daar ben ik gestoptquote:Op zondag 29 mei 2005 18:30 schreef k3_kill_me het volgende:
d8 k eens ff een chille avondje te hebben met vrienden...
pak k me fiets zie k om te beginne dak geen licht of nix erop had..
*proest*quote:Op zondag 29 mei 2005 18:40 schreef nietzman het volgende:
Je had een boete moeten krijgen voor het zijn van een analfabete strontmongool.
quote:Op zondag 29 mei 2005 18:37 schreef CosmoNut het volgende:
Jij maakt nog is wat mee.
quote:Op zondag 29 mei 2005 18:30 schreef k3_kill_me het volgende:
ja k heb je moeder nog een krantefuckkekfanf
...
ZITTER ER MAAR 2 MENSEN FFS k zo van ja ja.. waar zijn die andere bipsgezichten
zegt ie tuup zo van ja je weet hij is geweest N toen ze moesten gaan
...
ma da zaten zo van die stoners he en die zeiden zo van jaaaaa man.. N k zo henndiiggggg..
...
die leete speeltuin ginge die 2 massamordenaars na huis ffs
je hebt het kunnen lezen?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:43 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
![]()
Wat een dom ongeloofwaardig verzonnen verhaal.. Tering man![]()
De eerste alinea... Maar toen dat oerdomme stuk kwam uit dat nummer "Watskeburt" toen uhm.. Nee.quote:
Je ziet het toch?quote:
boh newsflash hier ey.. N NEE dit was gister gebeurt alleen dat ene kleine stukkie van noordshit blablaquote:Op zondag 29 mei 2005 18:59 schreef XiChico het volgende:
da heeft ie gewoon gejat van WATSKEBURTTT van fieze vreddy en zn mattiez want die singen die
k vind m toch echt bij klagen horen hoor..quote:Op zondag 29 mei 2005 19:00 schreef dark_humanity774 het volgende:
ok mag deze naar onzin?
geef eens een samenvattingquote:Op zondag 29 mei 2005 18:46 schreef Hugo- het volgende:
Ik heb het hele verhaal gelezen, maar het laatste deel snap ik toch echt niet.
De enigste die ze verhaal kon lezenquote:Op zondag 29 mei 2005 19:07 schreef HAL9000S het volgende:
Een samenvatting:
Ik was van plan om eventjes te gaan ontspannen met wat vrienden.
Ik pakte mijn fiets waarna ik constateerde dat ik geen licht op mijn fiets had.
Desondanks besloot ik om toch op mijn fiets te gaan rijden maar toen ik wilde
wegrijden werd ik voor mijn huis aangesproken door een politieagent over het
feit dat ik mijn licht miste. Ik reageerde daarop door te vertellen dat ik
hem wel kende, en hij uit Noord kwam.
Hij reageerde daar verbaasd op en vroeg hoe ik aan die informatie was gekomen
waarop ik antwoordde dat ik zijn moeder nog een keer geneukt had (?)
Helaas kwam ik er niet onderuit en moest toch mijn lampje aan mijn fiets
bevestigen, en na een uur vertragen kwam ik eindelijk toch bij onze
vaste hangplek aan; een speeltuintje voor 12 jaar en ouder.
Dit is de vaste plek waar mijn vrienden en ik normaal gesproken samen ontspannen
maar tot mijn grote schrik zag ik dat er maar 2 mensen aanwezig waren.
Ik vroeg gelijk waar die andere vrienden waren en ik kreeg te horen dat
ze er wel al waren geweest maar onze hangplek weer vroegtijden moesten verlaten.
Mijn reactie daarop was "Oh", en ik vertelde ze dat ik ook maar even ging kijken.
"Ja is goed", zegt die vriend van mij daarop, "dan moet je ook even bij de
repetitiezaal kijken". Daarop reageerde ik bevestigend en vertelde ze er gelijk
bij dat als ze daar niet zouden zijn dat ik wel weer terug zou komen.
Zo gezegd zo gedaan en ik fiets dus naar die repetitiezaal maar wat denk je?
Helemaal niemand te bekennen daar!!! 111111
Ik trof daar slechts drie mensen aan onder de invloed van tetrahydrocannabinol
aan maar daar kwam alleen nog maar wat wazig geblaat uit waar ik niks mee kon.
Het onvriendelijke gesprek eindigde met "Rot op!" vanuit hun kant en dat was
een teken voor mij om maar weer terug te fietsen naar onze vaste hangplek, de speeltuin.
Eenmaal daar aangekomen bleken de 2 personen, die ik nu als massamoordenaars betitel (?),
die er nog waren ook naar huis te gaan!
Heb ik dus helemaal voor niks dat hele eind gefietst, op een zaterdagavond nogwel,
had ik net zo goed uit kunnen gaan, verdikkeme...
dankuuuuu!!!quote:Op zondag 29 mei 2005 19:07 schreef HAL9000S het volgende:
Een vertaling:
Ik was van plan om eventjes te gaan ontspannen met wat vrienden.
Ik pakte mijn fiets waarna ik constateerde dat ik geen licht op mijn fiets had.
Desondanks besloot ik om toch op mijn fiets te gaan rijden maar toen ik wilde
wegrijden werd ik voor mijn huis aangesproken door een politieagent over het
feit dat ik mijn licht miste. Ik reageerde daarop door te vertellen dat ik
hem wel kende, en hij uit Noord kwam.
Hij reageerde daar verbaasd op en vroeg hoe ik aan die informatie was gekomen
waarop ik antwoordde dat ik zijn moeder nog een keer geneukt had (?)
Helaas kwam ik er niet onderuit en moest toch mijn lampje aan mijn fiets
bevestigen, en na een uur vertragen kwam ik eindelijk toch bij onze
vaste hangplek aan; een speeltuintje voor 12 jaar en ouder.
Dit is de vaste plek waar mijn vrienden en ik normaal gesproken samen ontspannen
maar tot mijn grote schrik zag ik dat er maar 2 mensen aanwezig waren.
Ik vroeg gelijk waar die andere vrienden waren en ik kreeg te horen dat
ze er wel al waren geweest maar onze hangplek weer vroegtijdig moesten verlaten.
Mijn reactie daarop was "Oh", en ik vertelde ze dat ik ook maar even ging kijken.
"Ja is goed", zegt die vriend van mij daarop, "dan moet je ook even bij de
repetitiezaal kijken". Daarop reageerde ik bevestigend en vertelde ze er gelijk
bij dat als ze daar niet zouden zijn dat ik wel weer terug zou komen.
Zo gezegd zo gedaan en ik fiets dus naar die repetitiezaal maar wat denk je?
Helemaal niemand te bekennen daar!!! 111111
Ik trof daar slechts drie mensen onder de invloed van tetrahydrocannabinol
aan maar daar kwam alleen nog maar wat wazig geblaat uit waar ik niks mee kon.
Het onvriendelijke gesprek eindigde met "Rot op!" vanuit hun kant en dat was
een teken voor mij om maar weer terug te fietsen naar onze vaste hangplek, de speeltuin.
Eenmaal daar aangekomen bleken de 2 personen, die ik nu als massamoordenaars betitel (?),
die er nog waren ook naar huis te gaan!
Heb ik dus helemaal voor niks dat hele eind gefietst, op een zaterdagavond nogwel,
had ik net zo goed uit kunnen gaan, verdikkeme...
Top, dat spaart voorlopig weer even een slotje uitquote:Op zondag 29 mei 2005 19:07 schreef HAL9000S het volgende:
Een vertaling:
Nu is het helemaal duidelijk, dankquote:Op zondag 29 mei 2005 19:07 schreef HAL9000S het volgende:
grinnekquote:Op zondag 29 mei 2005 19:07 schreef HAL9000S het volgende:
Een vertaling:
Sure. Man, met jouw taalcapaciteiten haal je de MAVO nog nietquote:Beroep: Student
als ie praat zoals ie schrijft dan vrees ik voor ts dat dit soort dingen hem wel vaker zullen voorkomen.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:33 schreef Furia het volgende:
Tsss.. wat balen zeg!
Hadden ze niet even op je kunnen wachten!
jij snapt het niet eens. ook nadat ik het in normaal Nederlands heb samengevat. ex-ltser?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Sure. Man, met jouw taalcapaciteiten haal je de MAVO nog niet
Zo, je kán dus wel redelijk normaal schrijven. Nu nog interpunctie.quote:is toch weer een mooi voorbeeld dat limburgs wel een taal die ook weer onderverdeeld is in een aantal hele mooie dialecten die niemand anders dan de gebruikers ervan begrijpt.
Mwah, normaal...quote:Op zondag 29 mei 2005 20:54 schreef k3_kill_me het volgende:
[..]
jij snapt het niet eens. ook nadat ik het in normaal Nederlands heb samengevat.
Neen.quote:ex-ltser?
Limburgs?quote:is toch weer een mooi voorbeeld dat limburgs wel een taal die ook weer onderverdeeld is in een aantal hele mooie dialecten die niemand anders dan de gebruikers ervan begrijpt.
Omg ik vergeet 1 keer het woordje is. En daar struikel jij meteen over. Misschien toch een ex-ltsertje???quote:Op zondag 29 mei 2005 21:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Mwah, normaal...
[..]
Neen.
[..]
Limburgs?
Deze zin loopt ook voor geen meter trouwens.
Maar goed, waarom reageer ik eigenlijk nog?
Mwah... lees je OP nog eens kritisch na, zou ik zeggen.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:15 schreef k3_kill_me het volgende:
[..]
Omg ik vergeet 1 keer het woordje is. En daar struikel jij meteen over. Misschien toch een ex-ltsertje???
Zo beter met die interpunctie?
Dat ex-ltsertje zit je wel dwars hequote:Op zondag 29 mei 2005 21:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Mwah... lees je OP nog eens kritisch na, zou ik zeggen.
quote:Op zondag 29 mei 2005 21:30 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Dat ex-ltsertje zit je wel dwars he![]()
Woorden die NIET in de van dale voorkomen:quote:
Het 'woord' N komt ook vaak voor. Wat is het nut daarvan? Alsof die ene letter minder typen zoveel uitmaakt. Het word er iig wel een stuk duidelijker door.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Woorden die NIET in de van dale voorkomen:
bwaa
krantefuckkekfanf
sjille
hangplekker
mocxky
FFS
bipsgezichten
tuup
repetiezaal
.henndiiggggg
leete
massamordenaars
kunnen gaan uit.![]()
Ben je zo'n Wigger ofzo![]()
(WAT THE FUCK is een krantefuckkekfanf )
quote:Op zondag 29 mei 2005 20:54 schreef k3_kill_me het volgende:
[..]
jij snapt het niet eens. ook nadat ik het in normaal Nederlands heb samengevat. ex-ltser?
is toch weer een mooi voorbeeld dat limburgs wel een taal die ook weer onderverdeeld is in een aantal hele mooie dialecten die niemand anders dan de gebruikers ervan begrijpt.
quote:Op zondag 29 mei 2005 18:40 schreef nietzman het volgende:
Je had een boete moeten krijgen voor het zijn van een analfabete strontmongool.
Ik weiger dus werkelijk om hier begrip voor op te brengen. Opgeblazen wiegen, alla, maar dit soort afval moesten ze ophangen aan pianosnaren terwijl een fietsketting de tenen kietelt.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:56 schreef k3_kill_me het volgende:
k d8
Hahahahquote:Op zondag 29 mei 2005 19:04 schreef XiChico het volgende:
noh kijk dan als ik me verveel ensjow en die mattiez zijn saai dan ga ik altijd die politiedushi's uitschelden en dan word ik opgepakt ehh dus dan kom ik op die skotoebureau ewa en daar is het para gezellig al die gekke tjappys ammaal dronke echt te lache en na een paar van die skotoeuurtjes mag je weer naar huis en ze bregen je voor gratis
Ik denk een allochtoon of een wiggerquote:Op maandag 30 mei 2005 18:04 schreef da_micha_man het volgende:
Luister jij ook hardcore en dat soort muziek? Dan zou mij iig iets duidelijker worden waarom je zo'n mongool bent.
als ie wil kan ie alles....quote:
HOOAH!quote:
Deel 2 is al uit. DVD Video en Voorgelezen versie op CD. wil je n'm bestellen moet je me maar ff een mailtje passen poephoofd.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:58 schreef DraYtje het volgende:
wow gozer, vet verhaal man
wanneer komt deel 2?
en dan niet in het Arabisch plz.![]()
Westzijde Schaesberg WOORD OMHOOG!!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:01 schreef k3_kill_me het volgende:
[..]
HOOAH!:D:D
![]()
![]()
Landgraaf Oost hier
hehe Waubach
Hoeveel euro's?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:02 schreef k3_kill_me het volgende:
[..]
Deel 2 is al uit. DVD Video en Voorgelezen versie op CD. wil je n'm bestellen moet je me maar ff een mailtje passen poephoofd.
Euhm...ik kan toch niet de enige zijn die denkt dat TS het juist niet meent zoals de OP geschreven is.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:23 schreef Henk_sjoerd het volgende:
Ik vond het echt briljant...totdat ik erachter kwam dat je het serieus meende ;x Beetje jammer
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:34 schreef kokos het volgende:
Jij bent zeker een Kloon van de TS he, HAL9000S
Sinds wanneer kun je Limburgs schrijven?quote:Op zondag 29 mei 2005 20:54 schreef k3_kill_me het volgende:
[..]
jij snapt het niet eens. ook nadat ik het in normaal Nederlands heb samengevat. ex-ltser?
is toch weer een mooi voorbeeld dat limburgs wel een taal die ook weer onderverdeeld is in een aantal hele mooie dialecten die niemand anders dan de gebruikers ervan begrijpt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |