quote:Op zondag 29 mei 2005 15:10 schreef ArmaniMania het volgende:
Oooeeee een gevecht binnen het team van Minardi, Albers 14 sec voor Friesacher
Vorige week werd hij nog door diversen hier opgehemeld vanwege zijn inhaalactie in Loews over de stoep en nu kan hij er nix meer van.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:05 schreef MrX1982 het volgende:
Trulli bakt er ook werkelijk waar niets van
Als ik morgen een nieuw budget heb gekregen in de f1 manager koop ik een andere coureur
Lijkt een beetje hetzeldfde als Alonso in Monaco.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:11 schreef MrX1982 het volgende:
Raikkonen
Die banden zijn echt niet goed meer
Dingen kunnen veranderen.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:11 schreef Bonobo11 het volgende:
Vorige week werd hij nog door diversen hier opgehemeld vanwege zijn inhaalactie in Loews over de stoep en nu kan hij er nix meer van.
Right.....
Ja idd hopelijk zit het venijn niet in de staart van deze wedstrijdquote:Op zondag 29 mei 2005 15:12 schreef ElmarO het volgende:
Lijkt een beetje hetzeldfde als Alonso in Monaco.
Webber? waarom Webber? Hij wordt door Heidfeld om zijn oren geredenquote:Heidfeld/Webber is wel een optie idd
10de plaats. Vind je dat goed? Wat heeft hij gedaan dit weekend wat als goed bestempeld kan worden?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:13 schreef saaw het volgende:
en Trulli is ook weer niet ZO slecht hoor
maar veel soeps is het vandaag niet
kimi binnenbanden?
Hmm in Webber heb ik nog niet zoveel vertrouwen. Beetje wisselvallig.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:14 schreef Bonobo11 het volgende:
Heidfeld/Webber is wel een optie idd
ik zeg toch niet dat hij goed is maar je [of iemand andersquote:Op zondag 29 mei 2005 15:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
10de plaats. Vind je dat goed? Wat heeft hij gedaan dit weekend wat als goed bestempeld kan worden?
Hij heeft gewoon een slecht weekend
* Bonobo11 maakt notitiequote:Op zondag 29 mei 2005 15:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm in Webber heb ik nog niet zoveel vertrouwen. Beetje wisselvallig.
Heidfeld is wat dat betreft beter
Echt heel spectaculair is hij nog niet geweest dit jaar. Hij zat gewoon goed voorin. Maar zonder spannende acties of prestatiesquote:Op zondag 29 mei 2005 15:16 schreef saaw het volgende:
ik zeg toch niet dat hij goed is maar je [of iemand andersdat weet ik ff niet] reageerde net alsof hij echt een prutser was, maar dat valt imho behoorlijk mee
dit is niet zijn weekend inderdaad
dus noem je hem slecht?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Echt heel spectaculair is hij nog niet geweest dit jaar. Hij zat gewoon goed voorin. Maar zonder spannende acties of prestaties
Albers is idd slecht. Trulli is niet slecht maar tot nu toe heb ik nog geen dingen gezien waardoor ik hem zou moeten bestempelen als super goed. Hij doet het redelijk. En vandaag en in Monaco minder dan redelijkquote:Op zondag 29 mei 2005 15:20 schreef saaw het volgende:
dus noem je hem slecht?
Albers is slecht, Trulli is een goede courreur met tot nu toe matige prestaties, maar slecht vind ik een beetje een groot woord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |