een stoned (snot)aapje dus.quote:op zondag 29 mei 2005 17:15 schreef meditrinea het volgende:
ik ben ten einde raad en ik hoop dat iemand hier mij kan helpen met wat advies. mijn zoon, volgende maand achttien, blowt zich echt helemaal een aap.[
volgens mij is dat het hele probleem.quote:op maandag 30 mei 2005 04:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
tja, daar doe je dus niks aan, dat overkomt je en je kan er wel over praten maar ook al zegt ie dat ie het niet meer zal doen, dan doet ie 't de volgende keer toch weer
leg je er bij neer en accepteer dat ie zo nu en dan stoned is...
quote:op maandag 30 mei 2005 09:07 schreef hostimeister het volgende:
misschien moet jij je als ouder gewoon eens met je eigen zaken bemoeien, ipv het je puberzoontje ook nog eens moeilijk maken tijdens zijn puberteit, dan heeft zo'n joch het al moeilijk genoeg zonder dat een of ander mens zich ermee gaat bemoeien. als je een geode ouder was geweest dan had je misschien in eerste instantie niet zulke problemen gehad, wees dan ook consequent en blijf gewoon uit de buurt van je zoon, en ga nu niet ineens de 'goede' ouder uithangen...
hoe bedoel je ditquote:op maandag 30 mei 2005 09:11 schreef displission het volgende:
dan nog kan iemand tot innekeer komen vdo28.
tuurlijk kan iemand dan nog wel tot innekeer komen.quote:op maandag 30 mei 2005 09:16 schreef displission het volgende:
nee..het ging over de blowende tiener
je kwam "toevallig" net tussendoor
zoals ik al zei, een ouder die meent dat je desbetreffend gedrag ineens kan bestraffen zonder ooit nog maar eens erge sancties opgelegd te hebben. ineens de ouder gaan uithangen werkt niet, consequent in je gedrag jegens je kinderen dat werkt wel.quote:op maandag 30 mei 2005 09:21 schreef vdo28 het volgende:
[..]
tuurlijk kan iemand dan nog wel tot innekeer komen.
maar toch heb ik het idee dat ts te laks was.., en vooral dat die zoon een positief voorbeeld moet hebben....
hij zit nu waarschijnlijk in een kringetje van mensen met dit gedrag...
we hebben het opgenomen in het dossier en zullen bij de volgende vergadering rekeninghouden met uw inzichten....quote:op maandag 30 mei 2005 09:25 schreef hostimeister het volgende:
[..]
ik concludeer daarom ook dat ts gewoon een slechte ouder is...
speel open kaart met hem, ga niet betuttelen. hij blijft in de slachtoffer rol hangen!quote:op zondag 29 mei 2005 21:09 schreef meditrinea het volgende:
we zitten daar met z'n allen vanwege hem. daarvoor waren enkele gesprekken nodig met ons als gezin en de therapie gaat nu met hem alleen verder om te kijken hoe hij geholpen kan worden.
dat is een criminele activiteit. besides, als hij van zn moeder jat, dan heeft hij geen schaamte om ook van anderen te kunnen jatten mocht het erop aan komen.quote:hij is niet crimineel (behalve dan mijn geld pikken),
types zoals jij zorgen voor die draaideur crimineeltjes, het begint met geld gappen van je ouders en voor je het weet... als jij iets dergelijks voortbrengt hoef ik je niet eens te kennen om te concluderen dat je een ontiegelijk slechte ouder bent...quote:op maandag 30 mei 2005 11:10 schreef meditrinea het volgende:
nou ja hostimeister, je kent me helemaal niet, dus ik concludeer daaruit dat hjij last hebt van je eigen projecties. jij kunt helemaal niet weten of ik mij nu ineens zorgen begin te maken en plots de goede ouder wil uithangen. ik ben gewoon een goede ouder die af en toe fouten maakt, simpel. ik negeer je geklets dan ook verder want het slaat als lul op dirk. bovendien, als je geen constructieve bijdrage kunt leveren aan deze topic dan verzoek ik je met klem heel rap op te zouten.
ach jochie, probeer eerst eens zelf kinderen groot te brengen voordat je dit soort kortzichtige onzin zegt.quote:op maandag 30 mei 2005 11:22 schreef hostimeister het volgende:
[..]
types zoals jij zorgen voor die draaideur crimineeltjes, het begint met geld gappen van je ouders en voor je het weet... als jij iets dergelijks voortbrengt hoef ik je niet eens te kennen om te concluderen dat je een ontiegelijk slechte ouder bent...
kinderen zijn gewoon niet aan jou besteedt klaarblijkelijk...
wat heeft hij er mee te makenquote:op maandag 30 mei 2005 11:10 schreef meditrinea het volgende:
want het slaat als lul op dirkh.
ik.quote:op maandag 30 mei 2005 02:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mannen zijn idd moeilijker te stoppen als ze verslaafd zijn en dat zijn ze ook nog eens sneller. kijk maar in de zorg of inrichtingen. wie is de man bij jullie die met hem kan praten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |