Oh ja,dat is waar. Albers moet het dus nu hebben van een beetje elfen-magiequote:Op zondag 29 mei 2005 14:26 schreef erikh het volgende:
[..]
Trust sponsort albers niet meer
Exclusiviteitscontract met verstappen enzo
Die moet je me ff uitleggenquote:Op zondag 29 mei 2005 14:28 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Oh ja,dat is waar. Albers moet het dus nu hebben van een beetje elfen-magie![]()
Verrassendquote:Op zondag 29 mei 2005 14:28 schreef ElmarO het volgende:
Sato is Albers intussen voorbij.
Kan ie nu ook wel, hij is lekker snel en de staart achter hem moet ook nog pitsen.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:28 schreef MrX1982 het volgende:
Als kimi nog ff door blijft rijden kan hij veilig stoppen
p11quote:Op zondag 29 mei 2005 14:29 schreef VoreG het volgende:
Waar zit Fisi?
Dat is zo.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:30 schreef ArmaniMania het volgende:
Kan ie nu ook wel, hij is lekker snel en de staart achter hem moet ook nog pitsen.
den k niet dat ze het opzettelijk dedenquote:Op zondag 29 mei 2005 14:31 schreef erikh het volgende:
By the way, waarom worden Ralf en Montoya niet bestraft? Veroorzaken allebei een ongeluk maar dat is kennelijk allemaal ok terwijl als je monteur 2 seconden te laat bij je auto weg is je de lul bent
Lijkt mij ook niet dat de monteur opzettelijk zo laat wegging bij de auto.quote:
Raceaccidentquote:Op zondag 29 mei 2005 14:31 schreef erikh het volgende:
By the way, waarom worden Ralf en Montoya niet bestraft? Veroorzaken allebei een ongeluk maar dat is kennelijk allemaal ok terwijl als je monteur 2 seconden te laat bij je auto weg is je de lul bent
Race incident. Kunnen ze niet zoveel aandoen denk ik zoquote:Op zondag 29 mei 2005 14:31 schreef erikh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |