Frankrijk is zo'n mooi land. Het blijft jammker dat er Fransen wonen SCH.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Tennis is momenteel leuker dan voetbal. Het Franse publiek is razend op de scheidsrechter, zal wel iets met de grondwet van doen hebben
Europeanen zijn hetquote:Op zondag 29 mei 2005 19:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frankrijk is zo'n mooi land. Het blijft jammker dat er Fransen wonen SCH.
Hoe spel je wie in het Frans ?quote:
Een stem voor de EU-grondwet, is een stem tegen de democratie?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:10 schreef tong80 het volgende:
Voor de Democratie, voor NEE dus. En elk weldenkend mens die JA stemt moet achteraf niet zeiken.
als ze nee stemmen zijn ze wel weer okquote:Op zondag 29 mei 2005 19:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frankrijk is zo'n mooi land. Het blijft jammker dat er Fransen wonen SCH.
Tuurlijk. De onafhankelijke stem verdwijnt in het niets.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:13 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Een stem voor de EU-grondwet, is een stem tegen de democratie?
Waarop moeten die dan zeiken als het Nee wordt? Ik denk eerder dat de mensen die nu met een grote mond 'Nee' roepen, straks niet moeten zeiken.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:10 schreef tong80 het volgende:
Tong stemt voor de vrijheid van meningsuiting. En tegen het verkapte achterdeurtje van de politicie die ze met eigen wel vinden in hun voordeel kunnen invullen.
Voor de Democratie, voor NEE dus. En elk weldenkend mens die JA stemt moet achteraf niet zeiken.
quote:Op zondag 29 mei 2005 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk. De onafhankelijke stem verdwijnt in het niets.
Als jij je stickie niet meer mag roken, na achten geen tiet meer op tv ziet, de Zuid-Afrikaanse wijn twee keer zo duur wordt, je verplicht bent 70 % van de zendtijd op de radio aan het nationale produkt moet worden gewijd spreek ik je weer.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waarop moeten die dan zeiken als het Nee wordt? Ik denk eerder dat de mensen die nu met een grote mond 'Nee' roepen, straks niet moeten zeiken.
Ik had niet verwacht dat ze jou ook zo zouden indoctrineren.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als jij je stickie niet meer mag roken, na achten geen tiet meer op tv ziet, de Zuid-Afrikaanse wijn twee keer zo duur wordt, je verplicht bent 70 % van de zendtijd op de radio aan het nationale produkt moet worden gewijd spreek ik je weer.
Gaat dit over het nieuwe voetbalsysteem van de KNVBquote:Op zondag 29 mei 2005 19:10 schreef tong80 het volgende:
Tong stemt voor de vrijheid van meningsuiting. En tegen het verkapte achterdeurtje van de politicie die ze met eigen wel vinden in hun voordeel kunnen invullen.
quote:Op zondag 29 mei 2005 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk. De onafhankelijke stem verdwijnt in het niets.
Ben jij voor die schijn democratie dan ?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:35 schreef SCH het volgende:
[..]Met wie heb jij gepraat dit weekend man? De snackbarhouder?
Voor de doodstraf, dan komen er een stuk minder mensen in de gevangenisquote:Op zondag 29 mei 2005 19:38 schreef tong80 het volgende:
Vraag via een referendum aan de Nederlanders wat ze van de doodstraf vinden.
De helft van de gevangenen zullen worden onthoofd.
quote:Op zondag 29 mei 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als jij je stickie niet meer mag roken, na achten geen tiet meer op tv ziet, de Zuid-Afrikaanse wijn twee keer zo duur wordt, je verplicht bent 70 % van de zendtijd op de radio aan het nationale produkt moet worden gewijd spreek ik je weer.
Ik ben tegen het referendum, zie mijn sig. Maar aan de Europese Grondwet zie ik meer voordelen dan nadelen.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben jij voor die schijn democratie dan ?
Daarom kom je ook uit het buitenland.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben tegen het referendum, zie mijn sig. Maar aan de Europese Grondwet zie ik meer voordelen dan nadelen.
Het maakt niet zoveel uit of je voor of tegenstemt, maar dat vind ik geen reden om tegen te stemmen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |