Hoezo? Wat heeft het ermee te maken dat ik al eens eerder failliet ben gegaan?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Die laatste zin duid gewoon op dat je komt rellen... Laat maar
En dan werk je een paar fietsers tegen de grond?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:17 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Hoezo? Wat heeft het ermee te maken dat ik al eens eerder failliet ben gegaan?
Dat was al jįren geleden hoor. Sta nu weer stevig, en op eigen kracht.
Meid, wat een narigheidquote:Op zondag 29 mei 2005 18:18 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ja, is echt niet meer normaal hoor. Baal er ontzettend van.
Ja hallo, ze waren zelf begonnen.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan werk je een paar fietsers tegen de grond?![]()
Dat is in ieder geval beter dan die lakse houding die jij waarschijnlijk aan zal nemen. Jij zal zeker gewoon een kwartier achter ze aan blijven rijden? En bang in de binnenspiegel kijken wanneer je ze voorbij rijdt. Als ik de TS was had ik er met flinke vaart voorbijgereden, vervolgens met piepende bandjes gestopt, en ze vervolgens even een lesje geleerd.quote:
Niet allemaal, ik weet ook niet wie wat riep.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:19 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval beter dan die lakse houding die jij waarschijnlijk aan zal nemen. Jij zal zeker gewoon een kwartier achter ze aan blijven rijden? En bang in de binnenspiegel kijken wanneer je ze voorbij rijdt. Als ik de TS was had ik er met flinke vaart voorbijgereden, vervolgens met piepende bandjes gestopt, en ze vervolgens even een lesje geleerd.
Waren het trouwens nog Nederlandse jongeren Infiniti_FX?
Stoere knulquote:Op zondag 29 mei 2005 18:19 schreef -Angel- het volgende:
Dat is in ieder geval beter dan die lakse houding die jij waarschijnlijk aan zal nemen. Jij zal zeker gewoon een kwartier achter ze aan blijven rijden? En bang in de binnenspiegel kijken wanneer je ze voorbij rijdt. Als ik de TS was had ik er met flinke vaart voorbijgereden, vervolgens met piepende bandjes gestopt, en ze vervolgens even een lesje geleerd.
mod kan hier slotje op... als je goed zijn replies leest vooral die laatste om mij dan kun je zien dat hij reactie uitlokt en dus waarschijnlijk alles uit zijn duim zuigt... zijn datum van registreren zet ook vraagtekens bij de serieusheid hiervan.... alvast bedanktquote:
Moet dit topic dicht vanwege de titel ofzo?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:23 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
mod kan hier slotje op... als je goed zijn replies leest vooral die laatste om mij dan kun je zien dat hij reactie uitlokt en dus waarschijnlijk alles uit zijn duim zuigt... zijn datum van registreren zet ook vraagtekens bij de serieusheid hiervan.... alvast bedankt
En TS heeft ook al moeite met lezenquote:Op zondag 29 mei 2005 18:25 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Moet dit topic dicht vanwege de titel ofzo?
Ik kan de titel helaas niet meer veranderen,
anders had ik het wel gedaan. Sorry.
@ mod... dit dus...quote:Op zondag 29 mei 2005 18:25 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Moet dit topic dicht vanwege de titel ofzo?
Ik kan de titel helaas niet meer veranderen,
anders had ik het wel gedaan. Sorry.
Ok, kan zo'n moderator de topictitel aub wijzigen dan?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:27 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
@ mod... dit dus...
erg post opkrikkend hoor![]()
DracoAkaIk, waardeloos en zwak. Alleen maar roepen mod, mod, mod. Net als een klein kind. Door mensen zoals jij, denken deze jongeren tegenwoordig dat ze alles maar kunnen maken. Een gebrek aan opvoeding noem ik dit.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:27 schreef DracoAkaIk het volgende:
@ mod... dit dus...
En die van jou niet ? Gebruik gewoon de topic-report functiequote:Op zondag 29 mei 2005 18:27 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
@ mod... dit dus...
misschien welquote:Op zondag 29 mei 2005 18:28 schreef blackmage het volgende:
trouwens ik denk dat de ts iets gelezen heeft
http://www.myg0t.com/index.php?rage=forumraging
Ja weet ik.... en @ jajoah.. is al gedaan hoor.. maar hij ziet het waarschijnlijk niet...quote:Op zondag 29 mei 2005 18:29 schreef -Angel- het volgende:
[..]
DracoAkaIk, waardeloos. Alleen maar roepen mod, mod, mod. Net als een klein kind. Door mensen zoals jij, denken deze jongeren tegenwoordig dat ze alles maar kunnen maken. Een gebrek aan opvoeding noem ik dit.
Lees eens goed de reacties. Het gaat niet om de TT.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:29 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ok, kan zo'n moderator de topictitel aub wijzigen dan?
Was niet mijn bedoeling iemand voor het hoofd te stoten.
Die lap tekst komt niet van mij af hoor,quote:Op zondag 29 mei 2005 18:28 schreef blackmage het volgende:
trouwens ik denk dat de ts iets gelezen heeft
http://www.myg0t.com/index.php?rage=forumraging
Omdat ik een keer failliet ben geweest?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lees eens goed de reacties. Het gaat niet om de TT.
de jeugd van tegenwoordig.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:33 schreef JaJoah het volgende:
Het probleem is dat de jeugd van tegenwoordig geen respect meer heeft. Vooral als ze met een groepje zijn dan kunnen ze ineens heel de wereld aan Lekker dissen, en dan de rest van de groep als een stel geiten lachen wanneer ze weer eens een 'leuke actie' gedaan hebben. Zodra je ze alleen tegenkomt kijken ze je niet aan en zouden ze het liefst de andere kant opgaan. Nu is er iemand die eens voor zichzelf opkomt en men valt over hem heen.
Dude kijk naar zijn reacties.....quote:
ja, tuurlijk. TS is de enige die ooit zoiets heeft meegemaaktquote:Op zondag 29 mei 2005 18:33 schreef JaJoah het volgende:
Jullie weten niet hoe jullie zouden reageren tot het moment daar is dat je zelf in zo'n situatie komt. Nu hier schijnheilig zitten roepen dat de TS fout was terwijl je waarschijnlijk zelf ook actie zou ondernemen maakt je hypocriete zak/kut*
(*doorstrepen wat niet van toepassing is).
Dank je, zal ik zeker doen.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:33 schreef JaJoah het volgende:
TS, ik zou zeggen: trek hier lering uit. Volgende keer gewoon ietswat minder aggressief reageren. De meeste druipen al af als je uberhaupt aangeeft dat je zo'n opmerking niet pikt (door bv. te stoppen en uit te stappen).
@ JaJoah... lol geef me nu eens ongelijk...quote:Op zondag 29 mei 2005 18:34 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Omdat ik een keer failliet ben geweest?
Dat was maar gedeeltelijk mijn schuld,
ik maakte toendertijd meer op dan dat
er binnenkwam. Is nu weer helemaal goed.
Nee, daar gaat het ook niet omquote:Op zondag 29 mei 2005 18:34 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Omdat ik een keer failliet ben geweest?
Dat was maar gedeeltelijk mijn schuld,
ik maakte toendertijd meer op dan dat
er binnenkwam. Is nu weer helemaal goed.
MIshandeling omdat je uitgescholden werd voor kankerlijer ?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:17 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Mishandeling?
Ik voelde mij bedreigd door die groep en heb me bij voorbaat verdedigd.
Sorry hoor, maar wat heeft dit nou met mijn reactie te maken?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:36 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
@ JaJoah... lol geef me nu eens ongelijk...![]()
Zeik niet, die jongens zijn het zelf schuld!..quote:Op zondag 29 mei 2005 18:39 schreef Glennos het volgende:
[..]
MIshandeling omdat je uitgescholden werd voor kankerlijer ?![]()
Nou ben je wel stoer nadat je 5 jongens een paar klappen hebt verkocht.
Een echte bikkel, je zal je wel heel stoer voelen![]()
Uit welk deel van mijn verhaal kan jij opmaken dat ik me nu "wel heel stoer" voel?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:39 schreef Glennos het volgende:
[..]
MIshandeling omdat je uitgescholden werd voor kankerlijer ?![]()
Nou ben je wel stoer nadat je 5 jongens een paar klappen hebt verkocht.
Een echte bikkel, je zal je wel heel stoer voelen![]()
Je 4e post in dit topic...quote:Op zondag 29 mei 2005 18:42 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Uit welk deel van mijn verhaal kan jij opmaken dat ik me nu "wel heel stoer" voel?
Naderhand kan ik je eerlijk zeggen dat ik liever had dat het niet was gebeurd hoor.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:41 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Zeik niet, die jongens zijn het zelf schuld!..
Eindelijk iemand die wel zich durft te weren!![]()
Jouw belachelijke en ongeloofwaardige verhaal/reactiesquote:Op zondag 29 mei 2005 18:40 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Doe dan niet zo moeilijk, zeg gewoon waar het jullie wél om gaat.
Is je auto echt alles waar je je druk om maakt?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:43 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Naderhand kan ik je eerlijk zeggen dat ik liever had dat het niet was gebeurd hoor.
Heb er echt aanzienlijke schade aan mijn wagen aan overgehouden.
Tsjah, ik vermijd ruzie's ook liever.. Maar in zo'n geval.. Maarach, die jongeren hebben vast meer schade opgelopen dan jou en je auto.. Iig strakke actiequote:Op zondag 29 mei 2005 18:43 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Naderhand kan ik je eerlijk zeggen dat ik liever had dat het niet was gebeurd hoor.
Heb er echt aanzienlijke schade aan mijn wagen aan overgehouden.
Sorry, maar probeer het nu nog eens in het Nederlands?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:44 schreef k3_kill_me het volgende:
hou jullie bekke over kutjongeren ja..
k hou van die doelgroep zeker omdat ze me grootste bron van inkomsten zijn me grootste groep aanhangers en k ook nog es zelf tot ze behoor hooah!haha
![]()
![]()
hejeee ts geloof nix van die bs da zoje gaat nog wat een paar man neerknuppelen omdat ie je uitscheld wouwwiiee wat ben je dan een zielige man... ey schelden doet geen pijn wie het doet is een zwijn
nn Jajoah het is altijd maar de jeugd van tegenwoordig he maar weet je wie de fuck dat als eerste zei?? SOCRATES in de 5e eeuw voor christus dus pleur op met die naabshit man daar moet k om lachen..
Hahaha, zo grappig dit...quote:Op zondag 29 mei 2005 18:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is je auto echt alles waar je je druk om maakt?
Je weet togggg!quote:Op zondag 29 mei 2005 18:44 schreef k3_kill_me het volgende:
-knip-
Ja natuurlijk, daar heb ik immers schade aan!quote:Op zondag 29 mei 2005 18:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is je auto echt alles waar je je druk om maakt?
sorry ik ben wat onduidelijk geweest..quote:Op zondag 29 mei 2005 18:44 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Heet jij ook Glennos?
Daar was trouwens niets stoers aan.
quote:Op zondag 29 mei 2005 18:46 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, daar heb ik immers schade aan!
totdat een van jou vrienden helemaal de fucking grond in wordt gestampt vermoord door een tuup die zich ook durfde te weren zoals je dat zegt omdat jou vriend hem kankerlijer noemde.. pff pleur toch op kutfiguurquote:Op zondag 29 mei 2005 18:41 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Zeik niet, die jongens zijn het zelf schuld!..
Eindelijk iemand die wel zich durft te weren!![]()
Volgens mij ben jķj degene die moet leren lezen.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:47 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
sorry ik ben wat onduidelijk geweest..
Toen jij dit topic opende heb jij op nieuw topic geklikt...
en een blabla verhaal neergezet
Daarna heb JIJ in plaats van op nieuw topic te klikken op reageer geklikt...
nou het verhaal wat jij typte nadat jij 4 keer op reageer geklikt had...
Dat bewijst dat... is het zo duidelijk of wil je een handleiding met uitleggende plaatjes???
Voel je je beter dan iedereen? De arrogantie straalt er van af. SP stemmer zeker?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:47 schreef DracoAkaIk het volgende:
sorry ik ben wat onduidelijk geweest..
Toen jij dit topic opende heb jij op nieuw topic geklikt...
en een blabla verhaal neergezet
Daarna heb JIJ in plaats van op nieuw topic te klikken op reageer geklikt...
nou het verhaal wat jij typte nadat jij 4 keer op reageer geklikt had...
Dat bewijst dat... is het zo duidelijk of wil je een handleiding met uitleggende plaatjes???
Laat hem maar, hij reageert puur "om het reageren"..quote:Op zondag 29 mei 2005 18:50 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Voel je je beter dan iedereen? De arrogantie straalt er van af. SP stemmer zeker?
Nou kijk...quote:Op zondag 29 mei 2005 18:48 schreef k3_kill_me het volgende:
[..]
totdat een van jou vrienden helemaal de fucking grond in wordt gestampt vermoord door een tuup die zich ook durfde te weren zoals je dat zegt omdat jou vriend hem kankerlijer noemde.. pff pleur toch op kutfiguur
Hee spraakgebrek.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:48 schreef k3_kill_me het volgende:
totdat een van jou vrienden helemaal de fucking grond in wordt gestampt vermoord door een tuup die zich ook durfde te weren zoals je dat zegt omdat jou vriend hem kankerlijer noemde.. pff pleur toch op kutfiguur
Ik voel me iig beter dan een aantal hier waaronder jij en de TS...quote:Op zondag 29 mei 2005 18:50 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Voel je je beter dan iedereen? De arrogantie straalt er van af. SP stemmer zeker?
Laten we dat maar niet doen.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:52 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hee spraakgebrek.
Spuug eens op de auto van Infiniti_FX, wil je?
Vandaar....quote:Op zondag 29 mei 2005 18:50 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Volgens mij ben jķj degene die moet leren lezen.
Mijn reply bestond uit een vraag, en een reactie op jouw antwoord.
Ik aan jouwne met je kuttopic, homo.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:53 schreef k3_kill_me het volgende:
gaat het zich niet om want van zun leuke verhaaltje klopt toch nix k stoorde me gewoon aan je houding..
Inderdaad, en al was die fiets niet meer helemaal in orde te krijgen. Ik heb ook schade.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:52 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Nou kijk...
Die vrienden wilden hem toch aanvallen toen hij uitstapte ? Logisch dat de TS zich weerde.. Moesten die "vrienden" maar niet erbij stoer doen.. Klaar..
Maar idd, de TS moest opletten wie daadwerkelijk iets deed, normaal als je een jongen een klap verkoopt dan vlucht de rest toch... Achja, zal wel meevallen, bezoekje aan halfords en de fiets is weer in orde..
Dan stem je zeker op GroenLinks. Probleem met de grote auto van de TS?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:52 schreef DracoAkaIk het volgende:
Ik voel me iig beter dan een aantal hier waaronder jij en de TS...
Dank je
Nee... kun je niks beters verzinnen?
quote:Op zondag 29 mei 2005 18:29 schreef -Angel- het volgende:
Net als een klein kind.
quote:Op zondag 29 mei 2005 18:19 schreef Infiniti_FX het volgende:
Ja hallo, ze waren zelf begonnen.
Volgens mij is je toetsenbord kapot ofzo..quote:Op zondag 29 mei 2005 18:53 schreef k3_kill_me het volgende:
gaat het zich niet om want van zun leuke verhaaltje klopt toch nix k stoorde me gewoon aan je houding..
Zo groot is mijn 35 niet hoor, ze zijn er nog wel stukken groter.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:55 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dan stem je zeker op GroenLinks. Probleem met de grote auto van de TS?
Blijven gokkenquote:Op zondag 29 mei 2005 18:55 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dan stem je zeker op GroenLinks. Probleem met de grote auto van de TS?
Ja, daarom... Ach, het komt wel goed met je auto.. Denk ik, kan de verzekering het niet oplossen ?..quote:Op zondag 29 mei 2005 18:54 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Inderdaad, en al was die fiets niet meer helemaal in orde te krijgen. Ik heb ook schade.
Waarschijnlijk nog wel duurdere schade dan zo'n fietsje.
Wat voor merk is infinity trouwens? Nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Blijven gokken
Ik heb zelf een dodge ramvan.. dus defineer groot?
Dat is een busje, het is maar wat je groot noemt.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Blijven gokken
Ik heb zelf een dodge ramvan.. dus defineer groot?
Ja wel jammer, ik denk dat ik het door een van mijn mannetjes laat fixen.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:57 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Ja, daarom... Ach, het komt wel goed met je auto.. Denk ik, kan de verzekering het niet oplossen ?..
Echt niet normaal meerHeb je door die grapjassen een kras op je auto!!!
![]()
Wat zeur je dan nog over schadevergoeding? Profiteur!quote:Op zondag 29 mei 2005 18:59 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ja wel jammer, ik denk dat ik het door een van mijn mannetjes laat fixen.
http://www.dodge.com/ram_2500_3500/index.htmlquote:Op zondag 29 mei 2005 18:58 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Dat is een busje, het is maar wat je groot noemt.![]()
Is het luxe-merk van Nissan.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat voor merk is infinity trouwens? Nog nooit van gehoord.
Grappig, zo'n boerenkarquote:Op zondag 29 mei 2005 19:00 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
http://www.dodge.com/ram_2500_3500/index.html
Valt ook onder ramvans...
oooh jaaaaa
Ik denk dat je maar niet maar moet reageren op die hippie met z'n busje.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:58 schreef Infiniti_FX het volgende:
Dat is een busje, het is maar wat je groot noemt.![]()
Is niets lease aan, 2 jaar hard voor moeten werkenquote:Op zondag 29 mei 2005 19:03 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Jup... Beter als zo'n leasbak als die van jou
Die kras krijgen we wel weg, maar het is gewoon jammer..quote:Op zondag 29 mei 2005 19:03 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik denk dat je maar niet maar moet reageren op die hippie met z'n busje.
Is gewoon afgunst omdat jij een mooie wagen hebt. Sommige mensen kunnen dat niet verzetten.
In ieder geval ik denk dat je er geen spijt van moet hebben. Die jongens hebben een belangrijke les in hun leven geleerd. Ze zullen voortaan wel twee keer nadenken voordat ze op een onrespectvolle manier omgaan met medeweggebruikers. Ik hoop dat je de kras nog uit je wagen krijgt.
Dat is jouw auto niet.quote:
Ik heb geen bepaald maandloon, en ik betaal mijn benzine al helemaal niet cash.quote:Je bent jaloers dat je niet eens 100 km aan benzine kan betalen met je maandloon?
Die onderste zit een krasje op.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:05 schreef DracoAkaIk het volgende:
Mijn bak
[afbeelding]
Hippie bus
[afbeelding]
Je bent jaloers dat je niet eens 100 km aan benzine kan betalen met je maandloon?
Waarop baseerd je dat het me auto niet is?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:07 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Dat is jouw auto niet.![]()
[..]
Ik heb geen bepaald maandloon, en ik betaal mijn benzine al helemaal niet cash.
Die foto komt van een U.S. velgensite af ofzo.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:10 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Waarop baseerd je dat het me auto niet is?
Niet editten DABAMaster, gewoon zeggen wat je wil zeggen.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:10 schreef DABAMaster het volgende:
=edit=
Bij deze ... ik heb zo'n auto.. DIe op die foto is idd niet van mij...quote:Op zondag 29 mei 2005 19:13 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Die foto komt van een U.S. velgensite af ofzo.![]()
Hou er maar over op, anders maak je het alleen maar erger.
Always look on the bright side of lifequote:Op zondag 29 mei 2005 19:09 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ok, nu heb je me werkelijk laten lachen![]()
Voor het eerst vanavond
Thanx, daar zit wat in. Ik denk dat ik het hier ook maar bij laat.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:13 schreef trebbors het volgende:
maar toch ik denk niet dat je aangifte moet doen.. hun zijn gestraft en jij bent gestraft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |