Of het zit in je ogenquote:Op zondag 29 mei 2005 20:40 schreef -CRASH- het volgende:
Het zit op je ogen
Ja kan ik ook, erg makkelijk. Ben benieuwd of het iets speciaals isquote:Op zondag 29 mei 2005 21:38 schreef blackbird1986 het volgende:
Ik heb me ook eigenlijk altijd afgevraagd wat ze waren, ze lijken namelijk in een willekeurig patroon te bewegen (lees: "rondspringen", zonder elkaar te raken) dus ik denk dat het onwaarschijnlijk is dat het stofdeeltjes zijn. Wat het wel zijn? Ik zou het ook wel willen weten. Ze zien is overigens vrij eenvoudig aan te leren, dat wil zeggen het lukt mij tegenwoordig altijd tegen een blauwe lucht als achtergrond. Maar goed ik ben ook benieuwd, vandaar deze post
.
Je bedoelt ORBSquote:Op zondag 29 mei 2005 22:17 schreef sweetgirly het volgende:
Er is hier eerder een soort topic over geweest, goeie vond ik overigens ook.
Kwamen wel wat verhalen naar voren. Alleen geen idee meer hoe die heette en of waar dat te terug te zoeken. Iets met energiebollen ofzo, zou dat kunnen.
Ja, dat ookquote:
Gewoon Orbs andere dingen ken ik niet. Of je moet UFO,s bedoelen ?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:31 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, dat ook![]()
Maar er was eerder een soortgelijk topic dus erover, als ik het me goed herinner, over mensen die ook spikkels etc zagen. Werd nog een leuke, interessante discussie volgens mij ook over brillen en lenzen ofzo. Heb via google al even gezocht, maar kon niks vinden, weet ook niet meer wat de topictitel was, maar dacht dus iets met energiebollen, spikkels ofzo voor je ogen. Heb alle termen beetje gehad. Diegene, ging ik vanuit, wist namelijk ook niet helemaal wat het was.
Nou, ik weet het dus ook niet wat het was, maar geen ufo's, daar waren ze te klein, veels te veelquote:Op maandag 30 mei 2005 22:33 schreef Sander170 het volgende:
Gewoon Orbs andere dingen ken ik niet. Of je moet UFO,s bedoelen ?
Is zeker een tekst van het internet af ?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:34 schreef sweetgirly het volgende:
Toen ik ze zag, was ik jong en nog onbezonnen, niet dronken (alcohol
, was nog een nitwit) en samen met een vriendinnetje rustig ontspannen naar de blauwe lucht aan het kijken, en zagen ze beiden vliegen
, die bolletjes dus. Maargoed
.
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:37 schreef Sander170 het volgende:
Is zeker een tekst van het internet af ?
Heey je hebt gelijk. Heb ze vanmiddag weer gezien toen ik naar de lucht staarde terwijl het best donker weer was. Het kostte me wel wat meer inspanning dan gisteren en ik kon niet zo lang achter elkaar blijven kijken omdat ik dan last kreeg van mijn ogen. Het waren er deze keer stuk minder en ze waren ook wat donkerder van kleur, beetje glinsterend zilverachtig.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:38 schreef -CRASH- het volgende:
Je kunt "het" eigenlijk altijd zien. Er is geen weersbeinvloeding voor nodig.
Gewoon in het niks staren help ook.
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:41 schreef Sander170 het volgende:
Toen ik ze zag...
Of ging dat over jezelf ???![]()
Sorryquote:Op maandag 30 mei 2005 23:11 schreef sweetgirly het volgende:
[..]![]()
Ik dacht al, typ ik een keer kort en samenvattend, krijg ik dat weer
quote:
Thanxquote:Op maandag 30 mei 2005 23:19 schreef sweetgirly het volgende:
[..]![]()
Leuke site!
Vooral die van de orbs. Die alienfoto's vind ik overigens wel een beetje maf, die ene aan de rechterkant lijkt net op zo'n alienballonnetje.
Klopt. Dit topic bedoel je: Energie zien?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:17 schreef sweetgirly het volgende:
Er is hier eerder een soort topic over geweest, goeie vond ik overigens ook.
Kwamen wel wat verhalen naar voren. Alleen geen idee meer hoe die heette en of waar dat te terug te zoeken. Iets met energiebollen ofzo, zou dat kunnen.
Deze theorie klinkt voor mij best geloofwaardig. Ik ben van mening dat het er echt is, dus niet iets wat op of in je ogen zit.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:30 schreef YourGuardian het volgende:
Die spikkels die jij ziet noemt men orgonenergie (Wilhelm Reich), ofwel levensenergie, of vrije/universele energie,of zoals ik geloof, de fluorisentie van ionisatie processen.
De energie komt vrij zodra een cel zichzelf deelt, of zodra twee cellen samengaan. Dit zijn cellen van alle levende organismen. Het is als de sexuele enerie die vrijkomt wanneer twee mensen samensmelten. Het samengaan van cellen is als een soort sexueel samengaan.
Ik heb hetzelfde gezien als jij bighit !quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:12 schreef bighit het volgende:
hahaha die alien foto's op die site echt humor, maar wat ik melden wou . ik kan die krengen ook zien maar jullie zeggen allemaal met daglicht enzo das geen probleem maar ik kan ze ook zien als ik me ogen sluit. doe ik dat in het donker dan zijn ze zilver/grijs /wit?? kijk ik tegen het ligt in zijn ze rood achtig en in de lucht zeg maar zilver/zwart.
ik krijg in het donker wel enorme koppijn dan van het focussen...
wie kan dat nog meer in het donker? anders ga ik het circus in
Ik moet er ook een hoop inspanning voor doen anders zie ik het niet !quote:Op maandag 6 juni 2005 10:56 schreef bighit het volgende:
hmm ergens wel jammer natuurlijk want ik zag hier een leuke mogelijkheid tot bijverdienen. maarre heb jij dat ook dat je zo moet focussen zeg maar en ook hoofdpijn krijgt? niet normaal gewoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |