andere campagne-voerders voor een ja-stem.
Verder betekent dit NON van de Fransen, ongeacht of Nederland Ja of Nee stemt, sowieso weer enige jaren uitstel van de Europese Grondwet, die er uiteindelijk toch onherroepelijk zal komen.
Ik heb die topics niet gevolgd, maar het is in ieder geval inhoudelijk.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:01 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Jij meld wel wat boeiends?? Alles wat jij hebt gezegd is pas keertje of 100 hier gemeld. Lekker interessant ja.En als klap op de vuurpijl flikker je er maar even een immitatie bij.
Helemaal waar, maar dat maakt die grondwet niet beter of slechter. Je moet stemmen voor of tegen een grondwet. Niet tegen het propagandabeleid dat daar helaas bij kwam kijken.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:01 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ja, dat zegt iedereen en dat zal best, maar ik vind dat de overheid daar voor een groot deel ook debet aan is. Was met fatsoenlijke voorlichting gekomen ipv een peperdure, overdreven drammerige en zo nu en dan zelfs angstvoedende campagne, dan had je dit gezeik niet gehad.
Gelukkig krijgen ze over een paar jaar de kans om het allemaal wat handiger aan te pakken
Hahaha helemaal geirriteerd he? Wind je toch niet zo op ventje het is maar internetquote:Op zondag 29 mei 2005 23:03 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik heb die topics niet gevolgd, maar het is in ieder geval inhoudelijk.
Wtf interesseert jou die immitatie nou? Wat ontzettend triest dat je daar op gaat letten zeg... had het zelf nieteens door. Kutgozer
Nou hou je bek dan! Wat doe je hier nog?quote:Op zondag 29 mei 2005 23:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Hahaha helemaal geirriteerd he? Wind je toch niet zo op ventje het is maar internet![]()
Je zou de grondwet kunnen gaan lezen... elke interpretatie van een deskundige is immers subjectief, en dat wil je niet...quote:Op zondag 29 mei 2005 23:04 schreef Copycat het volgende:
Ik heb er NU nog geen vertrouwen in. En door een gebrek aan duidelijke, objectieve informatie vertrouw ik dit keer liever op mijn gutfeeling en stem ik -een inmiddels overbodig- Nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |