abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27482578
quote:
Op maandag 30 mei 2005 14:09 schreef Stereotomy het volgende:

Had je maar beter je best moeten doen op school.
quote:
Op maandag 30 mei 2005 14:26 schreef Stereotomy het volgende:

Lul maar lekker uit je nek.
Kan je dit soort flames aub uit je posts laten? Als iemand ongelijk heeft overtuig hem dan dmv argumenten. Niet met denigrerende opmerken. Dank u.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_27482586
quote:
Op maandag 30 mei 2005 12:34 schreef speedfreak1 het volgende:
Waarom snappen voorstemmers dat nou massaal ook al niet? Je pleegt generalisaties die niet bestaan.
Ik reageerde even op Elgigante's post, het was de bedoeling dat het knullig was (want dat was Elgigante's opmerking ook ).
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_27482653
quote:
Op maandag 30 mei 2005 14:50 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

LEES dan eens. In Europa zijn de landen zo godsgans klein dat als je van A naar B wil, je door 6 verschillende landen moet crossen. Met zeevervoer over internationale wateren heb je dat niet. Waarom denk je dat de Nederlandse economie zo afhankelijk is van Duitsland, ons buurland? Vanwege de GEOGRAFISCHE ligging.
Als we dan toch zo afhankelijk zijn van 1 land dat ook nog eens naast ons ligt dan zie ik de relevantie niet echt, je hebt het eerst over 6 landen waar je doorheen moet crossen om af te sluiten met we zijn zo afhankelijk van onze buurman.

Dat kan je ook in Azie doortrekken. Japan en China liggen naast elkaar per boot maar als ze van Japan verder naar Mongolie moeten dan zullen ze ook te maken hebben met verschillende grenzen en douane's etc. Overigens is Nederland niet zo afhankelijk van Duitsland alleen maar omdat het er naast ligt maar ook voor een (groot) deel omdat Nederland zowel een grote luchthaven kent als een grote haven.

Maar goed, het gaat over het Franse nee dus laten we daar maar bij blijven.

Balkenende met z'n 'nu moeten we vooral ja stemmen' is wel erg zielig, wat heeft de uitslag in Frankrijk te maken met de grondwet an sich ? Dhr. Balkenende maakt zich schuldig aan iets wat hij de nee-stemmers zo heeft verweten, argumenten erbij halen die niet van toepassing zijn.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_27482994
quote:
Op maandag 30 mei 2005 14:58 schreef m021 het volgende:

[..]

Ik reageerde even op Elgigante's post, het was de bedoeling dat het knullig was (want dat was Elgigante's opmerking ook ).
Lees de diepere gedachte er nog eens op na, dan zet je jezelf niet zo voor joker...

Maar ik wil het best even toelichten als je dat wilt hoor.
Yeah baby Yeah!
pi_27483016
Ik vind het wel grappig, ieder argument die door Balkenende voor een JA de ether wordt ingestuurd, blijkt het tegenovergestelde te bereiken. Blijf vooral doorgaan Balkie dan wordt het zeker een NEE.
pi_27483106
In dit topic gaat het al een tijdje niet meer over Frankrijk, maar over een algemeen "nee".

Daarover loopt al een topic, en om te voorkomen dat we dezelfde discussies tegelijk gaan voeren, graag verder in [EU] Waarom NEE? deel 2

Mocht iemand desondanks een onderwep willen bespreken dat wél over het "nee" van Frankrijk gaat dan staat het een ieder vrij er een nieuw topic voor te openen.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')