het punt is dat ik een spaarprobleem heb. ik probeer op nibud.nl al iets over te vinden maar tevergeefs. het probleem is dat ik als ik mn spaarrekening zie dat ik altijd vind dat er te weinig geld op staat. ik moet dus op een houtje bijten omdat ik al het geld uitgeef aan mn spaarrekening. ik zit nu weer krap, maar geld van mn spaarrekening opnemen kan ik niet want dan voel ik me slecht en moet ik van mezelf nog meer sparen en lijden om mn spaarrekening aan te vullen. zik voel me nog steeds slecht omdat ik geld van mn spaarrekening heb gebruikt om wat leuks te kopen een jaar terug en nu nog heb ik de gevolgen omdat ik steeds het gevoel heb dat er geld ontbreekt..
maargoed aan de andere kant, je moet wel wat op je spaarrekening hebben en zo raar reken ik niet, want ik moet mn auto afschrijven en ik moet sparen om een huis te kopen (omdat ik nu geen huis heb en de huizen prijzen stijgen hard, dus moet ik extra hard sparen!!! ) ik kan kortom niks leuks doen, zelfs op vakantie bespaar ik op vanalles. in indonesië laat ik een taxi van 10.000 lopen, omdat ik weet dat het goedkoper kan en slaap ik in een karige vieze kamer van 3 euro ipv een mooie van 5 euro, maar ik ben bang als ik niet wat achter de hand heb dat ik in de problemen kom als ik werklooswordt, of als er oorlog komt oid!!!
(__/)
(='.'=)
(")_(")