daar weet jij alles van kutkloonquote:Op zondag 29 mei 2005 16:10 schreef Vlerk het volgende:
Tering zeg, correct gedrag valt niet mee voor sommige mensen.
Die grap is ook een keer of 1.054 gemaakt tijdens het dineren ja.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:17 schreef PDOA het volgende:
Sambal Bij?
Dat is toch wel raar.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:15 schreef Sturmvogel het volgende:
Oeh "spleetoog, gook, spleetoog!" Net zoiets als dat je meteen een racist bent als je satirische wijze roetmop zegt.
Ik ben dat inderdaad met je eens... Ik snap het ook niet... een grap over iemand is een grap...quote:Op zondag 29 mei 2005 19:23 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dat is toch wel raar.
Dat als je een grapje maakt over iemand die een grote neus heeft, dan is het heel gewoon.
Maak je een grapje over iemands huidskleur, dan breekt gelijk de hel los.
een op 6quote:Op zondag 29 mei 2005 20:57 schreef mazaru het volgende:
Eén op 4 mensen is een chinees. Als je vader je moeder of je broer het niet is dan ben jij het.
woooouw jij bent echt goedquote:Op zondag 29 mei 2005 21:02 schreef Choumacher het volgende:
Als ik met een mooi vrouwtje ben naar het Hilton![]()
Nou joh, naar het Hilton, geweldig. Als je wilt opscheppen, doe het dan ook goed en kom niet met het fokking Hilton aanzettenquote:Op zondag 29 mei 2005 21:02 schreef Choumacher het volgende:
En trouwens ook nog: Jij was met een mooi gezelschap en dan ga je naar de chinees![]()
was je stufi nog niet binnen ofzo ?
hee de volgende keer naar Mc Donalds![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 16:20 schreef jitzzzze het volgende:
Lollie vool kind?
ach je bent toch een pauper, een pauper die zijn vrouw 'vrouwtje' noemtquote:Op zondag 29 mei 2005 21:02 schreef Choumacher het volgende:
En trouwens ook nog: Jij was met een mooi gezelschap en dan ga je naar de chinees![]()
was je stufi nog niet binnen ofzo ?
hee de volgende keer naar Mc Donalds![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |