of thuis blijven.quote:op zondag 29 mei 2005 22:27 schreef copycat het volgende:
niet naar indonesië, maar naar texel gaan!
nog beter!quote:
texel is veel duurder dan indonesie. en verder is het belangrijk voor mijn ontwikkeling om andere landen te zien, ik moet hier een uitzondering voor maken qua geld, al probeer ik wel zo zuinig mogelijk te doen en voel ik me ook schuldig naderhand als de bedragen worden afgeschreven . aan de andere kant is het niet veel duurder dan hierblijven omdat het leven daar nu eenmaal veel goedkoper is.quote:op zondag 29 mei 2005 22:27 schreef copycat het volgende:
niet naar indonesië, maar naar texel gaan!
het is dan ook veel verder weg.quote:op zondag 29 mei 2005 22:31 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
[..]
texel is veel duurder dan indonesie.
twee keer klikken en voila...quote:op zondag 29 mei 2005 22:17 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
ik probeer op nibud.nl al iets over te vinden maar tevergeefs.
dan nog moet je een bruiloft betalenquote:op zondag 29 mei 2005 23:22 schreef copycat het volgende:
dat kan ie inderdaad al helemaal nooit betalen... of was je van plan op vakantie een bruidje te scoren?
en de koffie en thee van je werk meenemen!quote:op zondag 29 mei 2005 23:27 schreef copycat het volgende:
bruiloft? overbodige luxe die niet in het budget past.
te voet naar het gemeentehuis op een dag dat het gratis is.
en uiteraard wél huwelijkscadeaus vragen aan vrienden en familie die een kopje koffie, thee of water kunnen krijgen, met een kaakje ernaast.
een paar kamelen, een schaap en een zandschepje?quote:op zondag 29 mei 2005 23:31 schreef bankrupcy het volgende:
[..]
misschien hoopt hij op een bruidsschat?
oplossing: niet meer kijken naar je spaarrekeningquote:op zondag 29 mei 2005 22:17 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
het probleem is dat ik als ik mn spaarrekening zie dat ik altijd vind dat er te weinig geld op staat
best stom bhfh. als er oorlog uitbreekt is je geld binnen no-time niks meer waard. je kan er beter goud van kopen oid. heeft tenminste een stabiele prijs!quote:op zondag 29 mei 2005 23:45 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
dat wel , maar niet veel hoor! niet genoeg nog om in geval van oorlog en calamiteiten te overleven!!!! maar verder wat heb je aan geld, je kan beter gelukkig zijn..
truequote:op zondag 29 mei 2005 23:47 schreef boskov het volgende:
[..]
best stom bhfh. als er oorlog uitbreekt is je geld binnen no-time niks meer waard. je kan er beter goud van kopen oid. heeft tenminste een stabiele prijs!![]()
jaquote:op zondag 29 mei 2005 23:43 schreef copycat het volgende:
jij hebt er tenminste nog geld op staan, bhfh!
idd, zelfs aldi-bruinebonen zijn dan waardevaster.quote:op zondag 29 mei 2005 23:47 schreef boskov het volgende:
[..]
best stom bhfh. als er oorlog uitbreekt is je geld binnen no-time niks meer waard. je kan er beter goud van kopen oid. heeft tenminste een stabiele prijs!![]()
en dat zegt watquote:op zondag 29 mei 2005 23:51 schreef mouseover het volgende:
[..]
idd, zelfs aldi-bruinebonen zijn dan waardevaster.
ja, dan moet je minder overboeken he.quote:op zondag 29 mei 2005 23:52 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
dat doe ik ook, maar ik boek zoveel op mn spaarrekening , dat moet ik van mezelf, zodat ik bijna niks meer overheb en op een houtje moet bijten!!
gebruik dat nibudspul wat al eerder gepost is. als je fatsoenlijk budgetteert dan neem je daarin de post "sparen" op en dan zie je gelijk wat er overblijft wat je wel uit mag geven.quote:op zondag 29 mei 2005 23:52 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
dat doe ik ook, maar ik boek zoveel op mn spaarrekening , dat moet ik van mezelf, zodat ik bijna niks meer overheb en op een houtje moet bijten!!
ik denk dat je met geld alleen zowizo niet kan overleven danquote:op zondag 29 mei 2005 23:45 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
dat wel , maar niet veel hoor! niet genoeg nog om in geval van oorlog en calamiteiten te overleven!!!! maar verder wat heb je aan geld, je kan beter gelukkig zijn..
hmm, dan kan bhfh wel gelijk mooie reizen naar verre landen maken.. gratisquote:op zondag 29 mei 2005 23:57 schreef jitse het volgende:
[..]
ik denk dat je met geld alleen zowizo niet kan overleven dan
ik zou gaan stelen, smokkelen, van die dinge..
quote:op zondag 29 mei 2005 23:58 schreef the_ed het volgende:
ohja, jij schrijft auto's binnen drie jaar geheel af. dat is waar.
volgens mij mocht hij dat niet vertellen.quote:op zondag 29 mei 2005 23:59 schreef wolkje het volgende:
wat doe je in godsnaam voor werk eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |