Beetje achteraan.quote:
Maar toch heeft Albers een goede racequote:Op zondag 29 mei 2005 14:22 schreef ElmarO het volgende:
Maar Sato komt dichterbij dus die ligt weer snel 18e met zijn zeepkist.
Ohh Okquote:Op zondag 29 mei 2005 14:21 schreef D.Rose het volgende:
ik liet me ff meeslepen met het managerspel
het is natuurlijk jammer voor Trulli
Voor iedereen rondje 9,voor Albers rondje 7quote:Op zondag 29 mei 2005 14:21 schreef dramslag het volgende:
welke ronde zitten we momenteel?
De rest alleen wat beterquote:Op zondag 29 mei 2005 14:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar toch heeft Albers een goede race
Hij kent dit circuit immers goed
Neuh, vind het gewoon jammer dat Nederlanders altijd in zo'n roesthok moeten rijdenquote:Op zondag 29 mei 2005 14:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Word je daar verdrietig van?
Wat had je verwacht van Kwalbers in zijn zeepkist
Ja dat wilde ik ook net typen.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:25 schreef Bonobo11 het volgende:
Men , zelfs met een bijna lege ferrari, kunnen ze niet eens van voren kwalificeren
Tsja het is wel tragisch. Maar ooit komt het vast goedquote:Op zondag 29 mei 2005 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
Neuh, vind het gewoon jammer dat Nederlanders altijd in zo'n roesthok moeten rijden
't graf in jaquote:Op zondag 29 mei 2005 14:26 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Vrees niet, zijn Sponsor Trust duwt `m wel.
Trust sponsort albers niet meerquote:Op zondag 29 mei 2005 14:26 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Vrees niet, zijn Sponsor Trust duwt `m wel.
Blijven hopenquote:Op zondag 29 mei 2005 14:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tsja het is wel tragisch. Maar ooit komt het vast goed
Oh ja,dat is waar. Albers moet het dus nu hebben van een beetje elfen-magiequote:Op zondag 29 mei 2005 14:26 schreef erikh het volgende:
[..]
Trust sponsort albers niet meer
Exclusiviteitscontract met verstappen enzo
Die moet je me ff uitleggenquote:Op zondag 29 mei 2005 14:28 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Oh ja,dat is waar. Albers moet het dus nu hebben van een beetje elfen-magie![]()
Verrassendquote:Op zondag 29 mei 2005 14:28 schreef ElmarO het volgende:
Sato is Albers intussen voorbij.
Kan ie nu ook wel, hij is lekker snel en de staart achter hem moet ook nog pitsen.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:28 schreef MrX1982 het volgende:
Als kimi nog ff door blijft rijden kan hij veilig stoppen
p11quote:Op zondag 29 mei 2005 14:29 schreef VoreG het volgende:
Waar zit Fisi?
Dat is zo.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:30 schreef ArmaniMania het volgende:
Kan ie nu ook wel, hij is lekker snel en de staart achter hem moet ook nog pitsen.
den k niet dat ze het opzettelijk dedenquote:Op zondag 29 mei 2005 14:31 schreef erikh het volgende:
By the way, waarom worden Ralf en Montoya niet bestraft? Veroorzaken allebei een ongeluk maar dat is kennelijk allemaal ok terwijl als je monteur 2 seconden te laat bij je auto weg is je de lul bent
Lijkt mij ook niet dat de monteur opzettelijk zo laat wegging bij de auto.quote:
Raceaccidentquote:Op zondag 29 mei 2005 14:31 schreef erikh het volgende:
By the way, waarom worden Ralf en Montoya niet bestraft? Veroorzaken allebei een ongeluk maar dat is kennelijk allemaal ok terwijl als je monteur 2 seconden te laat bij je auto weg is je de lul bent
Race incident. Kunnen ze niet zoveel aandoen denk ik zoquote:Op zondag 29 mei 2005 14:31 schreef erikh het volgende:
Ik vin het wel boeiend, redelijk wat inhaalactiesquote:Op zondag 29 mei 2005 14:41 schreef Darke_Angelus het volgende:
Over het algemeen redelijk saai tot dusver..
Ja dusquote:Op zondag 29 mei 2005 14:41 schreef MrX1982 het volgende:
Wat heeft Coulthard gedaan? Te snel gereden in de pits ofzo?
quote:Op zondag 29 mei 2005 14:21 schreef dramslag het volgende:
welke ronde zitten we momenteel?
Statische electriciteit afvoeren voor het tankenquote:Op zondag 29 mei 2005 14:43 schreef ArmaniMania het volgende:
Wat zijn die gebogen strips toch waar die auto`s op staan in de spits?
aardingsstripsquote:Op zondag 29 mei 2005 14:43 schreef ArmaniMania het volgende:
Ontlading van statische electriciteit?quote:Op zondag 29 mei 2005 14:43 schreef ArmaniMania het volgende:
Om geen vonken te veroorzakenquote:Op zondag 29 mei 2005 14:43 schreef ArmaniMania het volgende:
quote:Op zondag 29 mei 2005 14:44 schreef saaw het volgende:
lap 23 trouwens, dat vroeg iemand toch?
Oh jah, TNX!!!quote:Op zondag 29 mei 2005 14:44 schreef Murray het volgende:
[..]
Ontlading van statische electriciteit?
Voorkomen van pitbranden enzo?
Kimi komt weer terug op de plek waar hij hoort. Alonso reed daar met gelukkigquote:Op zondag 29 mei 2005 14:43 schreef saaw het volgende:
drive trough van Coulthard en Kkimi weer an de leiding ivm pitstop van Alonso
Daaromquote:Op zondag 29 mei 2005 14:47 schreef Murray het volgende:
[..]
Hm, hij heeft wel 14 seconden op Friesacher,.
reken er maar niet opquote:Op zondag 29 mei 2005 14:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoop dat Trulli geen stops meer hoeft te maken.
Dan krijgt dus niemand een kans meerquote:Op zondag 29 mei 2005 14:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom maken de grote bazen het speelveld niet gewoon kleiner?
Het is duidelijk dat teams als Jordan en Minardi voor Jan Lul meerijden en totaal geen enkele rol spelen in vrijwel elke race in het kampioenschap.
houden zoquote:Op zondag 29 mei 2005 14:51 schreef erikh het volgende:
Massa rijdt betere rondetijden dan Schumacher joh
minder?quote:Op zondag 29 mei 2005 14:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom maken de grote bazen het speelveld niet gewoon kleiner?
Het is duidelijk dat teams als Jordan en Minardi voor Jan Lul meerijden en totaal geen enkele rol spelen in vrijwel elke race in het kampioenschap.
en voor zijn sidebars..quote:Op zondag 29 mei 2005 14:55 schreef saaw het volgende:
zonde van kimi net, en vast ook niet al te goed voor zn banden
Tsja zijn rondetijden zijn nog wel goed. Mss was het een verlies van concentratiequote:Op zondag 29 mei 2005 14:56 schreef erikh het volgende:
Zou McLaren het team zijn dat de andere michelins heeft gekozen? Zo'n moment als Kimi had zou toch maar zo eens door een slechter wordende band veroorzaakt kunnen worden.
ja preciesquote:Op zondag 29 mei 2005 14:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tsja zijn rondetijden zijn nog wel goed. Mss was het een verlies van concentratie
Zou kunnen. Je verwacht het alleen niet zo snel van Kimi.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tsja zijn rondetijden zijn nog wel goed. Mss was het een verlies van concentratie
en jawelquote:Op zondag 29 mei 2005 14:57 schreef Type-R het volgende:
Volgens live timing blijft albers voor Friesacher
Hij is ook maar een mensquote:Op zondag 29 mei 2005 14:58 schreef ElmarO het volgende:
Zou kunnen. Je verwacht het alleen niet zo snel van Kimi.
Dat vermoeden begin ik nu ook te krijgen.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:59 schreef erikh het volgende:
Ik durf wel te zeggen dat McLaren inderdaad voor de andere banden heeft gekozen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯ _(ツ)_/¯
Hoeveel kilo is 'ie kwijt dan?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Na Mark Webber is Ralf Schumacher de tweede afvaller.
haha nee ik vind het echt prachtig zoquote:Op zondag 29 mei 2005 15:02 schreef erikh het volgende:
Jezus Schumacher ga nou eens voorbij aan die Massa zeg
Albers hou je concentratie..quote:Op zondag 29 mei 2005 15:02 schreef D.Rose het volgende:
geile vlag
groot gelijk heeft ie!quote:Op zondag 29 mei 2005 15:04 schreef erikh het volgende:
..
In ieder geval is Rubens het volgens mij inderdaad helemaal zat met Schumacher
Het lijkt nu wel mee te vallen ja. Toch verlies van concentratiequote:Op zondag 29 mei 2005 15:05 schreef -Hans- het volgende:
ronde tijden van Kimi zijn niet slecht, dus of het een verkeerde bandenkeuze is? ik weet het niet.
Jij ook al?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:05 schreef MrX1982 het volgende:
Trulli bakt er ook werkelijk waar niets van
Als ik morgen een nieuw budget heb gekregen in de f1 manager koop ik een andere coureur
ik weet het ook niet hoorquote:Op zondag 29 mei 2005 15:05 schreef -Hans- het volgende:
ronde tijden van Kimi zijn niet slecht, dus of het een verkeerde bandenkeuze is? ik weet het niet.
Moet mogelijk zijn. Die is niet zo heel duurquote:Op zondag 29 mei 2005 15:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Yep
Alleen wie ik moet nemen weet ik nog niet. Wellicht Heidfeld
Dat heb ik vrijdag al gedaanquote:Op zondag 29 mei 2005 15:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Yep
Alleen wie ik moet nemen weet ik nog niet. Wellicht Heidfeld
Nee klopt die had ik afgelopen week al moeten kopenquote:Op zondag 29 mei 2005 15:07 schreef ElmarO het volgende:
Moet mogelijk zijn. Die is niet zo heel duur
dat valt niet meequote:Op zondag 29 mei 2005 15:08 schreef saaw het volgende:
eigenlijk hoop ik stiekem dat Montoya Schumacher ff inhaalt
quote:Op zondag 29 mei 2005 15:10 schreef ArmaniMania het volgende:
Oooeeee een gevecht binnen het team van Minardi, Albers 14 sec voor Friesacher
Vorige week werd hij nog door diversen hier opgehemeld vanwege zijn inhaalactie in Loews over de stoep en nu kan hij er nix meer van.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:05 schreef MrX1982 het volgende:
Trulli bakt er ook werkelijk waar niets van
Als ik morgen een nieuw budget heb gekregen in de f1 manager koop ik een andere coureur
Lijkt een beetje hetzeldfde als Alonso in Monaco.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:11 schreef MrX1982 het volgende:
Raikkonen
Die banden zijn echt niet goed meer
Dingen kunnen veranderen.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:11 schreef Bonobo11 het volgende:
Vorige week werd hij nog door diversen hier opgehemeld vanwege zijn inhaalactie in Loews over de stoep en nu kan hij er nix meer van.
Right.....
Ja idd hopelijk zit het venijn niet in de staart van deze wedstrijdquote:Op zondag 29 mei 2005 15:12 schreef ElmarO het volgende:
Lijkt een beetje hetzeldfde als Alonso in Monaco.
Webber? waarom Webber? Hij wordt door Heidfeld om zijn oren geredenquote:Heidfeld/Webber is wel een optie idd
10de plaats. Vind je dat goed? Wat heeft hij gedaan dit weekend wat als goed bestempeld kan worden?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:13 schreef saaw het volgende:
en Trulli is ook weer niet ZO slecht hoor
maar veel soeps is het vandaag niet
kimi binnenbanden?
Hmm in Webber heb ik nog niet zoveel vertrouwen. Beetje wisselvallig.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:14 schreef Bonobo11 het volgende:
Heidfeld/Webber is wel een optie idd
ik zeg toch niet dat hij goed is maar je [of iemand andersquote:Op zondag 29 mei 2005 15:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
10de plaats. Vind je dat goed? Wat heeft hij gedaan dit weekend wat als goed bestempeld kan worden?
Hij heeft gewoon een slecht weekend
* Bonobo11 maakt notitiequote:Op zondag 29 mei 2005 15:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm in Webber heb ik nog niet zoveel vertrouwen. Beetje wisselvallig.
Heidfeld is wat dat betreft beter
Echt heel spectaculair is hij nog niet geweest dit jaar. Hij zat gewoon goed voorin. Maar zonder spannende acties of prestatiesquote:Op zondag 29 mei 2005 15:16 schreef saaw het volgende:
ik zeg toch niet dat hij goed is maar je [of iemand andersdat weet ik ff niet] reageerde net alsof hij echt een prutser was, maar dat valt imho behoorlijk mee
dit is niet zijn weekend inderdaad
dus noem je hem slecht?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Echt heel spectaculair is hij nog niet geweest dit jaar. Hij zat gewoon goed voorin. Maar zonder spannende acties of prestaties
Albers is idd slecht. Trulli is niet slecht maar tot nu toe heb ik nog geen dingen gezien waardoor ik hem zou moeten bestempelen als super goed. Hij doet het redelijk. En vandaag en in Monaco minder dan redelijkquote:Op zondag 29 mei 2005 15:20 schreef saaw het volgende:
dus noem je hem slecht?
Albers is slecht, Trulli is een goede courreur met tot nu toe matige prestaties, maar slecht vind ik een beetje een groot woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |