Die lap tekst komt niet van mij af hoor,quote:Op zondag 29 mei 2005 18:28 schreef blackmage het volgende:
trouwens ik denk dat de ts iets gelezen heeft
http://www.myg0t.com/index.php?rage=forumraging
Omdat ik een keer failliet ben geweest?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lees eens goed de reacties. Het gaat niet om de TT.
de jeugd van tegenwoordig.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:33 schreef JaJoah het volgende:
Het probleem is dat de jeugd van tegenwoordig geen respect meer heeft. Vooral als ze met een groepje zijn dan kunnen ze ineens heel de wereld aan Lekker dissen, en dan de rest van de groep als een stel geiten lachen wanneer ze weer eens een 'leuke actie' gedaan hebben. Zodra je ze alleen tegenkomt kijken ze je niet aan en zouden ze het liefst de andere kant opgaan. Nu is er iemand die eens voor zichzelf opkomt en men valt over hem heen.
Dude kijk naar zijn reacties.....quote:
ja, tuurlijk. TS is de enige die ooit zoiets heeft meegemaaktquote:Op zondag 29 mei 2005 18:33 schreef JaJoah het volgende:
Jullie weten niet hoe jullie zouden reageren tot het moment daar is dat je zelf in zo'n situatie komt. Nu hier schijnheilig zitten roepen dat de TS fout was terwijl je waarschijnlijk zelf ook actie zou ondernemen maakt je hypocriete zak/kut*
(*doorstrepen wat niet van toepassing is).
Dank je, zal ik zeker doen.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:33 schreef JaJoah het volgende:
TS, ik zou zeggen: trek hier lering uit. Volgende keer gewoon ietswat minder aggressief reageren. De meeste druipen al af als je uberhaupt aangeeft dat je zo'n opmerking niet pikt (door bv. te stoppen en uit te stappen).
@ JaJoah... lol geef me nu eens ongelijk...quote:Op zondag 29 mei 2005 18:34 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Omdat ik een keer failliet ben geweest?
Dat was maar gedeeltelijk mijn schuld,
ik maakte toendertijd meer op dan dat
er binnenkwam. Is nu weer helemaal goed.
Nee, daar gaat het ook niet omquote:Op zondag 29 mei 2005 18:34 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Omdat ik een keer failliet ben geweest?
Dat was maar gedeeltelijk mijn schuld,
ik maakte toendertijd meer op dan dat
er binnenkwam. Is nu weer helemaal goed.
MIshandeling omdat je uitgescholden werd voor kankerlijer ?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:17 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Mishandeling?
Ik voelde mij bedreigd door die groep en heb me bij voorbaat verdedigd.
Sorry hoor, maar wat heeft dit nou met mijn reactie te maken?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:36 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
@ JaJoah... lol geef me nu eens ongelijk...![]()
Zeik niet, die jongens zijn het zelf schuld!..quote:Op zondag 29 mei 2005 18:39 schreef Glennos het volgende:
[..]
MIshandeling omdat je uitgescholden werd voor kankerlijer ?![]()
Nou ben je wel stoer nadat je 5 jongens een paar klappen hebt verkocht.
Een echte bikkel, je zal je wel heel stoer voelen![]()
Uit welk deel van mijn verhaal kan jij opmaken dat ik me nu "wel heel stoer" voel?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:39 schreef Glennos het volgende:
[..]
MIshandeling omdat je uitgescholden werd voor kankerlijer ?![]()
Nou ben je wel stoer nadat je 5 jongens een paar klappen hebt verkocht.
Een echte bikkel, je zal je wel heel stoer voelen![]()
Je 4e post in dit topic...quote:Op zondag 29 mei 2005 18:42 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Uit welk deel van mijn verhaal kan jij opmaken dat ik me nu "wel heel stoer" voel?
Naderhand kan ik je eerlijk zeggen dat ik liever had dat het niet was gebeurd hoor.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:41 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Zeik niet, die jongens zijn het zelf schuld!..
Eindelijk iemand die wel zich durft te weren!![]()
Jouw belachelijke en ongeloofwaardige verhaal/reactiesquote:Op zondag 29 mei 2005 18:40 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Doe dan niet zo moeilijk, zeg gewoon waar het jullie wél om gaat.
Is je auto echt alles waar je je druk om maakt?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:43 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Naderhand kan ik je eerlijk zeggen dat ik liever had dat het niet was gebeurd hoor.
Heb er echt aanzienlijke schade aan mijn wagen aan overgehouden.
Tsjah, ik vermijd ruzie's ook liever.. Maar in zo'n geval.. Maarach, die jongeren hebben vast meer schade opgelopen dan jou en je auto.. Iig strakke actiequote:Op zondag 29 mei 2005 18:43 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Naderhand kan ik je eerlijk zeggen dat ik liever had dat het niet was gebeurd hoor.
Heb er echt aanzienlijke schade aan mijn wagen aan overgehouden.
Sorry, maar probeer het nu nog eens in het Nederlands?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:44 schreef k3_kill_me het volgende:
hou jullie bekke over kutjongeren ja..
k hou van die doelgroep zeker omdat ze me grootste bron van inkomsten zijn me grootste groep aanhangers en k ook nog es zelf tot ze behoor hooah!haha
![]()
![]()
hejeee ts geloof nix van die bs da zoje gaat nog wat een paar man neerknuppelen omdat ie je uitscheld wouwwiiee wat ben je dan een zielige man... ey schelden doet geen pijn wie het doet is een zwijn
nn Jajoah het is altijd maar de jeugd van tegenwoordig he maar weet je wie de fuck dat als eerste zei?? SOCRATES in de 5e eeuw voor christus dus pleur op met die naabshit man daar moet k om lachen..
Hahaha, zo grappig dit...quote:Op zondag 29 mei 2005 18:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is je auto echt alles waar je je druk om maakt?
Je weet togggg!quote:Op zondag 29 mei 2005 18:44 schreef k3_kill_me het volgende:
-knip-
Ja natuurlijk, daar heb ik immers schade aan!quote:Op zondag 29 mei 2005 18:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is je auto echt alles waar je je druk om maakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |