abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27461021
ik lag net buiten op de trampoline en ik keek naar de lucht, en ik zag heel veel kleine lichtpuntjes. het waren er wel duizenden en ze bewogen ook. soort van zwerm bestaande uit lichtpuntjes. zag er best weird uit. mijn tante kwam ook op de trampoline liggen en ik vroeg haar of zij ook lichtpuntjes zag, maar zij zag ze niet. ik weet niet wat het was of waardoor het kwam. zal denk ik wel een logische verklaring voor zijn. mischien weet iemand van jullie waarom ik die lichtpuntjes zag?
  zondag 29 mei 2005 @ 20:26:49 #2
89763 spiritual
The ultimate style
pi_27462627
Ja heb ik ook wel eens. Heel soms. Ik heb het misschien een keer of 8 gehad in mijn leven, en volgens mij elke keer als ik een tik tegen men hoofd kreeg of heel veel met men hoofd bewoog. Is niet verkeerd bedoelt, maar ik denk dat je dit bedoelt. Het zijn echt hele kleine fel witte/zilveren puntjes. Ik heb het altijd geinterpreteerd als sterretjes zien...
pi_27463017
Het zit op je ogen
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_27463127
quote:
Op zondag 29 mei 2005 20:40 schreef -CRASH- het volgende:
Het zit op je ogen
Of het zit in je ogen
  zondag 29 mei 2005 @ 21:38:05 #5
75832 blackbird1986
Artificial Intelligence
pi_27464700
Ik heb me ook eigenlijk altijd afgevraagd wat ze waren, ze lijken namelijk in een willekeurig patroon te bewegen (lees: "rondspringen", zonder elkaar te raken) dus ik denk dat het onwaarschijnlijk is dat het stofdeeltjes zijn. Wat het wel zijn? Ik zou het ook wel willen weten . Ze zien is overigens vrij eenvoudig aan te leren, dat wil zeggen het lukt mij tegenwoordig altijd tegen een blauwe lucht als achtergrond. Maar goed ik ben ook benieuwd, vandaar deze post .
Every action leads to a consequence, every consequence to an action
It is in light of this that we define faith
The problem is we often forget
The power of choice
pi_27465918
Er is hier eerder een soort topic over geweest, goeie vond ik overigens ook.
Kwamen wel wat verhalen naar voren. Alleen geen idee meer hoe die heette en of waar dat te terug te zoeken. Iets met energiebollen ofzo, zou dat kunnen .
  zondag 29 mei 2005 @ 22:53:01 #7
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_27467224
quote:
Op zondag 29 mei 2005 21:38 schreef blackbird1986 het volgende:
Ik heb me ook eigenlijk altijd afgevraagd wat ze waren, ze lijken namelijk in een willekeurig patroon te bewegen (lees: "rondspringen", zonder elkaar te raken) dus ik denk dat het onwaarschijnlijk is dat het stofdeeltjes zijn. Wat het wel zijn? Ik zou het ook wel willen weten . Ze zien is overigens vrij eenvoudig aan te leren, dat wil zeggen het lukt mij tegenwoordig altijd tegen een blauwe lucht als achtergrond. Maar goed ik ben ook benieuwd, vandaar deze post .
Ja kan ik ook, erg makkelijk. Ben benieuwd of het iets speciaals is
....in de donkere nacht.
pi_27467664
klopt, dat heb ik elke zomer wanneer ik (te) veel geslapen heb en ik staar voor me uit tegen de lucht aan. volgens mij zijn het idd dode cell-resten die in je oogbal drijven.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  maandag 30 mei 2005 @ 00:22:52 #9
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_27469863
ik denk een zwerm mugjes of kleine vliegjes
  maandag 30 mei 2005 @ 00:29:04 #10
75832 blackbird1986
Artificial Intelligence
pi_27470004
De bovenstaande twee mogelijkheden lijken me gezien de bewegingssnelheid vrij onwaarschijnlijk.
Every action leads to a consequence, every consequence to an action
It is in light of this that we define faith
The problem is we often forget
The power of choice
pi_27481373
Ik heb geen klap op mijn hoofd gehad en ook niet veel geslapen maar ik was wel beetje duizelig die dag (waarschijnlijk door het bier van de avond ervoor) met andere woorden: niet helemaal fit in je hoofd. wat jullie zo te lezen ook hadden. vond ook niet echt dat ze rondsprongen, het was meer "krioelen". had ook niet het idee dat ze in een willekeurig patroon bewogen. maar moet zeggen daar heb ik ook niet echt op gelet. zal volgende keer als ik ze weer zie us op letten .
en dat ze elkaar niet raakten was geloof ik wel zo. ze waren ook doorzichtig. ik dacht mischien aan bacterien die belicht werden door het zonlicht en daardoor zichtbaar werden, maar kweet niet of dit een mogelijkheid kan zijn aangezien die dingen super klein zijn. en mij is altijd vertelt dat bacterien niet waar te nemen zijn met het blote oog. of hebben ze toch ongelijk? anyway ik ben wel zeer benieuwt wat het nou precies is. en als de zon weer schijnt en er geen wolken zijn ga ik zeer zeker weer kijken
pi_27481990
Je kunt "het" eigenlijk altijd zien. Er is geen weersbeinvloeding voor nodig.
Gewoon in het niks staren help ook.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_27494001
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:17 schreef sweetgirly het volgende:
Kwamen wel wat verhalen naar voren. Alleen geen idee meer hoe die heette en of waar dat te terug te zoeken. Iets met energiebollen ofzo, zou dat kunnen .
Je bedoelt ORBS
pi_27494122
Je ziet ze trouwens ook als je richting de zon kijkt en daarna weer naar beneden kijkt !
pi_27494270
Je ziet ze ook weleens als je in een pikdonkere ruimte bent en dan vervolgens weer naar buiten gaat !
  maandag 30 mei 2005 @ 21:51:17 #16
37769 erodome
Zweefteef
pi_27494729
Als ik lichtpuntjes zie wordt het heel hoog tijd om wat te gaan slapen, dan ben ik overdreven moe, vaak na een weekeendje fiks doorhalen, lichamelijk en geestelijk erg moe zijn, dan trek je het niet zo meer en ga je lichtpuntjes zien, of kleine zwarte vlekjes, soms tegelijkertijd.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_27495910
Of je zou ze kunnen zien bij een hoge inspanning bij bijvoorbeeld een heel erg moeilijk examen dat je hebt of als je heel erg hard en fanatiek hebt gesport bijvoorbeeld, hardrennen, fitness, of boksen.
pi_27496103
Of je zou harstikke dronken moeten zijn !
pi_27496177
quote:
Op maandag 30 mei 2005 21:32 schreef Sander170 het volgende:

Je bedoelt ORBS
Ja, dat ook

Maar er was eerder een soortgelijk topic dus erover, als ik het me goed herinner, over mensen die ook spikkels etc zagen. Werd nog een leuke, interessante discussie volgens mij ook over brillen en lenzen ofzo . Heb via google al even gezocht, maar kon niks vinden, weet ook niet meer wat de topictitel was, maar dacht dus iets met energiebollen, spikkels ofzo voor je ogen. Heb alle termen beetje gehad. Diegene, ging ik vanuit, wist namelijk ook niet helemaal wat het was.
pi_27496259
quote:
Op maandag 30 mei 2005 22:31 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ja, dat ook

Maar er was eerder een soortgelijk topic dus erover, als ik het me goed herinner, over mensen die ook spikkels etc zagen. Werd nog een leuke, interessante discussie volgens mij ook over brillen en lenzen ofzo . Heb via google al even gezocht, maar kon niks vinden, weet ook niet meer wat de topictitel was, maar dacht dus iets met energiebollen, spikkels ofzo voor je ogen. Heb alle termen beetje gehad. Diegene, ging ik vanuit, wist namelijk ook niet helemaal wat het was.
Gewoon Orbs andere dingen ken ik niet. Of je moet UFO,s bedoelen ?
pi_27496281
Toen ik ze zag, was ik jong en nog onbezonnen , niet dronken (alcohol , was nog een nitwit) en samen met een vriendinnetje rustig ontspannen naar de blauwe lucht aan het kijken, en zagen ze beiden vliegen , die bolletjes dus. Maargoed .
pi_27496359
quote:
Op maandag 30 mei 2005 22:33 schreef Sander170 het volgende:

Gewoon Orbs andere dingen ken ik niet. Of je moet UFO,s bedoelen ?
Nou, ik weet het dus ook niet wat het was, maar geen ufo's, daar waren ze te klein, veels te veel en te snel voor, vermoed ik. Was een regenval aan soort doorzichtige bolletjes gewoon, terwijl de lucht dus helderblauw was. Het topic ging daar over, iig niet over ufo's volgens mij .
pi_27496363
quote:
Op maandag 30 mei 2005 22:34 schreef sweetgirly het volgende:
Toen ik ze zag, was ik jong en nog onbezonnen , niet dronken (alcohol , was nog een nitwit) en samen met een vriendinnetje rustig ontspannen naar de blauwe lucht aan het kijken, en zagen ze beiden vliegen , die bolletjes dus. Maargoed .
Is zeker een tekst van het internet af ?
pi_27496387
quote:
Op maandag 30 mei 2005 22:37 schreef Sander170 het volgende:

Is zeker een tekst van het internet af ?
pi_27496507
quote:
Op maandag 30 mei 2005 22:37 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Toen ik ze zag...

Of ging dat over jezelf ???
pi_27496648
quote:
Op maandag 30 mei 2005 14:38 schreef -CRASH- het volgende:
Je kunt "het" eigenlijk altijd zien. Er is geen weersbeinvloeding voor nodig.
Gewoon in het niks staren help ook.
Heey je hebt gelijk. Heb ze vanmiddag weer gezien toen ik naar de lucht staarde terwijl het best donker weer was. Het kostte me wel wat meer inspanning dan gisteren en ik kon niet zo lang achter elkaar blijven kijken omdat ik dan last kreeg van mijn ogen. Het waren er deze keer stuk minder en ze waren ook wat donkerder van kleur, beetje glinsterend zilverachtig.

Wat het nou precies is weet ik niet en de meningen in dit topic lopen ook best wel uiteen. Heeft toevallig niet iemand een site hierover gevonden? Als zoveel mensen dit waarnemen zal het waarschijnlijk wel us onderzocht zijn lijkt mij. Ik vind het wel iets hebben
pi_27496762
Voor diegene die foto,s willen zien kijk dan op:

www.dutchlightorbs.nl
pi_27497574
quote:
Op maandag 30 mei 2005 22:41 schreef Sander170 het volgende:

Toen ik ze zag...

Of ging dat over jezelf ???

Ik dacht al, typ ik een keer kort en samenvattend, krijg ik dat weer
pi_27497651
quote:
Op maandag 30 mei 2005 23:11 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ik dacht al, typ ik een keer kort en samenvattend, krijg ik dat weer
Sorry
pi_27497903
quote:
Op maandag 30 mei 2005 23:13 schreef Sander170 het volgende:

Sorry

Leuke site!
Vooral die van de orbs . Die alienfoto's vind ik overigens wel een beetje maf, die ene aan de rechterkant lijkt net op zo'n alienballonnetje.
pi_27498144
quote:
Op maandag 30 mei 2005 23:19 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Leuke site!
Vooral die van de orbs . Die alienfoto's vind ik overigens wel een beetje maf, die ene aan de rechterkant lijkt net op zo'n alienballonnetje.
Thanx
pi_27511212
Die spikkels die jij ziet noemt men orgonenergie (Wilhelm Reich), ofwel levensenergie, of vrije/universele energie,of zoals ik geloof, de fluorisentie van ionisatie processen.
De energie komt vrij zodra een cel zichzelf deelt, of zodra twee cellen samengaan. Dit zijn cellen van alle levende organismen. Het is als de sexuele enerie die vrijkomt wanneer twee mensen samensmelten. Het samengaan van cellen is als een soort sexueel samengaan.

Ik kan je er veel meer over vertellen, het is een onderwerp welke zeer uitgebreid zou kunnen geraken.

Groet YG
pi_27520259
Ik zie ook veel spikkels (zie altijd sneeuwbeeld als het donker is en tegen witte achtergrond, zie -gekleurde- spikkels die als vuurwerk naar je toe lijken te springen en krioelen als ik naar de lucht kijk, en zie zwarte spikkels en andere mouche volantes/ floaters -dingen die in je oog zitten.)

Zie ook eerdere topics van mij ('blauwe spikkels zien' of zoiets en 'overklaarbare oogklachten' in lifestyle en reacties in topics op lifestyle (oa 'vreemde oogklachten' of zoiets. Hierin vind je ook een link naar simulator waar je die spikkels kunt 'zien' op internet).

Mijn klachten zijn niks paranormaals of spiritueels (maar wel onverklaarbaar voor artsen, behalve mouches volantes dan dat is wel verklaarbaar).
pi_27526268
Oogzenuwen geven prikkels aan de hersenen en daar wordt een beeld samengesteld. Ze geven prikkels als er licht op valt, maar ook zonder licht geven ze prikkels. Daarom zie je een soort sneeuwruis in het donker, als je erop let. De zenuwen in de ogen kunnen ook op andere manieren geprikkeld worden, bijv. als je stevig in je ogen wrijft, als je een klap op je hoofd krijgt (sterretjes), als je te snel opstaat na een zware nacht stappen, of als je erg moe aan het worden bent.

Waar TS het over heeft ken ik. Je ziet een paar seconden haarscherpe, felle puntjes die voor je neus lijken te zwermen. Maar ook dit komt door prikkeling van de zenuwen. Als ik ze zie is het wanneer ik ineens opsta uit een warm bad bijvoorbeeld, of als ik ga zitten na een zware inspanning. Geen esotherische dingen dus. Als je je hoofd draait draaien de patronen netjes mee.

De puntjes die je kunt zien als het bijv. erg licht is, die dingen die met je oog meegaan, dat zijn vertroebelingen op de lens en/of in het oogvocht.
pi_27528480

[ Bericht 100% gewijzigd door Pulldrop op 31-05-2005 22:57:07 ]
  woensdag 1 juni 2005 @ 14:18:23 #36
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_27543828
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:17 schreef sweetgirly het volgende:
Klopt. Dit topic bedoel je: Energie zien?
Moest er ook meteen aan denken toen ik dit topic zag.
(Un)masking for the greater good.
pi_27549912
Volgens mij zijn het gewoon dode cellen ofzoiets die op je oogbol zitten. Ik zie ze altijd als ik naar een heldere lucht kijk. En soms ook zo'n klontertje van een paar rondjes bijeen. En als ik dan naar boven kijk dan volgen die puntjes de richting waar ik naar kijk. Dus daarom denk ik dat die dinge gewoon op je oogbol zitten.
pi_27551181
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 13:30 schreef YourGuardian het volgende:
Die spikkels die jij ziet noemt men orgonenergie (Wilhelm Reich), ofwel levensenergie, of vrije/universele energie,of zoals ik geloof, de fluorisentie van ionisatie processen.
De energie komt vrij zodra een cel zichzelf deelt, of zodra twee cellen samengaan. Dit zijn cellen van alle levende organismen. Het is als de sexuele enerie die vrijkomt wanneer twee mensen samensmelten. Het samengaan van cellen is als een soort sexueel samengaan.
Deze theorie klinkt voor mij best geloofwaardig. Ik ben van mening dat het er echt is, dus niet iets wat op of in je ogen zit.

Bedankt voor je post
pi_27551455
In dit geval denk ik dat Keromane gelijk heeft. Als ik een koprol maak, of snel op sta of iets dergelijks, dan zie ik ook allemaal lichtjes om me heen zwermen. Dit heeft imo ook echt te maken met de prikkelen van je oogzenuwen.
Dit is geen sceptisch gelul ofzo, want buiten dit zie ik ook vaak aura's en energieën, maar dat ziet er gewoon anders uit. Kosmische energie, zoals ik het noem, hebben andere kleuren en een andere structuur.
pi_27557548
Ik ben het ook helemaal met (Keromane) eens. Er zal op zo,n moment inderdaad iets op je oogbol drijven zoals o.a. stof deeltjes, en opgedroogd oogvocht. Daarom als je je beweegt dat het met je meedraait omdat het op je oogbol blijft liggen.

Maar ik blijf het toch apart vinden dat we zoiets zien !
pi_27557866
Meestal zijn ze toch grijs/zilver achtig van kleur, ik zelf zie ze namelijk wel altijd grijs/zilver achtig. Maar ik heb het er toen der tijd een keer met mijn oma over gehad en die zag de verschijnselen ook maar bij haar waren ze zwart zij ze maar dan geen zwarte kringen maar zwarte stippen. Ze is er zelf voor naar een oogarts geweest maar die zij tegen haar als antwoord dat dat helemaal niet kan wat ze zegt. Zulke dingen bestaan namelijk niet zij die arts. Hoe zien jullie die verschijnselen nou ?
pi_27557963
En is het trouwens waar wat die oogarts zegt, weet iemand dat toevallig of ervaringen mee met zulke artsen ?

Ik neem aan dat me oma het niet zomaar verzint lijkt me.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:12:20 #43
121997 bighit
de 2e plek is de 1e verliezer
pi_27611253
hahaha die alien foto's op die site echt humor, maar wat ik melden wou . ik kan die krengen ook zien maar jullie zeggen allemaal met daglicht enzo das geen probleem maar ik kan ze ook zien als ik me ogen sluit. doe ik dat in het donker dan zijn ze zilver/grijs /wit?? kijk ik tegen het ligt in zijn ze rood achtig en in de lucht zeg maar zilver/zwart.

ik krijg in het donker wel enorme koppijn dan van het focussen...

wie kan dat nog meer in het donker? anders ga ik het circus in
(__/)NWFC Frend code: 249168083191
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste bunny into
(")_(")your signature to help him gain world domination.
  zaterdag 4 juni 2005 @ 02:05:49 #44
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_27626732
Alweer dit topic, pas geleden was er ook zo een

Toen ik 6 was dacht ik dat ik bijzondere krachten had en door muren kom kijken als ik die lichtpuntjes zag, teveel tekenfilms is niet goed voor je

Simpele verklaring: bloed wat door je adertjes op je netvlies stroom zie je als die lichtpuntjes/bolletjes.

Opgelost, slotje

Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_27655319
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 16:12 schreef bighit het volgende:
hahaha die alien foto's op die site echt humor, maar wat ik melden wou . ik kan die krengen ook zien maar jullie zeggen allemaal met daglicht enzo das geen probleem maar ik kan ze ook zien als ik me ogen sluit. doe ik dat in het donker dan zijn ze zilver/grijs /wit?? kijk ik tegen het ligt in zijn ze rood achtig en in de lucht zeg maar zilver/zwart.

ik krijg in het donker wel enorme koppijn dan van het focussen...

wie kan dat nog meer in het donker? anders ga ik het circus in
Ik heb hetzelfde gezien als jij bighit !

Dus ga het circus maar niet in
  maandag 6 juni 2005 @ 10:56:44 #46
121997 bighit
pi_27668620
hmm ergens wel jammer natuurlijk want ik zag hier een leuke mogelijkheid tot bijverdienen . maarre heb jij dat ook dat je zo moet focussen zeg maar en ook hoofdpijn krijgt? niet normaal gewoon
pi_27689516
quote:
Op maandag 6 juni 2005 10:56 schreef bighit het volgende:
hmm ergens wel jammer natuurlijk want ik zag hier een leuke mogelijkheid tot bijverdienen . maarre heb jij dat ook dat je zo moet focussen zeg maar en ook hoofdpijn krijgt? niet normaal gewoon
Ik moet er ook een hoop inspanning voor doen anders zie ik het niet !

Maar hoofdpijn krijg ik alleen als ik de hele tijd zit te staren.

Mischien kan je de leeuwen temmen in het circus, is dat niet wat ?
  dinsdag 7 juni 2005 @ 16:09:43 #48
121997 bighit
pi_27711991
hahah leeuwen temmen in een circus ja wel leuk maar opzich niet uitdagend genoeg..... ikzelf dacht meer aan een act om boomslangen door brandende hoepels te laten springen.... das pas uitdaging ....

ik hou in elk geval de asperine bij de hand
  dinsdag 7 juni 2005 @ 17:01:26 #49
92009 kitkat
Have a break...
pi_27714002
Hoi,
Het topic wat hier eerder over was was van mij! Hier de link:
Energie zien?
Leuke discussies maar nog steeds geen antwoord!
Wie is daar....
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:07:23 #50
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_27717498
om maar even het feestje te verpesten...
je oogbol is gevuld met vloeistof ( glasvocht ), daarin drijft troep zoals afgestorven cellen, wanneer je naar hele lichte objecten kijkt zoals de de blauwe lucht kan je die rommel waarnemen omdat ze simpelweg door je "beeld" heen dwarrelen.. naarmate je ouder word komt er meer troep los dus ga je ze steeds meer zien.
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')