als ie praat zoals ie schrijft dan vrees ik voor ts dat dit soort dingen hem wel vaker zullen voorkomen.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:33 schreef Furia het volgende:
Tsss.. wat balen zeg!
Hadden ze niet even op je kunnen wachten!
jij snapt het niet eens. ook nadat ik het in normaal Nederlands heb samengevat. ex-ltser?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Sure. Man, met jouw taalcapaciteiten haal je de MAVO nog niet
Zo, je kán dus wel redelijk normaal schrijven. Nu nog interpunctie.quote:is toch weer een mooi voorbeeld dat limburgs wel een taal die ook weer onderverdeeld is in een aantal hele mooie dialecten die niemand anders dan de gebruikers ervan begrijpt.
Mwah, normaal...quote:Op zondag 29 mei 2005 20:54 schreef k3_kill_me het volgende:
[..]
jij snapt het niet eens. ook nadat ik het in normaal Nederlands heb samengevat.
Neen.quote:ex-ltser?
Limburgs?quote:is toch weer een mooi voorbeeld dat limburgs wel een taal die ook weer onderverdeeld is in een aantal hele mooie dialecten die niemand anders dan de gebruikers ervan begrijpt.
Omg ik vergeet 1 keer het woordje is. En daar struikel jij meteen over. Misschien toch een ex-ltsertje???quote:Op zondag 29 mei 2005 21:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Mwah, normaal...
[..]
Neen.
[..]
Limburgs?
Deze zin loopt ook voor geen meter trouwens.
Maar goed, waarom reageer ik eigenlijk nog?
Mwah... lees je OP nog eens kritisch na, zou ik zeggen.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:15 schreef k3_kill_me het volgende:
[..]
Omg ik vergeet 1 keer het woordje is. En daar struikel jij meteen over. Misschien toch een ex-ltsertje???
Zo beter met die interpunctie?
Dat ex-ltsertje zit je wel dwars hequote:Op zondag 29 mei 2005 21:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Mwah... lees je OP nog eens kritisch na, zou ik zeggen.
quote:Op zondag 29 mei 2005 21:30 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Dat ex-ltsertje zit je wel dwars he![]()
Woorden die NIET in de van dale voorkomen:quote:
Het 'woord' N komt ook vaak voor. Wat is het nut daarvan? Alsof die ene letter minder typen zoveel uitmaakt. Het word er iig wel een stuk duidelijker door.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Woorden die NIET in de van dale voorkomen:
bwaa
krantefuckkekfanf
sjille
hangplekker
mocxky
FFS
bipsgezichten
tuup
repetiezaal
.henndiiggggg
leete
massamordenaars
kunnen gaan uit.![]()
Ben je zo'n Wigger ofzo![]()
(WAT THE FUCK is een krantefuckkekfanf )
quote:Op zondag 29 mei 2005 20:54 schreef k3_kill_me het volgende:
[..]
jij snapt het niet eens. ook nadat ik het in normaal Nederlands heb samengevat. ex-ltser?
is toch weer een mooi voorbeeld dat limburgs wel een taal die ook weer onderverdeeld is in een aantal hele mooie dialecten die niemand anders dan de gebruikers ervan begrijpt.
quote:Op zondag 29 mei 2005 18:40 schreef nietzman het volgende:
Je had een boete moeten krijgen voor het zijn van een analfabete strontmongool.
Ik weiger dus werkelijk om hier begrip voor op te brengen. Opgeblazen wiegen, alla, maar dit soort afval moesten ze ophangen aan pianosnaren terwijl een fietsketting de tenen kietelt.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:56 schreef k3_kill_me het volgende:
k d8
Hahahahquote:Op zondag 29 mei 2005 19:04 schreef XiChico het volgende:
noh kijk dan als ik me verveel ensjow en die mattiez zijn saai dan ga ik altijd die politiedushi's uitschelden en dan word ik opgepakt ehh dus dan kom ik op die skotoebureau ewa en daar is het para gezellig al die gekke tjappys ammaal dronke echt te lache en na een paar van die skotoeuurtjes mag je weer naar huis en ze bregen je voor gratis
Ik denk een allochtoon of een wiggerquote:Op maandag 30 mei 2005 18:04 schreef da_micha_man het volgende:
Luister jij ook hardcore en dat soort muziek? Dan zou mij iig iets duidelijker worden waarom je zo'n mongool bent.
als ie wil kan ie alles....quote:
HOOAH!quote:
Deel 2 is al uit. DVD Video en Voorgelezen versie op CD. wil je n'm bestellen moet je me maar ff een mailtje passen poephoofd.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:58 schreef DraYtje het volgende:
wow gozer, vet verhaal man
wanneer komt deel 2?
en dan niet in het Arabisch plz.![]()
Westzijde Schaesberg WOORD OMHOOG!!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:01 schreef k3_kill_me het volgende:
[..]
HOOAH!:D:D
![]()
![]()
Landgraaf Oost hier
hehe Waubach
Hoeveel euro's?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:02 schreef k3_kill_me het volgende:
[..]
Deel 2 is al uit. DVD Video en Voorgelezen versie op CD. wil je n'm bestellen moet je me maar ff een mailtje passen poephoofd.
Euhm...ik kan toch niet de enige zijn die denkt dat TS het juist niet meent zoals de OP geschreven is.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:23 schreef Henk_sjoerd het volgende:
Ik vond het echt briljant...totdat ik erachter kwam dat je het serieus meende ;x Beetje jammer
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:34 schreef kokos het volgende:
Jij bent zeker een Kloon van de TS he, HAL9000S
Sinds wanneer kun je Limburgs schrijven?quote:Op zondag 29 mei 2005 20:54 schreef k3_kill_me het volgende:
[..]
jij snapt het niet eens. ook nadat ik het in normaal Nederlands heb samengevat. ex-ltser?
is toch weer een mooi voorbeeld dat limburgs wel een taal die ook weer onderverdeeld is in een aantal hele mooie dialecten die niemand anders dan de gebruikers ervan begrijpt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |