Maar wel een leuk gebaar als je een leuke voorbijgangster uitnodigt voor op de brommer.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dus uiteindelijk maakt die opzittende niks uit als ik deze week iets ga claimen...
wel zo aardig iddquote:Op maandag 30 mei 2005 14:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar wel een leuk gebaar als je een leuke voorbijgangster uitnodigt voor op de brommer.![]()
ik heb er een nieuwe Suomy alternativo gunwind Glasfiber helm vandaan voor 125¤quote:
missch is een systeemding een optie nuquote:Op maandag 30 mei 2005 14:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb er een nieuwe Suomy alternativo gunwind Glasfiber helm vandaan voor 125¤
alleen jammer dat ie grijs was![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
missch is een systeemding een optie nu![]()
ik zou het je echt niet aanradenquote:Op maandag 30 mei 2005 14:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
missch is een systeemding een optie nu![]()
Ik heb 2 sloten, 1tje ongebruikt en de ander alleen momenteel niet in gebruik omdat mijn motor bij de dealer staat.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:54 schreef Crashcat het volgende:
Dringend!!
Hai, heeft iemand voor een avond een slot over in omgeving Rotterdam?
Ik heb gisteren een motor bij mijn oom in tilburg opgehaald, maar we konden het slot
niet meer vinden.
Morgen brengt hij een kettingslot weer mee, maar nog een avond zonder slot trek ik niet.
Er zit nog geen eens een stuurslot op.
Vliegt die zooi via de kieren naar binnen?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zou het je echt niet aanradenheb er erg veel spijt van wat een kutding
![]()
![]()
alles vliegt zomaar naar binnenenne die dingen zijn ook veel duurder
![]()
Helaas zit ik in nijmegen - schiet dus ook niet opquote:Op maandag 30 mei 2005 14:54 schreef Crashcat het volgende:
Dringend!!
Ik heb gisteren een motor bij mijn oom in tilburg opgehaald, maar we konden het slot
niet meer vinden.
Morgen brengt hij een kettingslot weer mee, maar nog een avond zonder slot trek ik niet.
Ik woon in Hoogvliet.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:54 schreef Crashcat het volgende:
Dringend!!
niet meer vinden.
ding heeft overal openingenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Vliegt die zooi via de kieren naar binnen?Of gewoon onder je helm door?
Wat wasser nou gister met Raus op die parkeerplek trouwens? Stond daar maar te wachten tot jullie kwamen
![]()
Tis een goedgekeurde slot en de meeste motorzaken zijn gesloten op maandag.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:01 schreef Patrick281 het volgende:
Systeem weigert hier regelmatig.....
Maar bij een gestolen motor is het wel handig als je bonnen kan overleggen dat het een ART gekeurd slot was in verband met de dekking. Dus dat slot van die oom, zijn daar bonnen van en is het een goedgekeurd slot.Anders moet je er alsnog 1 kopen namelijk.
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
en eindelijk na veel gepruts is het uiteindelijk dan toch geluk,
volgens Raus die achter mij reed was het zeker een halve meterdus nog even verder oefenen op de stuntelmeet
![]()
![]()
Gezellig bij de benedenburen danquote:Op maandag 30 mei 2005 16:16 schreef Crashcat het volgende:
Tis een goedgekeurde slot en de meeste motorzaken zijn gesloten op maandag.
Maar het is een beetje een gare motor, maar toch, het IS een motor.
En wat betreft de motor in de woonkamer zetten; Ik denk niet dat ik hem kan doorgassen tot aan de vierde verdieping via het trappenhuis![]()
Whoohooow, Mercy vertelt ook eens een keer iets over de meetquote:Op maandag 30 mei 2005 16:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
oh voordat ik het vergeet te vertellen
Was dat waar ik nogal lang wegbleef? Wat ging er mis dan, je nootjes of iets andersquote:we hebben zaterdag hier en daar stoppies geoefend ( sommige dan)
en bij Avelingen ( parkeerplaats bij klaverblad) had ik ook nog een poging gewaagd die niet goed ging![]()
Zal voor hem wel als 20 meter hebben gevoeldquote:
Ik stond toen half voor een terras, iedereen zat naar m'n oortjes te kijken en ik maar wachten op julliequote:Op maandag 30 mei 2005 16:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ding heeft overal openingenen het is iedere rit wel raak
of pluisjes of vliegen of zand er zit altijd wel iets in mijn ogen
met andere helm nooit las van gehad
![]()
Raus had vuil in haar lens gekregen en dat deed verschrikkelijk zeeren omdat het waaide hebben BWT en ik eventjes gefungeerd als windscherm
![]()
![]()
Voor iedereen denk ik wel in het begin, ik moet nog beginnen dus zal geen uitzondering zijn.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:32 schreef hicham het volgende:
Zal voor hem wel als 20 meter hebben gevoeld
Over 6 dagen mag je helemaal losquote:Op maandag 30 mei 2005 16:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voor iedereen denk ik wel in het begin, ik moet nog beginnen dus zal geen uitzondering zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |