Hmm...quote:Op maandag 30 mei 2005 14:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik neig sowieso naar een nieuwe helm, wat is dat geld nou in verhouding tot het risico dat je loopt...en deze is toch ook te klein
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:25 schreef Makster het volgende:
Owja, laatste wat ik als was over de helm van OPM. Ik zeg nieuwe kopen, klap wordt maar 1 keer geabsorbeerd en niet 4 keer. Tis wel je kop die erin zit, al kan er bij OPM weinig meer verziekt worden natuurlijk
ik zit vandaag niet achter mijn buro maar in een aparte ruimte, om zo beter en effectiever te kunnen werkenquote:Op maandag 30 mei 2005 14:25 schreef Makster het volgende:
Ze zijn aan het posten, echt NIET normaal man![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:27 schreef Youssef het volgende:Jij ook altijd met je debiele opmerkingen
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[/i]is het te merken dat ik apart zit
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wtf??
Oops?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wtf??
Dan zou ik niet eens twijffelen als ik jou was en gewoon een goed passende nieuwe halenquote:Op maandag 30 mei 2005 14:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik neig sowieso naar een nieuwe helm, wat is dat geld nou in verhouding tot het risico dat je loopt...en deze is toch ook te klein
weegt niet op tegen 30% kortingquote:Op maandag 30 mei 2005 14:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
vergeet Termaat niet te bezoeken veel keuze voor een kleine beurs
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:25 schreef Makster het volgende:
Ze zijn aan het posten, echt NIET normaal man![]()
Ga allemaal is werken ofzo![]()
Owja, laatste wat ik als was over de helm van OPM. Ik zeg nieuwe kopen, klap wordt maar 1 keer geabsorbeerd en niet 4 keer. Tis wel je kop die erin zit, al kan er bij OPM weinig meer verziekt worden natuurlijk
Ff serieus, ik zou duidelijk een nieuwe halen, kost wel weer wat geld maar dit is echt wel belangrijk!!
ik hoop een beetje op een aldi kleding topic![]()
ik ga thuis ff goed doorlezen...heb iig casco plus...quote:Op maandag 30 mei 2005 14:39 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Volgens mij is het bij beperkt casco of volledig casco.
Zo als ik het nu allemaal lees!
Riet had vorig jaar ook een leuke claim voor zijn laarzen, jas en broek.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
geen unive, maar collectieve verzekering = hoge korting+ 6 jaar schadevrij = 50% drempel...zal ik nu wel iets in dalen als ik mijn pak en helm ga claimen...
kijken en vergelijken kost nietsquote:Op maandag 30 mei 2005 14:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
weegt niet op tegen 30% kortingmaar toch bedankt voor de tip
![]()
iddquote:Op maandag 30 mei 2005 14:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kijken en vergelijken kost niets![]()
Maar wel een leuk gebaar als je een leuke voorbijgangster uitnodigt voor op de brommer.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dus uiteindelijk maakt die opzittende niks uit als ik deze week iets ga claimen...
wel zo aardig iddquote:Op maandag 30 mei 2005 14:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar wel een leuk gebaar als je een leuke voorbijgangster uitnodigt voor op de brommer.![]()
ik heb er een nieuwe Suomy alternativo gunwind Glasfiber helm vandaan voor 125¤quote:
missch is een systeemding een optie nuquote:Op maandag 30 mei 2005 14:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb er een nieuwe Suomy alternativo gunwind Glasfiber helm vandaan voor 125¤
alleen jammer dat ie grijs was![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
missch is een systeemding een optie nu![]()
ik zou het je echt niet aanradenquote:Op maandag 30 mei 2005 14:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
missch is een systeemding een optie nu![]()
Ik heb 2 sloten, 1tje ongebruikt en de ander alleen momenteel niet in gebruik omdat mijn motor bij de dealer staat.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:54 schreef Crashcat het volgende:
Dringend!!
Hai, heeft iemand voor een avond een slot over in omgeving Rotterdam?
Ik heb gisteren een motor bij mijn oom in tilburg opgehaald, maar we konden het slot
niet meer vinden.
Morgen brengt hij een kettingslot weer mee, maar nog een avond zonder slot trek ik niet.
Er zit nog geen eens een stuurslot op.
Vliegt die zooi via de kieren naar binnen?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zou het je echt niet aanradenheb er erg veel spijt van wat een kutding
![]()
![]()
alles vliegt zomaar naar binnenenne die dingen zijn ook veel duurder
![]()
Helaas zit ik in nijmegen - schiet dus ook niet opquote:Op maandag 30 mei 2005 14:54 schreef Crashcat het volgende:
Dringend!!
Ik heb gisteren een motor bij mijn oom in tilburg opgehaald, maar we konden het slot
niet meer vinden.
Morgen brengt hij een kettingslot weer mee, maar nog een avond zonder slot trek ik niet.
Ik woon in Hoogvliet.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:54 schreef Crashcat het volgende:
Dringend!!
niet meer vinden.
ding heeft overal openingenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Vliegt die zooi via de kieren naar binnen?Of gewoon onder je helm door?
Wat wasser nou gister met Raus op die parkeerplek trouwens? Stond daar maar te wachten tot jullie kwamen
![]()
Tis een goedgekeurde slot en de meeste motorzaken zijn gesloten op maandag.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:01 schreef Patrick281 het volgende:
Systeem weigert hier regelmatig.....
Maar bij een gestolen motor is het wel handig als je bonnen kan overleggen dat het een ART gekeurd slot was in verband met de dekking. Dus dat slot van die oom, zijn daar bonnen van en is het een goedgekeurd slot.Anders moet je er alsnog 1 kopen namelijk.
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
en eindelijk na veel gepruts is het uiteindelijk dan toch geluk,
volgens Raus die achter mij reed was het zeker een halve meterdus nog even verder oefenen op de stuntelmeet
![]()
![]()
Gezellig bij de benedenburen danquote:Op maandag 30 mei 2005 16:16 schreef Crashcat het volgende:
Tis een goedgekeurde slot en de meeste motorzaken zijn gesloten op maandag.
Maar het is een beetje een gare motor, maar toch, het IS een motor.
En wat betreft de motor in de woonkamer zetten; Ik denk niet dat ik hem kan doorgassen tot aan de vierde verdieping via het trappenhuis![]()
Whoohooow, Mercy vertelt ook eens een keer iets over de meetquote:Op maandag 30 mei 2005 16:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
oh voordat ik het vergeet te vertellen
Was dat waar ik nogal lang wegbleef? Wat ging er mis dan, je nootjes of iets andersquote:we hebben zaterdag hier en daar stoppies geoefend ( sommige dan)
en bij Avelingen ( parkeerplaats bij klaverblad) had ik ook nog een poging gewaagd die niet goed ging![]()
Zal voor hem wel als 20 meter hebben gevoeldquote:
Ik stond toen half voor een terras, iedereen zat naar m'n oortjes te kijken en ik maar wachten op julliequote:Op maandag 30 mei 2005 16:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ding heeft overal openingenen het is iedere rit wel raak
of pluisjes of vliegen of zand er zit altijd wel iets in mijn ogen
met andere helm nooit las van gehad
![]()
Raus had vuil in haar lens gekregen en dat deed verschrikkelijk zeeren omdat het waaide hebben BWT en ik eventjes gefungeerd als windscherm
![]()
![]()
Voor iedereen denk ik wel in het begin, ik moet nog beginnen dus zal geen uitzondering zijn.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:32 schreef hicham het volgende:
Zal voor hem wel als 20 meter hebben gevoeld
Over 6 dagen mag je helemaal losquote:Op maandag 30 mei 2005 16:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voor iedereen denk ik wel in het begin, ik moet nog beginnen dus zal geen uitzondering zijn.![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:34 schreef hicham het volgende:
Hij speelde in dat dorpje ook steeds zo leuk met z'n gas
Sommigen maken hun ss even tijdelijk naked.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat jullie werkelijk stoppies oefenen met jullie motorbegin ik dus niet aan
als ik een goedkoop ragding (sm ofzo
) heb dan wel jah
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sommigen maken hun ss even tijdelijk naked.![]()
Hoezo niet dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 16:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat jullie werkelijk stoppies oefenen met jullie motorbegin ik dus niet aan
als ik een goedkoop ragding (sm ofzo
) heb dan wel jah
quote:
BWT moet, die gaat ons onderwijzenquote:En wie nog meer?Bwt? Die doet het volgens mij rustiger aan en heeft ook andere nuttig dingen te doen
RB
![]()
Oh nee, die heeft al echt gereden...
![]()
quote:
quote:en er was geen probleem![]()
Ben je al vertrokken? Motor/auto/fiets/op de rug van Nick?quote:Op maandag 30 mei 2005 17:08 schreef Patrick281 het volgende:webcam van ons drukke industrieterrein. Volg de uitloop, en ik kom vanzelf langs.
http://www.vijfsluizen.com/trafficam/
quote:Op maandag 30 mei 2005 17:32 schreef Youssef het volgende:
Hopen dat die andere een hekel aan je hebben bwt
Een groene KLX natuurlijk.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:32 schreef Youssef het volgende:
Pepijjn, volgende keer wat toelichting als je vertrekt.![]()
Ik mis weer iets geloof ikquote:Op maandag 30 mei 2005 16:53 schreef Youssef het volgende:
Ok dus wie komen?Makster
![]()
Pepijn
![]()
Martie
![]()
Raus
Hicham
Youssef
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OPM
En wie nog meer?Bwt? Die doet het volgens mij rustiger aan en heeft ook andere nuttig dingen te doen
RB
![]()
Oh nee, die heeft al echt gereden...
![]()
ehh, wat heb ik gemist?????quote:Op maandag 30 mei 2005 17:32 schreef Youssef het volgende:
Hopen dat die andere een hekel aan je hebben bwt
Godver,wat haat ik datquote:Daarbij heeft de bus voorrang. Iedere keer als er dus een bus langs komt, gaan alle andere lichten op
rood, wat de doorstroming voor de rest van het verkeer belemmert.
5 juni, stuntelmeet. Verzamelen bij Pepijns huis en dan een (korte) route rijden richting maasvlaktequote:Op maandag 30 mei 2005 17:48 schreef hollander172 het volgende:
f
[..]
Ik mis weer iets geloof ikis dit de stuntel en ragmeet?
Geen zin om terug te lezen.![]()
Hij hoopt gewoon dat niemand het erg vindt dat jij zaterdag met de Fok!MC meegaatquote:
Sorryquote:[ Bericht 2% gewijzigd door bwt op 30-05-2005 17:52 (ik vat em al) ]
Jammerquote:Op maandag 30 mei 2005 17:52 schreef hicham het volgende:
5 juni, stuntelmeet. Verzamelen bij Pepijns huis en dan een (korte) route rijden richting maasvlakte
morgen meer daarover........quote:
Komop zeg hej, je motor is niet van goud en al helemaal niet van hout.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jammerzonder nieuwe olie en filter ga ik niet stuntelen.
Je moet de koppeling toch al zo verkrachten voor een bescheiden wheelie.![]()
onderuit gaan beheers ik nu welquote:
*kuch* 15-20 kilometer.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:55 schreef Youssef het volgende:
Hoe lang is die route die je gaat rijden eigenlijk Pepijn?![]()
Ik ben het best eens met bepaalde voorzieningen en positieve discriminatie in het verkeer, maar hier hebben ze echt een hele grove inschattingsfout gemaakt. In augustus waren er overigens gigantische wegwerkzaamheden daar, we dachten dat eindelijk alles opgelost zou worden. We zien er geen ruk van terug van wat ze eigenlijk gedaan hebben.quote:Leuke situatie daar bij je werk.. ik zal maar niet over dievoorrangsbussen
beginnen, heeft hicham al gedaan
Nee weet ik maar een beetje verstand van de achterliggende techniek heb ik ook nog wel.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Komop zeg hej, je motor is niet van goud en al helemaal niet van hout.![]()
Tis dat mijn koppeling nu gefixed wordt, vandaar dat er eindelijk nieuwe olie in gaat
ik ga alleen maar filmen ofzoquote:Op maandag 30 mei 2005 18:12 schreef hollander172 het volgende:
Nee weet ik maar een beetje verstand van de achterliggende techniek heb ik ook nog wel.![]()
wheelie bij een 400'tje is lastig en alle olie loopt naar achteren waardoor de boel minder goed gesmeerd wordt. Stoppies zijn geen probleem, wat gaan jullie allemaal oefenen eigenlijk?![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 18:05 schreef hollander172 het volgende:
Jammerzonder nieuwe olie en filter ga ik niet stuntelen.
Je moet de koppeling toch al zo verkrachten voor een bescheiden wheelie.![]()
quote:
een echte liefhebberquote:Op maandag 30 mei 2005 18:16 schreef Youssef het volgende:
Ach we zien wel... en die motor verkoop ik gewoon voor ie geheel uit elkaar valt
Of ik rij hem helemaal op, na 2 jaar gaat die 25kW er toch af en dat wordt nog een hele belevenisNa een tijdje zal het wel een naked worden ofzo
Hicham is echt een qlotzak.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik ga alleen maar filmen ofzo
Filtertje heb ik al maar de olie nog niet.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat kan je toch even zelf doen, nog geen half uurtje werk.
![]()
Je hoeft niet eens langs een motorzaak voor een oliefiltertje.
Dat komt vanaf nu wel. Stalen remleidingen etc. zitten eraan te komen en goed onderhoud ookquote:
ik heb nog een dig vid camquote:Op maandag 30 mei 2005 18:18 schreef Youssef het volgende:
Hicham is echt een qlotzak.Beetje zijn camera kapot maken terwijl er geen enkele digicam meegaat. Wat neem jij mee
Die blauwe plaatjes schieter of wat interessanters
![]()
Raus Mercy en Raus Mercy hebben nog een camera.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:18 schreef Youssef het volgende:
Hicham is echt een qlotzak.Beetje zijn camera kapot maken terwijl er geen enkele digicam meegaat. Wat neem jij mee
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Whoohooow, Mercy vertelt ook eens een keer iets over de meet![]()
![]()
[..]
Was dat waar ik nogal lang wegbleef? Wat ging er mis dan, je nootjes of iets anders
[..]
Zal voor hem wel als 20 meter hebben gevoeld
Dat gestuntel is zwaar overtrokken volgens mij, maar Makster begon er ooit overquote:Op maandag 30 mei 2005 18:09 schreef Youssef het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat de bedoeling is van de stuntelmeetVolgens mij wordt de maasvlakte de hoofdplek en geen hond die een normale wheelie kan trekken
I hmpf youquote:Op maandag 30 mei 2005 18:18 schreef Youssef het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 18:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jaah ik kan het wel als ik er moeite voor doe
![]()
Was in Den Boschbij het laatste verkeerslicht wat we nog tegenkwamen en ik dacht nu eens een keer op de goede manier
zoals ik bwt hoorde vertellen en dat werkte ging voor mijn gevoel echt wel stijl voorover
Raus zei dat het ongeveer een halve meter was
![]()
bij Avelingen ging het mis omdat er grindt lag en ik het ook helemaal niet goed deed![]()
Anders kon je hem nog altijd de portiek inrijdenquote:Op maandag 30 mei 2005 19:02 schreef Crashcat het volgende:
Ik heb gelukkig al een slot gevonden.
Een slot wat bij deze motor past.
[afbeelding]
En te bedenken dat ik hierop mett een Haga helm rijd![]()
Dat heb ik al geprobeerd. Er zit een trap ervoorquote:Op maandag 30 mei 2005 19:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Anders kon je hem nog altijd de portiek inrijden
hehe, ja eh, ik heb bijna geen rooie cent meer maar wil wel graag geld overhouden om nog een helm te kopen, en handschoenen en laarzenquote:Op maandag 30 mei 2005 19:09 schreef Youssef het volgende:
Fulcrum, wat doe je nou?
Er zijn hier toch misschien een aantal geïnteresseerden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |