En wat is het geworden!?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 02:13 schreef SeLang het volgende:
Primeur: ik heb al gestemd over de grondwet !
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 03:00 schreef Shreyas het volgende:
Ik stem natuurlijk voor. Dat doen alle mensen die er verstand van hebben.
Ah, de 100 heren uit bratislava, kiel en Manheim kunnen in de toekomst kijken, en feitelijk de gevolgen schetsen? Sorry, maar je bent ronduit naief als je dat gelooft. Verder staat er zeer weinig nederlanders op de lijst. Het idee dat 100 hoogleraren soms van marginale universiteiten tegen zijn, zegt niets over de belangen en voordelen voor Nederland.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:25 schreef coz het volgende:
dude zet ze eens naast elkaar
tilburg
[..]
veel geschat en gedenk ... maar 0,0,0,0 beargumentatie
die 100
[..]
![]()
Ik mis de argumentatie. Sterker nog, het verdwijnen van het veto op de meeste beleidsterreinen maakt de unie slagvaardiger en efficienter. Kaders sluiten dus beter aan op de continu veranderende eisen vanuit de markt.quote:Het zou Europa’s vermogen ondermijnen om in de wereldeconomie te
concurreren.
waarom niet?quote:het fundamentele doel van een grondwet om de regels van politieke
samenwerking op instemming van de bevolking te baseren, niet worden bereikt met
een dergelijk gecompliceerd en ambitieus document.
Uit een onderzoek van RTL bleek dat kleine ondernemers in meerderheid tegen de grondwet zijn, de grote ondernemers zijn daarentegen in meerderheid voor.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:00 schreef more het volgende:
Als ondernemer kies ik VOOR de grondwet!
Veel ondernemers zijn voor de grondwet, omdat een JA de groei van de bedrijven stimuleert. Dit betekent dat we meer personeel nodig hebben, en dus zouden ook alle werknemers JA moeten stemmen.
.
Als ik kijk naar mijn eigen bedrijf zie ik alleen maar voordelen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:40 schreef Itch het volgende:
[..]
Uit een onderzoek van RTL bleek dat kleine ondernemers in meerderheid tegen de grondwet zijn, de grote ondernemers zijn daarentegen in meerderheid voor.
Grote jongen hoor, stemmen uit egoisme en winstbejag. Bovendien is het verder waarschijnlijk niet eens zo dat er werkelijk voordeel ligt. De grondwet is immers niet echt iets nieuws wat betreft economische richtlijnen, maar zoiets hoort simpelweg niet in een grondwet thuis.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:44 schreef more het volgende:
[..]
Als ik kijk naar mijn eigen bedrijf zie ik alleen maar voordelen.
Mijn moeder vertelde onlangs nog dat bedrijven in de jaren zestig zeiden dat gastarbeiders zo goed voor de nederlandse economie waren. Bedrijven vonden het bijzonder verstandig om die naar Nederland te halen, en als je je twijfels had was je eigenlijk tegen de ontwikkeling van de economie van Nederland. Toen trapten de mensen nog in dergelijke doemscenario's die poogden het kritisch vermogen van mensen te smoren.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:00 schreef more het volgende:
Als ondernemer kies ik VOOR de grondwet!
Veel ondernemers zijn voor de grondwet, omdat een JA de groei van de bedrijven stimuleert. Dit betekent dat we meer personeel nodig hebben, en dus zouden ook alle werknemers JA moeten stemmen..
Een dubbele ontkenning is ook wel tactisch.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:57 schreef sizzler het volgende:
Of twee keer voor of één keer voor en één keer tegen. Waarschijnlijk dat eerste.
ik ben gemachtigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |